
-
Liczba zawartości
25 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2 NeutralnaO Mickel196
-
Tytuł
Początkujący
- Urodziny 10.11.1996
Informacje profilu
-
Wersja
Pełna
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Gdansk, Poland
Ostatnie wizyty
1 549 wyświetleń profilu
-
Dosłownie przed chwilą wyłączyłem minecraft'a, ale zanim to zrobiłem biłem moby. Zabiłem jednego zombiaka i wyleciał z niego ziemniak o.O Widocznie musieli dopisać coś w rzadkich dropach EDIT// Marchewki jak i ziemniaki wypadają z zombiaków jako rzadki drop;) Sprawdzone
-
Too many items poszło w ruch . . . EDIT// A i kup sobie oryginalnego minecraft'a
-
Witam szukam paczki modów do minecraft 1.3.1/1.3.2
DawidHard odpowiedział temat → na Mickel196 → Modyfikacje
MinecraftForum.net zakładka Mods -
Witam! Poszukuje grafika który zrobi textury do itemów jak i bloków do mojego moda. Jedyne czego wymagam to aby w każdym momencie miał czas aby dorobić brakujące textury. Kilka textur zrobiłem sam i są okey, ale na resztę po prostu nie mam czasu. Mod zostanie skończony (1 wersja) w ciągu 5-6 dni. Chętne osoby proszę o podanie maila lub skypa.
- 1 odpowiedź
-
Oglądałem to wcześniej, zauważ że jest to nagrywane na wersji 1.2.5 na której problemów nie było : (
-
Witam jestem właśnie w trakcie tworzenie modu, lecz napotkałem problem : ( Otóż używam teraz MinecraftCodecPack 1.3.1 (wcześniej 1.2.5) i stworzyłem złoża dwóch nowych bloków (ruda i nowy kamień) Po odświeżeniu zapisałem i odpaliłem, ale nie mogłem znaleźć ani jednego z tych bloków : ( Ustawiłem generowanie na jak największe lecz znów pojawił się ten sam problem. Szukam jakiegoś kodera który mógłby mi podpowiedzieć co robię źle. [s]Proszę o kontakt na pw : )[/s][color=#00ff00] [/color][color=#008000]Na srewu nie na PW. Na forum się pomaga! //dex[/color] EDIT// kod: [CODE] public static final Block nazwaOre = new Block nazwaOre(201, 0).setHardness(3.5F).setResistance(3.5F).setLightValue(0F).setStepSound(Block.soundStoneFootstep).setBlockName("nazwaOre"); World world; public static final Block nazwaStone = new BlocknazwaStone(202, 0).setHardness(1.0F).setResistance(1.0F).setLightValue(0F).setStepSound(Block.soundStoneFootstep).setBlockName("nazwa Stone"); ModLoader.registerBlock(nazwaStone); nazwaStone.blockIndexInTexture = ModLoader.addOverride("/terrain.png", "/nazwastone.png"); ModLoader.addName (nazwaStone, "nazwa Stone"); ModLoader.registerBlock(nazwaOre); nazwaOre.blockIndexInTexture = ModLoader.addOverride("/terrain.png", "/nazwaore.png"); ModLoader.addName(nazwaOre, "nazwaOre");} public void GenerateSurface(World world, Random random, int i, int j) { for(int x = 0; x < 50; x++) { int posX = i + random.nextInt(16); int posY = random.nextInt(35); int posZ = j + random.nextInt(16); (new WorldGenMinable(nazwaOre.blockID, 50)).generate(world, random, posX, posY, posZ); } for(int x = 0; x < 50; x++) { int posX = i + random.nextInt(16); int posY = random.nextInt(256); int posZ = j + random.nextInt(16); (new WorldGenMinable(nazwaStone.blockID, 50)).generate(world, random, posX, posY, posZ); } } } [/CODE] Są to wycinki całego kodu, w całym pliku znajdują się oczywiście inne potrzebne elementy.
-
@REF
-
@REF
-
Tak przeszedłem całą Jakaś taka inna niż wszystkie w pozytywnym znaczeniu oczywiscie
-
[url="http://www.minecraft.net/store"]http://www.minecraft.net/store[/url] Polecam
-
Cześć wszystkim, z tej strony Did :)
Didjusejczokled odpowiedział temat → na Mickel196 → Przywitaj się
Po pierwsze: [b] [color=#45515B][CODE]Didjusejczokled[/CODE][/color][/b] [color=#45515B]Zarąbisty nick a po drugie witaj [/color] -
Strony internetowe to php aa za jave powolutku bede sie zabieral
- 2 odpowiedzi
-
- przywitaj sie
- Mickel196
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Aha no tak Pamiętałem że ktoś pisał że 3 dni, ale nie pamiętałem na której mapce
-
Długo nad nią siedziałes?
-
Zdjęcia dodane Miłej zabawy!