Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
  • 0
Chormon

MC 1.7.9 crash przy wejściu kontem NP na serwer Premium

Pytanie

Chormon    136

Sprawa dotyczy Minecrafta 1.7.9 i użytkowników non-premium, którzy próbują wejść na serwer premium.

 

W poprzednich wersjach MC w takiej sytuacji pojawiał się błąd o treści "Bad Login", a teraz, jak próbuję wejść kontem NP na serwer online (online-mode=true) to gra mi się crashuje.

Czy jest to teraz normalne zachowanie, czy jednak coś jest nie tak po mojej stronie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Mevistor    31

No raczej nie jest to normalne. A w logach nie ma nic ciekawego zapisane? Jaka linia kodu wywaliła i w jakiej klasie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Chormon    136
java.lang.NullPointerException: Ticking screen
	at com.mojang.util.UUIDTypeAdapter.fromUUID(UUIDTypeAdapter.java:22)
	at com.mojang.util.UUIDTypeAdapter.write(UUIDTypeAdapter.java:13)
	at com.mojang.util.UUIDTypeAdapter.write(UUIDTypeAdapter.java:10)
	at com.google.gson.internal.bind.TypeAdapterRuntimeTypeWrapper.write(TypeAdapterRuntimeTypeWrapper.java:68)
	at com.google.gson.internal.bind.ReflectiveTypeAdapterFactory$1.write(ReflectiveTypeAdapterFactory.java:89)
	at com.google.gson.internal.bind.ReflectiveTypeAdapterFactory$Adapter.write(ReflectiveTypeAdapterFactory.java:195)
	at com.google.gson.Gson.toJson(Gson.java:593)
	at com.google.gson.Gson.toJson(Gson.java:572)
	at com.google.gson.Gson.toJson(Gson.java:527)
	at com.google.gson.Gson.toJson(Gson.java:507)
	at com.mojang.authlib.yggdrasil.YggdrasilAuthenticationService.makeRequest(YggdrasilAuthenticationService.java:54)
	at com.mojang.authlib.yggdrasil.YggdrasilMinecraftSessionService.joinServer(YggdrasilMinecraftSessionService.java:61)
	at bll.a(SourceFile:48)
	at jt.a(SourceFile:41)
	at jt.a(SourceFile:10)
	at ej.a(SourceFile:174)
	at bct.c(SourceFile:78)
	at ban.p(SourceFile:1343)
	at ban.ak(SourceFile:774)
	at ban.f(SourceFile:728)
	at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:148)
	at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)
	at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
	at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
	at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source)
	at magic.launcher.Launcher.main(SourceFile:207)


A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows:
---------------------------------------------------------------------------------------

-- Head --
Stacktrace:
    at com.mojang.util.UUIDTypeAdapter.fromUUID(UUIDTypeAdapter.java:22)
    at com.mojang.util.UUIDTypeAdapter.write(UUIDTypeAdapter.java:13)
    at com.mojang.util.UUIDTypeAdapter.write(UUIDTypeAdapter.java:10)
    at com.google.gson.internal.bind.TypeAdapterRuntimeTypeWrapper.write(TypeAdapterRuntimeTypeWrapper.java:68)
    at com.google.gson.internal.bind.ReflectiveTypeAdapterFactory$1.write(ReflectiveTypeAdapterFactory.java:89)
    at com.google.gson.internal.bind.ReflectiveTypeAdapterFactory$Adapter.write(ReflectiveTypeAdapterFactory.java:195)
    at com.google.gson.Gson.toJson(Gson.java:593)
    at com.google.gson.Gson.toJson(Gson.java:572)
    at com.google.gson.Gson.toJson(Gson.java:527)
    at com.google.gson.Gson.toJson(Gson.java:507)
    at com.mojang.authlib.yggdrasil.YggdrasilAuthenticationService.makeRequest(YggdrasilAuthenticationService.java:54)
    at com.mojang.authlib.yggdrasil.YggdrasilMinecraftSessionService.joinServer(YggdrasilMinecraftSessionService.java:61)
    at bll.a(SourceFile:48)
    at jt.a(SourceFile:41)
    at jt.a(SourceFile:10)
    at ej.a(SourceFile:174)
    at bct.c(SourceFile:78)

-- Affected screen --
Details:
    Screen name: bct
Stacktrace:
    at ban.p(SourceFile:1343)
    at ban.ak(SourceFile:774)
    at ban.f(SourceFile:728)
    at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:148)
    at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)
    at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
    at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
    at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source)
    at magic.launcher.Launcher.main(SourceFile:207)

+ metoda fromUUID()

public static String fromUUID(UUID value) {
    return value.toString().replace("-", "");
}

Szukając po wyjątku znalazłem tylko wątki mówiące, że to jest właśnie kwestia próby wejścia kontem NP na serwer P

 

EDIT:
Dla ogarniających api bukkita:
Gra wywala się przed wywołaniem PlayerPreLoginEvent.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Chormon    136

@Luuhanx3 Rczej nie jest to kwestia launchera, bo powoduje uruchomienie gry i dalej z grą nie ma nic wspólnego (ew. kwestia ustawienia nicku), ale jbc to używam MagicLaunchera (co widać w logach :P), a z oryginalnego nie miałem możliwości gry offline, więc nie mogłem sprawdzić, czy też tak się dzieje.

 

@Skur3byk ale co to ma do rzeczy, skoro to się dzieje na craftbukkicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Mevistor    31

Znalazłem tylko takie coś na stronie bukkit.pl:

Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.

Podobny log błędu...

Tylko, on próbuje wbić na własny serwer... zresztą tam jest napisane... nie wiem czy będzie to przydatna informacja....

Poszukam jeszcze na anglojęzycznych stronach.... może coś wydłubie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Chormon    136

To samo się dzieje przy próbie wejścia na serwer postawiony na lokalnej maszynie oraz na normalny.

I widziałem ten wątek.

Czyściłem całego minecrafta i nic nie dało, a Jave mam w wersji 7u55 (32 i 64 bitową).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...