

BeamPL
Użytkownik-
Liczba zawartości
11 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnaO BeamPL
-
Tytuł
Początkujący
Informacje profilu
-
Wersja
Pełna
Ostatnie wizyty
1 260 wyświetleń profilu
-
Witam, mam problem. Otóż po włączeniu MC wyskakuje zawsze ten sam crash. Oto on: ---- Minecraft Crash Report ---- // Why did you do that? Time: 03.11.14 16:10 Description: Initializing game org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method) at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52) at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:244) at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306) at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848) at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757) at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739) at azd.Z(SourceFile:367) at azd.e(SourceFile:689) at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:103) A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows: --------------------------------------------------------------------------------------- -- Head -- Stacktrace: at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method) at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52) at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:244) at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306) at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848) at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757) at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739) at azd.Z(SourceFile:367) -- Initialization -- Details: Stacktrace: at azd.e(SourceFile:689) at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:103) -- System Details -- Details: Minecraft Version: 1.7.2 Operating System: Windows 2000 (x86) version 5.0 Java Version: 1.8.0_25, Oracle Corporation Java VM Version: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Oracle Corporation Memory: 55804200 bytes (53 MB) / 125042688 bytes (119 MB) up to 1060372480 bytes (1011 MB) JVM Flags: 6 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerformance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx1G -XX:+UseConcMarkSweepGC -XX:+CMSIncrementalMode -XX:-UseAdaptiveSizePolicy -Xmn128M AABB Pool Size: 0 (0 bytes; 0 MB) allocated, 0 (0 bytes; 0 MB) used IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0 Launched Version: 1.7.2 LWJGL: 2.9.0 OpenGL: ~~ERROR~~ RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread. Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is untouched. Type: Client (map_client.txt) Resource Packs: [] Current Language: ~~ERROR~~ NullPointerException: null Profiler Position: N/A (disabled) Vec3 Pool Size: ~~ERROR~~ NullPointerException: null Anisotropic Filtering: Off (1) Proszę o pomoc. Oczywiście Minecraft Premium.
-
Chyba tak, ale nie przez tydzień -.-
-
Hejka, znów problem ze skinem... ale teraz serio dziwny! Więc tak... skin, który pokazuje apka na Androida widzicie obok.[attachment=1956:Screenshot_2014-09-01-17-41-16.png] Skin, który widzi inna osoba widzicie obok.[attachment=1957:Bez tytułu.png] Skin, którego "mam" (wersja 1.7.2): nie pokaże brak miejsca :P Ale wierzcie jest jeszcze inny Skin, którego mam teraz (wersja 1.7.9x) widzicie obok.[attachment=1958:Bez tytułu2.png] Dziwne prawda? Umie ktoś pomóc? Chcę, aby widoczny był skin z wersji 1.7.9 :/
-
Ok jest tak. Gram na wersji 1.7.10 i jest dobrze ;) Głównie chodziło o serwery na których gram. Potrzebne mody też są na te wersje. Możemy zamknąć temat :)
-
Czyli co? Bo nie czaje :D
-
Tak a ja chce mieć nowego skina na 1.7.2 a nie moge bo cały czas jest stary :/
-
Hejka, jestem tu nowy więc jeśli nieodpowiedni dział to proszę przenieść ;) Mam problem ze zmianą skina na wersji 1.7.2 - tu jest stary skin, jednak na wersji 1.7.9 jest ten nowy. Wie ktoś o co chodzi? :(