Skocz do zawartości
Moderatorzy na forum poszukiwani! Dowiedz się więcej... ×

Ranking


Popularna zawartość

Treść z najwyższą oceną od 01.05.2011 uwzględniając wszystkie działy

  1. 3 punkty
    Chciałem zobaczyć czy już jest dostępna funkcja Community na YouTubie i wstawić, no ale albo jestem ślepy albo nie jest jeszcze dostępna dla wszystkich Niedługo będą screeny na FanPage, więc warto obserwować naszego Fejsa
  2. 3 punkty
    Ale bym zagrał na takim Freebuild i pisał "Admin daj dziauke" ( ͡º ͜ʖ͡º) A tak serio to chętnie bym zobaczył coś pokroju 2-3 edycji serwera, bez zbędnych bajerów - na bajery to inny serwer. Pozdrawiam, GreenBlind (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
  3. 3 punkty
    Nie wiem czy serwer ciągle jest w budowie i czy w ogóle jest planowany, ale jako administrator starego serwera freebuild.pl, postanowiłem zajrzeć do tego postu. Dawno temu, razem ze znajomymi planowaliśmy założyć własny serwer freebuild, lecz plan nie wypalił, a założenia zostały. Przybywam więc tutaj by przedstawić nasze pomysły na serwer freebuild: 1. Rodzaj serwera - Freebuild - Survival - Tylko dla premium... - ... Z wyjątkiem przepustek uzyskanych na forum / zaproszeń od znajomych. 1.5. Rozgrywka - Urozmaicenie rozgrywki poprzez wprowadzenie specjalnych achievementów. - Standardowe plansze parkour. - Dostosowywana do potrzeb gracza, za ich wcześniejszą prośbą zgłoszoną na forum bądź do administracji. - Serwer bez regulaminu, działający na złotej zasadzie: Administrator ma zawsze racje. - Możliwość kupna rangi VIP za walutę serwerową ("Cubes"), bądź SMS'em za odpowiednią walutę państwową. - Serwer współgrający z forum. Zasada priorytetów polegająca na "lajkowaniu" koncepcji przedstawionych na forum. Więcej "lajków" = Wyższy priorytet pomysłu/projektu. 2. Działki - Działka w postaci ograniczonej mapy z wyspą - Można ją poszerzyć za walutę. - Działki na mapie reklamowo-kreatywnej, gdzie gracze mogą tworzyć własne reklamy, które potem mogą przenieść na spawn. 3. Ekonomia - Waluta w postaci "Cubes" - "Cubes" otrzymujemy za czynny udział w grze (eksplorowanie mapy Survival, ocenianie domków graczy, wymianę punktów forumowych, odnajdywanie błędów i niedogodności rozgrywki, etc) - "ForumCubes" to punkty zdobywane na forum. Za odpowiednią ilość tych punktów można zdobyć przedmioty ekskluzywne (takie jak: Ranga VIP, Przepustkę dla non-premium, limitowany WorldEdit, etc) - Wymiana przedmiotów między graczami polega na "deklarowaniu" i akceptacji przedmiotów/Cubes do wymiany, poprzez wpisanie odpowiednich komend. - Standardowy sklep serwerowy. 4. Survival - Standardowa mapa Survival - PVP tylko i wyłącznie za zgodą graczy 5. Spawn - Mały, w którym łatwo się odnaleźć - Na spawnie miejsca na reklamy 6. Restrykcje. - Administrator serwera ma prawo ukarać gracza w dowolnej chwili, na dowolny okres czasu. - Administrator nie musi podawać powodu nałożenia kary. - Gracz może odwołać się od kary na serwerowym forum. ------------------------------------------------------------------------------------------------- Tekst zaznaczony kolorem oznacza elementy rozgrywki które proponujemy dopasować do serwera.
  4. 2 punkty
    Twierdza Iluzjonera v1.1 Wersja 1.1 oraz paczka zasobów ze ścieżką dźwiękową dostępne! Witaj na mapce "Twierdza Iluzjonera". Spróbujesz przetrwać w niebezpiecznych głębiach ceglanej piramidy, która jest także domem dla Iluzjonera. Czeka tu na Ciebie wiele wyzwań: parkoury, zagadki, walki i wiele innych. Ukończ je wszystkie i pokonaj złego Iluzjonera! Fabuła: W jednej z opuszczonych wiosek znalazłeś starą mapę, która wskazywała na olbrzymią strukturę w kształcie piramidy, gdzieś na środku oceanu. Wyruszyłeś właśnie w podróż w nadziei, że odnajdziesz tam ukryty skarb, nieświadomy niebezpieczeństw jakie czyhają wewnątrz. Co jest ważne? Obserwujące Oczy To są Obserwujące Oczy. Iluzjoner używa ich do obserwacji Twoich postępów. Zazwyczaj znajdują się na ścianach lub wewnątrz skrzyń, ale czasami będziesz musiał pokonać silniejszego przeciwnika (bossa), aby je zdobyć. Bardzo ważne jest, abyś zbierał każde oko jakie napotkasz, gdyż zebranie odpowiedniej ich ilości odblokuje nowe pomieszczenia, lepsze zbroje, piec, stół do zaklęć i wiele innych użytecznych rzeczy. Symbol wykrzyknika Jeśli zauważysz ten znak to bądź świadomy, że stoisz blisko pomieszczenia z silniejszym przeciwnikiem. Ci wrogowie są naprawdę twardzi i zazwyczaj są także chronieni przez słabszych przeciwników. Zbierz lepszy ekwipunek zanim będziesz próbował ich pokonać. Inne Podczas swojej podróży napotkasz wiele rzeczy, które możesz zebrać tylko raz. Dlatego bardzo ważne jest, abyś ich nie wyrzucał. Jeśli naprawdę czegoś nie potrzebujesz, włóż to do jednej z wielu dostępnych skrzyń. Paczka zasobów: Zasady: Zasady są proste: * Jak zwykle nie oszukuj, nie używaj modów itp. * Niczego nie wyrzucaj! (oprócz ryb), jeśli naprawdę czegoś nie potrzebujesz, włóż to do jednej ze skrzyń * Nie giń po to, aby odzyskać zdrowie, nasycenie Pobieranie (v1.1): Starsze wersje:
  5. 2 punkty
    Kilka słów wstępu: Witam. Zapewne wielu z Was kojarzy tę mapę. Po wielu latach od ostatniej aktualizacji postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce i zaktualizowałem mapę do najnowszej wersji gry według mojego pomysłu. Na wstępie zaznaczam, iż mam pozwolenie od oryginalnego autora na publikację nowszych wersji tejże mapy. Mapa została prawie całkowicie zbudowana od zera - jedynie kształt kuli pozostał ten sam. Mapa nie jest szczególne skomplikowana pod względem technicznym jak i znajdujących się na niej budowli. Pozwolenie: Wersja 1 i 2 tej mapy została zaprojektowana przez IHATEPINK. Otrzymałem pozwolenie na wykonanie i publikację swojej wersji 3: http://i67.tinypic.com/14sd1d1.jpg https://youtu.be/_axinfvZa88 Fabuła: Wiele lat temu twoja cywilizacja zaprojektowała pierwszy statek kosmiczny, ale nie mogła znaleźć sposobu na jego zasilenie. Pewnego dnia niewielka grupa badawcza udała się na wyprawę wprost do jądra planety. Właśnie tam znaleźli niewielki, ale bardzo jasny obiekt - był to właściwy rdzeń planety znany dziś kolokwialnie jako "Gwiazda Netheru". Rdzeń zabrano na powierzchnię w celu