Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
  • 0
SZCZUR3KPL

World guard - region w regionie

Pytanie

SZCZUR3KPL    0

Witam.

Jestem tu nowy. Postawiłem server (gram razem z kolegami przez Hamachi, nie jestem całkiem zielony.) i napotkałem problem przy edytowaniu świata z world guard'em. Otóż chciałem utworzyć jeden duży region, w którym mógłbym ustanawiać mniejsze regiony (zabezpieczanie domów wewnątrz miasta oraz samego miasta przed zniszczeniem przez graczy). Kiedy ustawiam flagi (chodzi mi o build) dużego obszaru to w tym mniejszym jego właściciel nie może nic zrobić (budować, niszczyć itd.). Czytałem gdzieś, że chodzi o komendy set parent, ale nie wiem jak się ich używa, proszę o jakieś pomysły. Mam nadzieję, że wszystko zrozumiale opisałem. Z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
staller11    4

Ok, wiec tak.

1. Zaznaczasz wandem region

2. //expand 50 20 up (czyli cub bedzie na 50 wysoki i 20 do ziemi)

3. /region define nazwa

4. Zaznaczasz wandem obszar na którym bedzie domek

5. //expand 15 5 up

6. /region define dom nazwa_gracza

7. /region setparent nazwa_nowego_cuba nazwa_starego_cuba

Będzie działać!

btw. edytuj posty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Jimback    1

poprawie kolegę bo trochę niewyraźnie:

7. /region setparent nazwa_cuba_ktoryego_podporzadkowujesz nazwa_cuba_starego(do ktorego cos przypiszujesz)

np. /region setparent dzialka1 miasto -przypisujesz działkę pod miasto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...