Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
  • 0
Aciu

Wymagania!

Pytanie

Aciu    0
Witam. Jestem nowy także proszę o wyrozumiałość. Moje pytanie jest takie; Jakie wymagania potrzebne są do minecrafta. Wiem że jest ileś tam wersji.
Niestety mam słabego laptopa. Oto jego parametry:
Intel(R) Pentium(R) M
processor 1500MHz
598MHz, 512 RAM.
Grafika: ATI MOBILITY RADEON 9600 Series.
Co muszę dokupić(podzespoły) i czy warto wgl coś dokupywać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Atexor    424
Cześć, Minecraft nie ma sztywnych wymagań. Jednemu chodzi przy 70fps na słabym sprzęcie, innym na 3x lepszym się tnie. Z dokupywaniem też jest problem, bo to w końcu laptop. Najlepsza metoda to kombinowanie wewnątrz systemu, ale najpierw podaj swój nick na jakim grasz w MC, gdyż chcę coś sprawdzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Aciu    0
jak już wspomniałem jestem nowy. Jeżeli chodzi o mój login na minecraft.net to : Aciu_PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
maćko :P    22
Przykro mi, ale posiadasz piracką wersję gry, a regulamin zabrania nam pomagać takim osobom ;/

//to temat do zamknięcia, panie moderatorze ;)

[color=#008000]+warn za Społecznego Moderatora i spam. //Chormon[/color] Edytowane przez Chormon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Chormon    136
@maćko zauważ, że Aciu chce się dowiedzieć, czy jest dla niego w ogóle sens kupować MC, bo skoro ma mu nie działać lub działać beznadziejnie, to będą to pieniądze jak na razie wyrzucone w błoto.
A temat na razie pozostaje otwarty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Atexor    424
Spróbuj uruchomić Classica na minecraft.net i powiedz czy działa i jak. Jak nie ma problemów to dobrze, jak się co najmniej lekko tnie to będą problemy z grą na pełnej wersji MC. Na piracie nie ma co próbować, zdarzają się o wiele częstsze błędy niż na oryginałce, mapa może się uszkodzić częściej niż na oryginałce (np. w wyniku restu kompa), brak skina, niemożność grania z innymi na normalnych serwerach itp. etc.

[font=verdana,geneva,sans-serif][size=3][color=#ff0000]Takie rady Panie Atexor nie przejdą. Toć już lepiej zaproponować wersję demo od PCG albo poczekanie na 1.3 z trybem demo - AdF[/color][/size][/font]

[color=#0000ff]Tylko nie Panie, gdyż czuję się stary :[ ... Posta już zmieniłem na bardziej treściowy. A o demie PCG, czy w 1.3 nie słyszałem. Dobrze wiedzieć. //Atx[/color] Edytowane przez Atexor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Wintalan    75
1.3. Wyjdzie w połowie lipca. Ktośtam z ekipy dał znać o tym na tweeterze. Najważniejszy jest procesor. Tak się składa, że na starym lapku miałem dokładnie te same parametry (tylko ramu dowaliłem do 1024mb) grałem na najniższych ustawieniach (bez animacji ognia portalu, mgła na max, bez gwiazd, nieba itp.) z optifine+gamebooster i włączony skype średnio 6-7FPS, przeżyjesz. Jednak na serwery multiplayer typu survival/rpg/hardcore z tyloma FPS'ami wchodzić nie radzę... W ogóle trudno walczyć jak tak tnie...
@down: no ciech ci będzie: miałem jeszcze 0,5gb wolnego na dysku C, co też powoduje lagi... Wiele, też zależy, od poprawnej optymalizacji systemu i wgranych 'ciężkich' modów (których wtedy jeszcze nie miałem jakby coś =D). Ale sprzęt cyferka w cyferkę ten sam... Ilość FPSów naprawdę tyle wynosiła ;D co, mam odpalać lapka i specjalnie robić screeny, czy co? Edytowane przez Wintalan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Becik    11
Co ty gadasz, mam procka 1.6 GHZ 2gb ram gram z optifine na render normal z nagrywaniem 20 FPS bez dochodzi do maks 60 zwykle po 30 - 40.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
dex3r    143
[quote]Najważniejszy jest procesor[/quote]
Najważniejsza jest karta graficzna. Odpal sobie MC na laptopie/stacjonarnym z i3 i zintegrowaną kartą graficzną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Atexor    424
[quote name='DeX3r' timestamp='1339892863' post='75772']
Najważniejsza jest karta graficzna. Odpal sobie MC na laptopie/stacjonarnym z i3 i zintegrowaną kartą graficzną.
[/quote]

Zależy od aplikacji, java z reguły na budowę, nie potrzebuje full wypas karty graficznej bo praktycznie większość operacji przelicza procesor, a na kartę potrzeba mało. Różnica pomiędzy np. Geforce 9600GT, a GTX 570 jest zerowa. Przynajmniej dla mnie. Dla kuzyna 8800GT i GTX 460 tak samo. Za to "podmieniłem" procesor z mojego komputera, a siostry (na domyślnym bez ov. 2,66ghz a 3,00 2x rdzeń) i wskoczyło śr. 20fps.
Karta graficzna jest ważniejsza dla aplikacji np. w języku C++, do javy niepotrzebna aż tak bardzo jakaś super-extra. Byle trzymała poziom lepszych kart z 3-4 lat temu, bo większość procesor przelicza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
dex3r    143
[quote name='Atexor' timestamp='1339923946' post='75799']
Zależy od aplikacji, java z reguły na budowę, nie potrzebuje full wypas karty graficznej bo praktycznie większość operacji przelicza procesor, a na kartę potrzeba mało. Różnica pomiędzy np. Geforce 9600GT, a GTX 570 jest zerowa. Przynajmniej dla mnie. Dla kuzyna 8800GT i GTX 460 tak samo. Za to "podmieniłem" procesor z mojego komputera, a siostry (na domyślnym bez ov. 2,66ghz a 3,00 2x rdzeń) i wskoczyło śr. 20fps.
Karta graficzna jest ważniejsza dla aplikacji np. w języku C++, do javy niepotrzebna aż tak bardzo jakaś super-extra. Byle trzymała poziom lepszych kart z 3-4 lat temu, bo większość procesor przelicza.
[/quote]

Eh... Czy to Java, czy C++, czy C#, czy Delphi, czy Pascal, czy cokolwiek - bez różnicy. Jeśli aplikacja korzysta z API do generowania grafiki, a każda praktycznie gra korzysta, jak np. OpenGL czy DirectX, grafika generowana jest z przyśpieszeniem sprzętowym, czyli za pomocą karty graficznej. Kompletnie nie ma nic do rzeczy w jakim języku napisana jest gra/aplikacja. Obciążenie procesora zwiększa się z ilością obliczeń per Tick, czyli np. zaawansowana fizyka, 256*256*256 bloków do updatowania na ekranie etc. Edytowane przez DeX3r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...