przeprowadzenia dalszych badań. Naukowcy szybko zdali sobie sprawę, że rdzeń kryje w sobie olbrzymie ilości energii. Stało się więc jasne, że to właśnie on musiał zostać użyty jako źródło mocy dla niedokończonego statku kosmicznego. Po tygodniach ciężkiej pracy ostatecznie udało się go podłączyć do systemów statku. Rząd mógł wreszcie rozpocząć realizację pierwszej misji kolonizacyjnej. Jednakże na pokładzie statku znajdowali się nie tylko koloniści. Rząd wysłał również kolejną ekipę badawczą, która miała za zadanie sprawdzić czy we wnętrzu innej planety również znajduje się "Gwiazda Netheru". Jakiś czas po ich przybyciu ekipa potwierdziła ,że udało jej się znaleźć drugą "Gwiazdę Netheru". Każda kolejna misja kolonizacyjna również potwierdziła ich obecność głęboko we wnętrzach planet. Obecnie zanim jakikolwiek kolonista przybędzie do nowego domu, rząd wysyła najpierw jedną, ale utalentowaną osobę, aby odpowiednio przygotowała planetę i jednocześnie odzyskała jej rdzeń. A Ty jesteś właśnie jedną z takich osób. Właśnie przybywasz na kolejną planetę wybraną przez rząd do kolonizacji. Na pierwszy rzut oka wygląda na małą, ale w rzeczywistości jest znacznie większa. Jest też bardzo podobna do Twojej planety macierzystej. Twoje cele są zapisane powyżej. Powodzenia! Zasady: * Tak, jak zazwyczaj: nie oszukuj, nie używaj modów, błędów w grze itp. * Nie opuszczaj planety * Ukończenie niektórych wyzwań nagrodzi Cię Księgą Wiedzy, zatem pamiętaj, aby zawsze mieć przynajmniej jedno wolne miejsce w ekwipunku * Nie wchodź do jądra planety jeśli nie jesteś dobrze wyposażony Zadania: Zadania znajdują się bezpośrednio w grze w formie nowych osiągnięć z aktualizacji 1.12. Podstawowe osiągnięcia zostały wyłączone. Występuje następujący podział: * 3 karty osiągnięć: Powierzchnia, Podziemie oraz Jądro * 31 wyzwań (6 jest ukrytych) * 3 główne cele Zadania muszą być traktowane w sposób dosłowny. Jeśli zadanie wymaga zebrania na przykład 16 sztuk pszenicy, to w ekwipunku musisz mieć dokładnie 16 sztuk, nie 15,17 czy 64. Zmiany w dropie: * Zombie oraz zombie-osadnicy nie upuszczają marchewek, ziemniaków oraz żelaznych sztabek * Creepery mogą upuścić czerwony kamień (redstone) * Wiedźmy upuszczają glinę zamiast jasnopyłu * Zombie-pigman upuszcza samorodek żelaza zamiast samorodka złota oraz ma niewielką szansę na upuszczenie kwarcu Zdjęcia i pobieranie:
  6. 2 punkty
    Ja i mój kolega poszukujemy takich osób jak: - Moderator - Helper - Budowniczy Range '' Admin '' dostaną zaufane osoby!!! Ranga Helper i Moderator: 1. Imie 2. Wiek 3. Doświadczenie 4. Umiejętność Pisania inaczej Ortografia ( xD ) 5. Komendy: Kick, Ban itp. 6. Napisz coś o sobie ( Min. 3 zdania ) Ranga Budowniczy: 1. Imie 2. Wiek 3. Doświadczenie w Budowaniu, byciu Budowniczym 4. Znajomość World-Edit 5. Napisz coś o sobie ( Min. 3 zdania ) 6. No i jeszcze Wyślij SS kilku twoich budowli!!! Proszę o pisanie nad CV o jaką rangę chodzi, inaczej nie przyjmuje... :v Serwer jeszcze nie istnieje ale zostanie niedługo zrobiony!!!
