Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
Marian3k

Niepotrzebny farmer

Rekomendowane odpowiedzi

Marian3k    1

Klasa farmera na chwile obecną to totalna kpina. Zablokujcie możliwość zbierania jedzenia przez inne klasy, bo taki biedny farmer nie może na niczym zarobić. Sam musi kupić węgiel i narzędzia a sprzedać jedzenie trudno bo każdy zdobywa je sam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość camil92PL   
Gość camil92PL

rano powinienem zablokować zbieranie surowego jedzenia przez profesje górników i drwali, oraz możliwe, że zmniejszę częstotliwość wypadania jabłek z liści.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość krzycho001   
Gość krzycho001

Nie mam za bardzo nawet jako farmer skąd wziąć surowców pod budowę domu

Chleb nie schodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marian3k    1

Surowce kupujemy od innych :]. Co do chleba to faktycznie, o mięsie nie wspomnę... Może obniżcie drastycznie częstotliwość wypadania jabłek do 1jabłko-1 drzewo. Bo na chwile obecną dużo ludzi żywi się tylko nimi. Można też zablokować [ o ile jest taka możliwość ] korzystanie z wędki tylko dla farmera. Na 1.9 Farmera można połączyć z Alchemikiem, teraz ewentualnie można dać farmerowi możliwość craftowania narzędzi podobnie jak drwal, ponieważ górnicy mają dużą przewagę odkąd mogą kopać w caveach poza swoją działką [ nie wiem czy to dobry pomysł, ale jakiś jest ]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość krzycho001   
Gość krzycho001

Swoja działka jako pole to trochę mało ale trzeba przyznać że da się żyć, powstają takie dziwne niby wieżowce-szklarnie.

A kupowanie narzędzi od drwali to grosze kosztuje, damy sobie rade.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Monten98    4

Moim zdaniem Alchemik to powinna być zupełnie inna klasa niż Farmer.

Co wspólnego ma Farmer z Alchemikiem?

Farmer też nie powinien mieć craftowania ponieważ wtedy drwal sprzedawał by tylko drzewo a po co komu 10 stacków drzewa dziennie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marian3k    1

Farmer i drwal mogli by craftowac przedmioty, o to mi chodziło. To tylko pomysł :P, zalew jabłek należy ukrócić bo mi interes pada :}

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Monten98    4

Farmer i drwal mogli by craftowac przedmioty, o to mi chodziło. To tylko pomysł :P, zalew jabłek należy ukrócić bo mi interes pada :}

Co do jabłek to racja.

Ale to, że Farmer może craftować nie ma sensu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość krzycho001   
Gość krzycho001

Eee tam, narzędzia kosztują grosze, nie ma co kraftować ich.

A czy inne klasy też mogą kraftowac chleb?

Bo widze stale że w sklepach graczy nie-farmerów jest masa chleba i nie wiem skąd oni go mają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
darvd29    1

Ja bym chciał żeby zmieniono tylko to, żeby jabłka wypadały tylko farmerom, a drwalom już nie. Wtedy farmer z drwalem by się zgadali, że np. farmer bierze jabłka a drwal drewno, albo farmer bierze all ale daje 50% kasy ze sprzedaży :) Wg. mnie tak by było dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marian3k    1

Pomysł z jabłkami wypadającymi tylko farmerowi jest dobry, tylko czy jest możliwy do zrealizowania ?. Jeśli nie, to ograniczenie hurtowych ilości jabłek z drzew też jest dobry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość camil92PL   
Gość camil92PL

sprawdzę czy będzie możliwe do realizacji takie coś :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...