Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
Vargein

System RolePlay (Project Stronghold)

Rekomendowane odpowiedzi

Vargein    17
Drodzy państwo.

Przez cały dzień medytowałem nad systemem rozgrywki roleplay na naszym serwerze, ostatecznie wpadłem na genialny pomysł, który myślę, że spodoba się wszystkim. Postaram się szczegółowo rozpisać każdy aspekt i wyjaśnić o czym mowa.

Zapewne co poniektórzy z was grali w gry strategiczne takie jak 'Twierdza' czy 'Settlers', swój pomysł rozgrywki zaczerpnąłem właśnie z tych gier, stąd nazwa "Project Stronghold".

Zacznijmy od samego początku...
_______________________________________________________________________________________________________________________[list]
[*]Król [i]Jakiśtam[/i] z południowo-zachodniego kontynentu [i]Jakiegośtam[/i] poszerza swoje wpływy i kolonizuje nowe, nieznane ziemie. Nowo odkryta wyspa nazwana jest [i]Jakośtam [/i]i zostaje nań wysłana grupa, która ma za zadanie skolonizować i zaludnić tą właśnie wyspę mając do dyspozycji ograniczone fundusze, przy czym należy pamiętać, że nasza waluta wygląda następująco [Miedziak > Srebrnik > Złote Monety zwane na przykład Aurum - z łaciny Złoto]
[*]Grupa kolonizatorów zakłada pierwszą osadę, tutaj zaznaczam że osada to pierwszy poziom, później może awansować we wioskę, potem miasteczko, miasto i tak dalej, z tym że w zależności od wyglądu miasta, budowli i tak dalej będzie zależeć jaki status ona osiągnie, jednakże o tych rzeczach napiszę później.
[*]Król [i]Jakiśtam[/i] wysyła tam rzecz jasna swego co prawda mało znaczącego człeka, ale mającego do wykonania ważną misję, opiekę nad nowo zajętymi ziemiami oraz ludnością. Tym człowiekiem jest [i]Jakiśtam [/i]właściciel ziemski, który zbiera podatki, dogląda upraw i zajmuje się generalnie pilnowaniem, by wszystko toczyło się po myśli króla a do swej dyspozycji ma jedynie kilku strażników i [i]Jakiegośtam [/i]urzędasa również przysłanego przez króla.
[*]Rzecz jasna król nie pozostawi wszystkiego w rękach durnowatego właściciela ziemskiego, regularnie do osady [i]Jakiejśtam[/i] przybywać będzie królewski namiestnik, który doglądać będzie rozwoju osady i zgromadzonych zapasów. Możliwe też że przywiezie skrzynię srebrników i miedziaków, która zostanie wprowadzona później do obiegu.
[*]Sam namiestnik będzie mieć wiele ról, w rzeczywistości ma on nieograniczone prawa, jest wszakże ręką samego króla. Co za tym idzie jeżeli założony plan nie zostanie przez właściciela ziemskiego wykonany, może on stracić swoje prawa i doczekać się następcy, alternatywą może być przejęcie władzy przez samego namiestnika co stanowczo zaostrzy rządy, choć będzie to zależne od sytuacji w osadzie i charakteru samego namiestnika.
[*]A więc mamy osadę, powiedzmy tego jednego rybaka, paru rębaczy, rolników i jakiegoś myśliwego. Co dalej? Jak osada ma się rozwijać?
[*]Do rozwoju zazwyczaj popychana jest ludność gdy nadchodzą jakieś zmiany. Początkowo osada może wydawać się bezpieczna, spichlerz stojący w środku osady nikomu nie wadzi i nikt nie waży się go okraść a żadne stworzenia nie zakłucają życia osadników. Ale co może się zmienić gdy trwa taka sielanka?
[*][i]"Panie mój, wody są strasznie niespokojne, połowy są potwornie słabe a rybacy przeklinają siedem mórz! Co robić?" [/i]- Taka informacja dochodzi do właściciela ziemskiego, wtedy ma on do wyboru zignorować to i pozwolić żeby osadnicy tłukli się o kawałek ryby, lub też zainwestować w alternatywne źródło pożywienia. Podczas gdy myśliwy zdaje się być nie wystarczająćym źródłem obok niewielkich pól uprawnych, które w zasadzie mają do opieki paru farmerów, którzy ostatecznie mąkę przekazują dalej piekarzowi mające kiepskie warunki pracy właściciel ziemski/sołtys czy jakkolwiek go nazwać może zainwestować w budowę hodowli i rzeźni. Oczywiście to będzie kosztowało, gdyż do zaprojektowania takich budynków potrzebny jest architekt, a ten rzecz jasna za darmo pracować nie będzie, ściągnąć go również trzeba zza mórz co podwaja koszty. Ostatecznie architekt zaprojektuje naszej osadzie pierwsze budowle, dzięki którym będzie można hodować bydło na ubój, co podwoi produkcję żywności a co za tym idzie pozwoli na zwiększenie racji żywnościowych dla osadników.
[*]Wszystko ładnie pięknie, mamy już źródło pożywienia, farmerzy, piekarze i rzeźnicy ciężko pracują by cała osada mogła się wyżywić, teraz potrzeba trochę ciepłego ubrania, w końcu lato nie będzie trwać cały rok. Trzeba zainestować w hodowlę owiec, które dadzą nam wełnę, a z tej z kolei stworzy się wełniane ubrania, które w połączeniu z innymi materiałami pozwolą tworzyć znacznie cieplejsze i mocniejsze rzeczy a nawet coś przypominającego lekkie pancerze, które w późniejszym czasie utworzy się ze skóry. Jednak nic nie może być proste, czyż nie?
[*][i]"Och Panie, złe wieści przynoszę.. nocą stado wilków pożarło więszość naszych owiec i bydła, nie będziemy mieć w co ubrać osadników ani czym ich nakarmić a przeca sam chleb nie wystarczy... Co z tym zrobimy mój panie?" [/i]- W takiej sytuacji ponownie nasz sołtys staje przed wyborem, zignorować zagrożenie i trwać w swym dobrobycie sprawiając, że osadnicy wkrótce będą bali się wyjść z domów atakowani przez wilki i inne stworzenia będąc głodnymi i zmarzniętymi? Czy może zainwestuje w budowę palisady, która ochroni ludność osady przez atakami z zewnątrz i pozwoli ludności na spokojny sen wiedząc, że następnego dnia znów będą mogli dobrze zjeść a ubrań im nie zabraknie?
[*]To właśnie takie sytuacje będą prowadzić do rozwoju osady, która w przyszłości ma szanse stać się potężnym miastem o ile sołtys wykona królewski plan i zadba o wszystko.
[*]To jednak nie wszystko, co z surowcami? Przecież dostępne mamy tylko drewniane narzędzia, cóż można zdziałać na dłuższą metę z takimi ograniczeniami? Niewiele to oczywiste, jednakże jest sposób aby zapobiec zastojowi, najęty musi zostać geolog, który zbada pobliskie tereny w poszukiwaniu złóż węgla, żelaza, stali i innych surowców, które będą w przyszłości niezbędne. Geolog będzie bardzo drogą inwestycją, która jednak szybko się zwróci, gdy odpowiednie złoża zostaną znalezione i powstanie mennica, która zacznie produkować monety. Do tego jednak długa droga, kiedy geolog zostanie zatrudniony i odkryje złoże będzie trzeba przygotować teren do kopania, w tym celu musi zostać założona kopalnia, i co teraz? Oczywiście architekt, którego już zatrudniliśmy będzie musiał przygotować projekt kopalni, która musi zapewnić bezpieczeństwo górnikom, których również będzie trzeba zatrudnić. Ogrom wydatków prawda? Ale nie martwcie się, wszystko się zwróci gdy osada się rozwinie. Gdy architekt sporządzi szkice będzie trzeba wykuć dziurę w skale i ją zabudować tak, by naszym górnikom na głowę nie spadły skały czy też żwir. Oczywiście od zarządzeń sołtysa, jego funduszy i tego jak nimi rozporządzi będzie zależne to, czy kopalnie zostaną zbudowane jako bezpieczne miejsce pracy, czy też ograniczając fundusze pozostawi górników na pastwę losu nie bacząc na to, czy mogą zginąć kopiąc węgiel czy inne surowce.
[*]Powiedzmy że mając nasz nowy system przedmiotów u smolarza z węgla wytworzymy smołę, następnie z połączenia smoły i żelaza wytopimy sztabkę żelaza u naszego hutnika, następnie przetapiając żelazo z czymś tam wytopimy miedziane monety, czyli miedziaki w mennicy. Srebro i złoto to bardziej zaawansowane i jeszcze długo ciężkie do osiągnięcia przez naszych osadników rzeczy, skupmy się na tym co wiemy. Mając w obiegu większą ilość monet nasi osadnicy staną się bogatsi, polepszy się status osady, będzie więcej pracowników, co za tym idzie więcej jedzenia, ubrań i zbroi dla myśliwych i strażników, które produkować będą początkowo garbarze, produkujący skórzane zbroje. Dla strażników będzie można zbudować koszary. Wraz z budową koszar będzie można nająć pierwszych kowali, płatnerzy i rzemieślników produkujących łuki oraz kusze.
[*]To póki co są właściwie podstawy, dojdą do tego sprawy wewnętrzne, kradzieże, rozboje i zbieranie haraczy, tworzenie nowych osad i wiosek, pierwsze sojusze, konflikty i wojny, sprawy dyplomatyczne, wszystko to pojawi się gdy osadnicy zaczną się rozchodzić i zajmować nowe tereny na własną rękę znudzeni codziennością w danej osadzie. Zdarzyć się może też że po prostu inna grupa kolonizacyjna prowadzona przez zupełnie innego króla zajmie jakieś tereny, uznają oni tą osadę za wrogą i będą próbowali ją podbić lub zniszczyć, może im sie to udać, może też się nie udać i zostaną zasymilowani lub zostaną niewolnikami.
[*]Apropo niewolnictwa, w przypadku gdy sołtys zaniedba swoją osadę a ludność zacznie się buntować król ma prawo przysłać swoją gwardię i zająć teren pacyfikując bunt i przywracając ludność do porządku lub ją zniewalając.
[*]Opcji jest naprawdę wiele w tym zakresie, to już jest kwestia rozwoju fabuły, która będzie popycha decyzjami sołtysa i mieszkańców osady.
[/list]
Mógłbym pisać w nieskończoność i rozpisywać się do głębi jednak nie jest to potrzebne, to co chcę abyście przejrzeli to budowle, jakie istnieją w grze "Twierdza", gdyż planuję je wprowadzić do rozgrywki na serwerze jak i system społeczny, czyli zadowolenie mieszkańców, popularność władcy/sołtysa i tak dalej. Każdy aspekt będzie miał znaczenie, każda decyzja będzie za sobą niosła serię kolejnych zdarzeń, będzie to po prostu łańcuch przyczynowo-skutkowy. Oczywiście sołtys/władca osady/wioski aby poprawić ludności nastrój będzie mógł zarządzić budowę obiektów prestiżowych takich jak właśnie pomniki, publiczne ogrody i wiele innych.