  7. 2 punkty
    Moja córka jest wielką fanką Minecrafta, jednak niektóre mody są dość skomplikowane i aby je móc wykorzystać warto byłoby rozumieć dokładnie o co w nich chodzi. Poza tym jeśli gra się w Minecrafta spolszczonego, a po wgraniu moda dodają się itemy i bloki w języku angielskim, to zaczyna się robić w menu śmietnik. A ponieważ już w swoim życiu tłumaczyłem nieco gier lub dodatków na j. polski, więc usiadłem i spolonizowałem kilka modów. Przywiązywałem dużą wagę do składni, ortografii i kompatybilności z innymi modami. Mam nadzieję, że moje tłumaczenia komuś się przydadzą. Pliki tłumaczące mody (nazwa pliku jest również nazwą i numerem wersji moda) 1. BiblioCraft-Mod-1.12 (plik pl_pl).zip (lub https://1drv.ms/u/s!At_Q76MtyFIHhxcVRg_Ce5OV0HRV)(ten mod posiada w swojej strukturze plik pl_pl.lang, niestety z jakiejś przedpotopowej wersji, gdzie brakuje w nim kilkaset linijek i samo spolszczenie nie działało, więc wykonałem je od nowa) 2. BiomesOPlenty-1.12-7.0.0.2291-universal(plik pl_PL).zip (lub https://1drv.ms/u/s!At_Q76MtyFIHhxUdcPQZBA4jGVtT) 3. Pam's HarvestCraft 1.12.1c (plik pl_pl).zip (lub https://1drv.ms/u/s!At_Q76MtyFIHhxZ6r_qZagRTBNnH) 4. Mekanism-1.12.1 (pl_pl.lang final vers.).zip (lub https://1drv.ms/u/s!At_Q76MtyFIHhxQI8cmqCwopd9m9) (tłumaczenie modułu Mekanism jest w pełni kompatybilna z pełną wersją moda składającego się z 3 plików: - Mekanism-Mod 1.12.1 - Mekanism-Mod-Generators-1.12.1 - Mekanism-Mod-Tools-1.12.1 Ale niekonieczne jest użycie wszystkich 3 modów, UWAGA 1: Plik polonizujący mod Mekanism jest już w wersji FINALNEJ. UWAGA 2: Dostałem informację od twórców moda, że wersja moda 9.4.0 ma błędy urządzeń i polecają wgrać najnowszą wersję ze strony twórców: http://aidancbrady.com/mekanism/download/ ( aidancbrady.com/mekanism/download/ ) Witryny z różnymi modami niestety na razie oferują Mekanism w wersji 9.4.0 (zbugowanej) więc zdecydowanie polecam pobranie moda Mekanism w najnowszej opublikowanej wersji ze strony autorskiej. Instrukcja wgrywania tłumaczenia 1. Najważniejsze by użyć danego tłumaczenia do konkretnej wersji moda (choć nie wykluczam, że dany plik językowy może poprawnie działać z inną wersją tego moda, ale to już musicie wypróbować sami, gdyż nawet jeśli plik tłumaczący nie zadziała lub zadziała częściowo, nie wpłynie na stabilność gry, najwyżej go usuniecie). Przy każdym tłumaczeniu podałem w nazwie do jakiej wersji dane tłumaczenie zostało wykonane. 2. Ściągamy tłumaczenie do odpowiedniego moda i za pomocą aplikacji 7zip (7zip bezpłatny) lub WinRAR (WinRAR shareware) wypakowujemy plik pl_pl.lang (lub pl_PL.lang) np. na pulpit (po wgraniu go do moda możecie go usunąć). 3. Ściągamy moda i za pomocą aplikacji 7zip (7zip bezpłatny) lub WinRAR ( WinRAR shareware) otwieramy zawartość moda. 4. W samym modzie szukamy i wchodzimy do folderu <lang> (przykładowo \assets\mekanism\lang\ czy \assets\bibliocraft\lang\). 5. Sprawdzamy czy w folderze <lang> tego modułu nie znajduje się już plik o nazwie pl_pl.lang lub pl_PL.lang. Jeśli tak, to wypakowujemy go do jakiegoś tymczasowo utworzonego folderu, a plik usuwamy z moda. UWAGA: Względy bezpieczeństwa wymagają, żeby wszelkie usuwane pliki najpierw zarchiwizować. Dopiero gdy okaże się, że nasza praca przyniosła zamierzone rezultaty, archiwizacje usuwamy. 6. Przeciągamy ściągnięty plik z polonizacją pl_pl.lang lub pl_PL.lang do otwartego w 7zip (7zip bezpłatny) lub WinRAR (WinRAR shareware) folderu <lang>. 