Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
  • 0
GhostJTJ

Porty - Niewyjaśnione zjawiska

Pytanie

GhostJTJ    1

Do rzeczy:

Problem - Zablokowany port (każdy wie jaki).

Przeszkody (jak dla mnie brak, dlatego tutaj piszę). Brak firewalla (wyłączony), antywirusa, świerzo po formacie. :blink:

Internet - Blueconnect z Ery... (shitconnect, modem E220 czy tam E160).

Po wpisaniu IP w przeglądarke nie dzieje się nic. Biała strona.

Wiele razy się męczyłem. Raz nawet chyba tu już pisałem. Przeszukałem połowę internetu :unsure: .

Proszę o burze mózgów :P.

Proszę bez zbędnej gadki. Chciałbym napisać że jestem laikem, ale już tyle w tym siedzę, że chyba nie mogę tak powiedzieć.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0
dawidryba    0

zablokowane porty? A czy przypadkiem na modemie nie masz zablokowanych? A może dostawca Tobie poblokował porty? Również tak miałem. Zaloguj się do modemu i przekieruj porty, które chcesz. Jeśli to nie pomoże to wina Twojego hostu. Ja za ip zewnętrzne musiałem dopłacić.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
  • 0
GhostJTJ    1

Hmm. Biuro obsługi napisało mi że obecnie nie blokują żadnych portów. I jak mam się zalogować do modemu ? O.o

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
  • 0
Mofixil    190

To właśnie jest to magiczne IP 192.168.1.1

Ale skoro masz syf z Ery to wątpię byś miał do tego dostęp, poproś ich o odblokowanie tych konkretnych portów, to że ich nie blokują nie znaczy tego samego co odblokowanie.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
  • 0
GhostJTJ    1

Jak radzisz? Tak zrobię. IP oczywiście nie działa. Chyba że przez te 50 minut, w jakich magiczny sposób, się zmieniło.

Oto wiadomość sprzed kilku miesięcy temu: