Skocz do zawartości
Biały3000

Skinselector 0.5.1 for Bukkit - Czy ktoś wie jak to zainstalować?

Rekomendowane odpowiedzi

Biały3000    1
Otóż jak w temacie. Pobrałem Skinselector'a 0.5.1 dla Bukkita i jest to jeden plik .jar. Myślałem że wystarczy jak w przypadku innych pluginów wrzucić do folderu 'Plugins' i będzie działało... ale nie! :wacko: Czy ktoś używa tego pluginu lub byłby w stanie sprawdzić dla mnie jak go zmusić do trybienia? PROSZĘ O POMOC :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez Melia
      Tworzę mapę do Minecraft'a i nie wiem jak zrobić pewną rzecz...
      Jak zrobić żeby np. zamiast '<Roxmb>' była nazwa obecnie grającego gracza?

      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten załącznik.
    • Przez Łukasz Modliński
      Witam gdy włączyłem dziś
      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten załącznik.
    • Przez Gyutund123
      Witam, ostatnio zainstalowałem minecraft i wyszkoczył mi bład. o co chodzi? i co muszę zrobić by działał?  
      ---- Minecraft Crash Report ----
      // You're mean.
      Time: 1/6/18 3:45 PM
      Description: Initializing game
      org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
          at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
          at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
          at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:247)
          at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
          at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
          at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
          at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
          at bib.at(SourceFile:635)
          at bib.aq(SourceFile:458)
          at bib.a(SourceFile:404)
          at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:123)

      A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows:
      ---------------------------------------------------------------------------------------
      -- Head --
      Thread: Client thread
      Stacktrace:
          at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
          at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
          at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:247)
          at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
          at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
          at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
          at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
          at bib.at(SourceFile:635)
          at bib.aq(SourceFile:458)
      -- Initialization --
      Details:
      Stacktrace:
          at bib.a(SourceFile:404)
          at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:123)
      -- System Details --
      Details:
          Minecraft Version: 1.12.2
          Operating System: Windows 10 (x86) version 10.0
          Java Version: 1.8.0_151, Oracle Corporation
          Java VM Version: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Oracle Corporation
          Memory: 47389176 bytes (45 MB) / 150876160 bytes (143 MB) up to 523501568 bytes (499 MB)
          JVM Flags: 6 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerformance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx512M -XX:+UseConcMarkSweepGC -XX:+CMSIncrementalMode -XX:-UseAdaptiveSizePolicy -Xmn128M
          IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0
          Launched Version: 1.12.2
          LWJGL: 2.9.4
          OpenGL: ~~ERROR~~ RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread.
          GL Caps: 
          Using VBOs: Yes
          Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is untouched.
          Type: Client (map_client.txt)
          Resource Packs: 
          Current Language: ~~ERROR~~ NullPointerException: null
          Profiler Position: N/A (disabled)
          CPU: <unknown>
    • Przez Romek1337
      Cześć,
      Chciałbym się zapytać o jakiś godny polecenia silnik, który będzie obsługiwał pluginy i mody. Pobrałem silnik o nazwie Sponge, podobno można  tam instalować to i to lecz z tego co widze, poza modami nic więcej się nie da. Zależy mi na tym by działał na wersje 1.12.2. Jeśli jednak takowego silnika nie ma, moje pytanie brzmi: jest jakiś mod na forge, dzięki któremu będę mógł stworzyć portal do nowej mapy? Coś jak plugin Multiverse.
    • Przez Sh0uterS
      Witam!
      Jak w Tytule tworzę serwer RealLife i potrzebuję pluginu na tworzenie itemków, lub modyfikowaniu obecnych np. Mistyczny Kilof (kolorowy napis), oraz moc niezniszczalnosc 10 .
      Jeśli macie jeszcze jakieś fajne pl na reallife to podsyłajcie na pewno zobaczę lub nawet pobiorę. 
      Pozdrawiam Sh0uterS
×
×
  • Dodaj nową pozycję...