7. Po zatwierdzeniu dodania pliku do spakowanego moda zamykamy aplikację rozpakowującą, a sam mod wgrywamy do gry Minecraft (jeśli używacie Forge, będzie to zapewne folder <mods> ale to już zależy od gry i Launchera. Więc tutaj odsyłam raczej do instrukcji Launchera gdzie go umieścić. 8. Uruchamiamy grę i (o ile sam Minecraft jest ustawiony by uruchamiał się w języku polskim) cieszymy się spolonizowanymi elementami dodawanymi przez dany mod. That's all Od siebie Jeśli komuś przydały się moje tłumaczenia lub zauważyliście w nich literówki (cóż przy takiej ilości tekstu takowe mogą się zdarzyć każdemu) to powiadom mnie. Jeśli znajdziecie jakieś naprawdę ciekawe mody bez tłumaczenia na nasz rodzimy język to również spróbuję wziąć je na warsztat. Ale tutaj raczej zadecyduje o tym popularność moda i dostępność czasu wolnego. Ale jeśli macie ochotę i chcecie podszkolić swój angielski, spróbujcie sami dokonać tłumaczenia. Możecie również sami robić tłumaczenia To dość proste: 1. Wystarczy wyciągnąć z moda plik en_us.lang (często warto również wyciągnąć dodatkowo plik de_de.lang - zaraz wyjaśnię czemu) i otworzyć go za pomocą aplikacji Notepad++ (Notepad++ bezpłatna). Gdzie go znaleźć dokładnie opisałem w instrukcji wgrywania tłumaczenia. 2. Natychmiast po wgraniu pierwszego pliku do aplikacji zapiszcie ją pod nazwą pl_pl.lang, aby nie uszkodzić struktury pliku źródłowego, z którego dokonujecie tłumaczenia. 3. Wczytajcie do aplikacji Notepad++ (Notepad++ bezpłatna) następnie pliki źródłowe en_us.lang i de_de.lang i ustawcie w aplikacji 2 pionowe okna (klikając na pasku z nazwą otwartego pliku prawym przyciskiem myszy i wybierając z menu Pokaż/ukryj drugi widok), np. plików pl_pl.lang i en_us.lang. 4. Po ustawieniu w obu oknach początku tekstu włączcie na listwie Notepad++ ikonę synchronizacji pionowej, co pozwoli przesuwać jednocześnie oba okna. 5. Kliknijcie na pliku w wersji źródłowej (en_us.lang) aktywując ją i włączcie na pliku źródłowym ikonkę oka, czyli monitorowanie okna. Co zapobiegnie uszkodzeniu zawartości pliku anglojęzycznego. 6. Niestety od czasu do czasu będziecie musieli uruchomić Minecrafta z jeszcze nie przetłumaczoną wersją moda by sprawdzić o co chodzi w danym tekście empirycznie. Ale to lepszy sposób niż tłumaczenie czegoś o czym nie ma się pojęcia. 7. Jeśli sprawia Wam trudność dana nazwa/opis, warto posłużyć się translatorem, ale ponieważ translator jest dość zawodnym narzędziem czasami przydaje się porównać tłumaczenia nie tylko z angielskiego, ale również z niemieckiego i wybrać sensowniejsze (właśnie po to proponowałem Wam abyście wyciągnęli z moda 2 pliki językowe). 8. Powtórzenia stopniowania pewnych fraz, np.: Basic Tube - np. na - Podstawowa rura Advanced Tube - np, na - Zaawansowana rura Elite Tube - np. na - Profesjonalna rura Ultimate Tube - np. na - Najlepsza rura musimy przyjąć, że jeśli słowa, które tutaj podałem na fioletowo wystąpią ponownie lub wielokrotnie w tłumaczeniu z innymi nazwami, to i trzymamy się takiego samego stopniowania w całym pliku. Ja w tym przykładzie użyłem " "Podstawowy", "Zaawansowany", "Profesjonalny", "Najlepszy". 8. Jest taka niepisana zasada, że osoba tłumacząca nigdy nie weryfikuje swojej pracy sama, ponieważ trudniej jej wyłapać literówki niż osobie nie zaangażowanej w pracę. Więc przed publikacją tłumaczenia dajcie komuś z rodziny czy znajomych by przejrzała Wasze dzieło. UWAGA 1: Nigdy, przenigdy nie edytujcie tych plików za pomocą zwykłej aplikacji Notatnika! Niszczy on strukturę linii formatowania, przez co masę linii będzie nie tłumaczonych. UWAGA 2: Tłumacze mają takie powiedzenie - "są tłumaczenia dokładne i dobre. Nie ma tłumaczeń i dobrych i dokładnych". Więc nie tłumaczcie wszystkiego jak