Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
  • 0
Sys

[Solved]Problem z zebraniem rubinu itp

Pytanie

Sys    0
Witam jestem nowy i odrazu przepraszam jesli pomylilem dzial.
Mam problem z zebraniem tych kosztowniejszych kamieni szlachetnych np rubin w grze pocket minecraft. Podczas gdy zorwalam np. Blok z rubinem nic mi nie wylatuje tylko zwykly blok kamieni. Niewiem co robic mam ich w kopalni pelno lecz boie sie je rozealac aby nie stracic surowcow na stale.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0
maties7    13

Nie znam się na tej edycji minecrafta, ale na wersji PC, żeby wydobyć lepsze minerały potrzebujesz żelaznego kilofa.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
  • 0
Strrzyga    20

Sądzę, że na każdej platformie (PC,XBOX, Android) działa to na tej samej zasadzie. Spróbuj żelaznym kilofem , tak jak radził maties7

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
  • 0

Też gram w PE (a właściwie grałem, ale przestałem - heh). 

Diamenty, rubiny, redstone musisz wydobywać kilofem mocniejszym od kamiennego.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
  • 0
Sys    0
Wlasnie sprawdzilem i : kilofem ze stali wydobylem diament lecz rubinu nie dalo rady, wiec zrobilem kilof z diamentu i lipa tez nie da rady wydobyc rubinu. Nie znalazlem jeszcze zlota aby kilofem ze zlota wydobyc. Lecz czemu z diamentu sie nie udalo?

Ps. Na poczatku napisalem ze z bloku wylatuje mi blok kamienny, sorki za pomylke, po zorwaleniu tego bloku nic mi nie zostaje Edytowane przez Sys

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
  • 0
maties7    13

Właśnie znalazłem informację na wiki, że na pocket edition  można znaleźć rudy redstone(co mylnie nazywasz rubinem), ale nie mają żadnej funkcji i nie da się ich wydobyć.

Redstone ore can be found in Pocket Edition but has no use and is currently unobtainable even with a diamond pickaxe.

Edytowane przez maties7

Udostępnij tę odpowiedź