Wam słownik lub translator podpowiada. miejcie na uwadze zawsze że Wasze tłumaczenie musi mieć sens, a nie dosłowność! UWAGA 3: (chyba najważniejsza) Jeśli podjąłeś się tłumaczenia, to nie ma zmiłuj się, że jesteś dyslektykiem, czy dysortografem! Tłumaczenie musi być porządne, gdyż trafia do ludzi, którzy dyslektykami czy dysortografami nie są, a błędy ortograficzne czy gramatyczne bardzo irytują. Tutaj rzucę przykładem z tłumaczenia (zapewne jakiegoś polonusa/grafomana Googleowego ze wschodu, Rosja?) w filmie Pearl Harbour - "...towarzyszu Lejtnancie BOMBUJĄ!" Jeśli nie jesteście pewni swojej pracy lub chcecie by ktoś zweryfikował ją, możecie podesłać mi swoje tłumaczenie przed publikacją. Chętnie pomogę zweryfikować. Oczywiście nie zamierzam Wam podkradać prac i publikować je jako własne. Publikacja będzie należeć tylko i wyłącznie do Was. Mekanism-1.12.1 (pl_pl.lang future vers. with nuggets).zip
  8. 2 punkty
    Jako jeden ze starych wyjadaczy chciałbym dorzucić swoje 2 grosze Sieć minecraft.pl przeżyła wielki kryzys w związku z dopuszczeniem do pomagania na forum ludziom bez premium w 2012 i od tamtej pory wszystko zaczęło się sypać. Mała aktywność Rabusia spowodowała częste zmiany w ekipie i wiele znaków zapytania. Każda następna edycja nie była budowana na tym co było w 2011 / 2012 roku. Dodawano wiele niepotrzebnych zmian które zatracały klimat FreeBuild. Dużo osób "wypaliło" się a społeczność przestała być "stała". Większość pomysłów administratora kprzk, którego nigdy nie widziałem (gram od sierpnia 2011!) wyrzuciłbym do kosza, bo to właśnie przez takie podejście do serwera (gracze nie jako goście i współtwórcy ale źródło dochodu) doprowadziło nas do zguby. Nie mówię, żeby cofać się do przeszłości, bo życie poszło do przodu, ale żeby zbudować FreeBuild na tym co kiedyś działało i się sprawdziło.
  9. 2 punkty
  10. 2 punkty
    @KacperCK budowalem tam troche, to znaczy probowalem ale Hulanek byl o mnie zazdrosny u Maciusia i nie moglem jzu budowac :C
  11. 2 punkty
    Zobacz w essentialu na samym dole możesz mieć wyłączone podpalanie:).
  12. 2 punkty
    Na serwerze chciałbym zobaczyć przede wszystkim starych ludzi, starą ekipę z poprzednich dawnych lat, kiedy to Minecraft.pl było potęgą, a na serwer wchodziło się z ogromną przyjemnością, bo spotkać można tam było wiele znajomych i przyjaznych twarzy, z którymi można było pogadać na TS. Dawna ekipa, której niegdyś byłem częścią zapewniała mnóstwo atrakcji graczom, często nawet nie używając wymyślnych pluginów, a zwykłego WorldEdita, ChestShopa i tym podobnych. Chcę również zobaczyć dawne mapy z działkami, na którym każdy gracz miał możliwość zbudowania własnego budynku, który był dla niego majstersztykiem lub chociaż spełniał swoje zadanie. Mapy tematyczne, które pozwalały stworzyć na działce coś w wyjątkowej tematyce, pasującej do reszty, co z kolei pozwala graczom samemu wpłynąć na wygląd klockowatego świata (Malbork [*]). Podsumowując to w skrócie: 1. Braku starej ekipy nie nadrobi atmosfery 2. Ilość ponad jakość pluginów i ich wykorzystania jest słaba 3. Powrót starych eventów, jakie potrafiła zapewnić ekipa FB 4. DZIAŁEK Nie trzeba być niezwykle kreatywnym i starać się stworzyć coś zupełnie innego. Wystarczy zachęcić do gry osoby, które dawniej spędzały czas na serwerach budując społeczność, która z kolei sama zbuduje ten serwer. Bo to nie serwer robi za najlepszą reklamę, a społeczność która z niego korzysta. To mnie przez kilka lat, jakie spędzałem w tej sieci najbardziej motywowało do dalszej gry oraz by nie popaść w prokrastynację. Dziękuję bardzo.
  13. 2 punkty
    Użytkownicy! W tym wyjątkowym dziale podbijanie tematów nie będzie karane. Oznacza to że dowolnie możecie oświeżać swoje reklamy, jeżeli spełnicie poniższe warunki. Nie stosowanie się do tych zasad, będzie kończyło się ostrzeżeniem z powodem "Spam". 1. Każdy serwer odświeża za pomocą krótkiej relacji z ostatnich wydarzeń na serwerze lub ogłoszenia. 2. Nie odświeżamy serwera, jeżeli nic się na nim nie działo. 3. Ogłoszenia bez powodu będą karane. 4. Specjalne rozdzielanie ogłoszeń będzie karane. 5. Wszystkie odświeżenia typu "F5", "Odświeżam", będą karane i mogą się skończyć usunięciem reklamy. To wszystko! Teraz odświeżajcie swoje tematy bez obawy że dostaniecie dodatkowe punkty ~Administracja Minecraft.pl
  14. 2 punkty
    1. Dla Graczy Prawo do ./kit gracz Mieć dostęp do Działek/Cuboidów 2. Wiosna/Lato/Jeśeń/Zima Zmiana spawnów na daną porę roku pod warpem ./sklep na daną porę roku np. wiosna, kwiatki 3. Warpy ./warp sklep ./warp targ ./warp administracja 4. Rangi Ranga Gracz Ranga VIP itp. 5. Dobra Administracja Graczą przydało by się dobra administracja żeby nie było dużo skarrg itp. To tyle
  15. 1 punkt
    Planuję stworzyć serwer MC. Możliwe że gotowy będzie już w 2019 roku ponieważ nie jestem dobry w programowaniu. Jeśli są chętne osoby do pomocy zapraszam na priv. Obecnie IP nie podam ale podpowiem że będzie to serwer survival (bez gildi :() ze stoniarkami, rtpkiem i innymi funkcjami. DZIĘKI
  16. 1 punkt
    Szukam ekipy do gry w minecraft może to być jedna osoba, a może nawet być ich 10. Po prostu nie mam z kim grać w minigierki jak bedwars, thewalls, HNS itd. Mam 11 lat, ale możesz być nawet 10 lat sztarszy/starsza
  17. 1 punkt
    Super rozwinięty serwer hardcore! Drop kluczy jak i drop ze szkyń dopracowany elegancko - bardoz przyjemnie sie gra Zapraszamy do zabawy!
  18. 1 punkt
    Ja też czasami mam taki bug. Mi wystarczyło, że zrestartowałem komputer.
  19. 1 punkt
    Osoba odpowiedzialna za forum. Planuje dalsze losy forum i przydziela zadania administracji. Załatwia problemy zewnętrzne forum i reprezentuje załogę forum. Może pełnić rolę administratora, jednak nie ma takiego obowiązku. Rekrutuje nowych administratorów. Monitoruje forum i wprowadza ewentualne zmiany aby polepszyć działanie forum. Realizuje zadania przydzielone przez Właściciela i wykonuje swoje obowiązki. Wprowadza zmiany których nie mogą wykonać moderatorzy. Rekrutuje nowych członków do moderacji oraz nadzoruje ich działania. Rozwiązuje najtrudniejsze problemy użytkowników. Najwyższa ranga moderacyjna, opiekuje się moderacją oraz naucza jak moderować na naszym forum. Przekazuje aplikacje kandydatów do administracji oraz uwzględnia przy tym swoją opinię na temat kandydata do załogi. Bierze czynny udział w moderacji forum oraz przekazuje opinie/propozycje moderatorów. Pełnoprawny członek załogi moderacyjnej. Edytuje, ukrywa i przenosi zawartość użytkowników która jest niezgodna z regulaminem forum. Stosuje kary w postaci ostrzeżeń punktowych. Rozwiązuje problemy użytkowników, edukuje poprawnego zachowania na forum i angażuje się w życie społeczności. Posiada wszystkie uprawnienia moderacyjne i wykonuje swoje obowiązki. Świeżo przyjęty kandydat do załogi. Uczy się pracy jako moderator forum, zadaje pytania moderacji i rozwiązuje popularne problemy użytkowników. Nie posiada pełni uprawnień moderacyjnych, w miejscach gdzie jest wymagane podjęcie działania, informuje moderatorów o zaistniałej sytuacji. Każdy kandydat który dobrze sprawuje się na tym stanowisku, uzyskuje szansę otrzymania awansu do Moderatora. Strona główna jest ich drugim domem, zajmują się pisaniem nowych artykułów dla naszej społeczności. Wykazują się dobrą znajomością języka polskiego, pomagają pisać potrzebne dokumenty oraz ogłoszenia i wskazują w nich błędy do poprawienia. Wymyślają własne serie artykułów oraz je realizują. Zajmuje się tworzeniem wszelakiej grafiki dla portalu. Opiniuje przy sprawach stylistycznych, jak przy edycji szablonu forum/strony głównej. Przekazuje propozycje zmian stylistycznych oraz pomaga w ich realizowaniu.
  20. 1 punkt
    Masz odpowiednio skonfigurowaną opcję op-permission-level w pliku server.properties?
  21. 1 punkt
    Google nie boli ale oczy od szukania pluginów godzinami tak. Dzięki plugin działa i no w configu muszę pozmieniać
  22. 1 punkt
    OtherDrops, łatwy do konfiguracji, i google nie boli jak by co:).
  23. 1 punkt
                                                                                                                   Witam                     Niedułgo planuje otworzyć serwer,lecz nie znam się na pluginach jedynie na-                     czym się troche znam to budowa.Dlatego poszukuje ekipy.                                             O czym będzie serwer?                      Planuje stworzyć serwer o survival-zombie,wszystko na wzór DayZ:                      -Opuszczone Miasta                      -Żadnych zasad                      -Dużo,dużo zombie.                                                                                                        Poszukiwani ludzie:              -Budowniczy                    -Moderator[Ktoś kto zna się na sprawach systemowych(pluginy itp.)]                                                                                              Chętni pisać zgłoszenia pod tematem                                                                                                                           lub na priv                                                                                      
  24. 1 punkt
    system działek dla każdego > działki 100x100 , dostęp do worldEdit'a oraz voxelSniper'a , możliwość robienia oraz ustawiania ArmorStand (furnitureLib) fajnie by było mieć możliwość pobierania własnych schematów / mapy ewentualnie wgrywanie własnych schematów. może jakieś dodatki typu nbtEdit lub coś podobnego. system rankingowy oraz pseudo ekonomia, np za przebywanie na serwerze budowanie dostaje sie pieniądze > które można wykorzystać np na kupno schematów / obiektów z furnitureLib / czy innych dupereli. możliwość sprzedaży własnych schematów (za wirtualna walutę serwera) ,obiektów furnitureLib. jakieś przydatne narzędzia dla "ekip" budowniczych czy jakichś grup , np możliwość robienia własnych podRang dla członków grupy , własne działki ,światy, jakiś sposób na prezentacje prac grupy, oraz informacje o danej grupie.
  25. 1 punkt
    Łatwy sposób: Utwórz świat singleplayer, użyj opcji "Open to LAN" i graj ze znajomym przez Hamachi. Działa też z modami. Trudniejszy sposób: Pobierz Forge dla odpowiedniej wersji gry, wydanie "Recommended" - http://files.minecraftforge.net/. Otwórz plik, kliknij "Install server", ustaw ścieżkę do folderu, w którym chcesz trzymać pliki. Uruchom plik forge-xxx-universal.jar, przejdź do pliku eula.txt, zmień false na true, zapisz. Serwer powinien już działać po uruchomieniu tego samego pliku, co wcześniej. Możecie użyć Hamachi by zagrać bez problemu. Jeżeli nie chcesz Hamachi, przekieruj porty (znajdź model swojego routera i podążaj za instrukcjami).
×