Oto link do spisu budowli w Twierdzy 3: [url="http://stronghold.gry-online.pl/index.php?id=budynki"]http://stronghold.gr....php?id=budynki[/url]
A oto link do budowli w The Settlers 7: [url="http://thesettlers.pl.ubi.com/the-settlers-7/o-grze/budowle/"]http://thesettlers.p...o-grze/budowle/[/url]

Najważniejsze z tych rzeczy, które będziemy potrzebowali to modyfikacje client-server, do których potrzebny będzie jakiś Launcher Rolecraftu, mowa o modyfikacjach które będą odpowiadać za pragnienie, bo w końcu pić trzeba, modyfikacja od nowych przedmiotów, pochodni która świeci w dłoni, od zmęczenia podczas pracy, bo przecież nie można rąbać drewna ani budować dzień i noc bez przerwy i wielu innych.

Myślę że większości spodoba się mój projekt i będziecie za wprowadzeniem go, gdyż właśnie dzięki pomysłowi Camila z nową mapą i nową fabułą otworzyły mi drzwi i pozwolą na wprowadzenie tego projektu w życie i sprawienie, że ten serwer będzie naprawdę świecić innowacjami i 100% klimatem roleplay, a co za tym idzie zyskamy popularność mając właśnie coś, czego nie mają inne serwery. Ten nowy system rozgrywki sprawi, że gracze nie tylko skupią się na tworzeniu społeczności w osadzie, ale też wspólnie będą dążyć do rozwoju tej osady, gdyż od każdego z nich będzie zależeć jak potoczą się losy innych mieszkańców. Jeżeli dajmy na to rzeźnicy nie będą przerabiać mięsa a piekarze nie będą tworzyć chleba to cała osada będzie zagłodzona a sytuacja będzie się pogarszać bardzo szybko, co odbije się na każdej gałęzi rozwoju. To właśnie Twierdza podsunęła mi pomysł na ten projekt, gdyż jak by nie patrzeć klimat był tam naprawdę wyjątkowy i niepowtarzalny.

Myślę że wraz z rozwojem technologicznym mógły również zostać wytworzony proch strzelniczy rzecz jasna zdobywany w nieco inny sposób niż z creeperów a co za tym idzie zostały by zbudowane armaty, i tak dalej i tak dalej.

Jeśli chodzi o samą fabułę, nazwy krain i miast i ogólną historię tego co działo się zanim wyspa została skolonizowana napiszę osobiście. Jednakże apropo samego projektu będzie potrzeba interwencji naszych techników, którzy wprowadzą nowe przedmioty i inne pluginy, które pozwolą w pełni zrealizować Projekt Stronghold.

Zapraszam do komentowania i opisywania swoich pomysłów odnośnie samego projektu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
robetjak    21
A wątek z bóstwami etc?
[też che mieć swą domenę :P]

A i moje propozycje:
Imię króla: Hieroniusz III [Przekształcenie imienia Hieronim].
Nazwa królestwa: Arcegnum [Połączenie łacińskich słów Arcem i regnum]
Nazwa krainy: Ignontem [Połączenie łacińskich słów Ignotem Continentum {Nieznany kontynent}]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Vargein    17
Proszę Cię robet, nie zaczynaj z tymi bóstwami. Będą istnieć jedynie w takiej formie, żeby ludzie mieli do czego się modlić, mam już zamysł ogólny jeśli chodzi o wierzenia.
Bóstwa jednak nie będą miały jednak żadnej większej roli, czyli nie będą się objawiać w żaden sposób ani ingerować w świat. Będą po prostu filarem wiary, także będziesz mógł szerzyć dobre słowo o swoich Bogach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sd5    4
Prosto z mostu: czy my w ogóle jesteśmy w stanie wykonać serwer na launcherze mc z dodatkowymi receptami do craftingu?

Myślę że powinniśmy skupiać się nad czymś wykonalnym... kto nam załatwi taki launcher? kto wgra receptury? KTO TO OGARNIE?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Vargein    17
Niech zgadnę, technicy? Zrobienie dodatkowych receptur z tego co mi wiadomo nie jest żadnym problemem, nawet amatorskie serwery mają własne receptury. Wystarczy do tego chlapnąć własny launcher z edytowanym minecraft.jar gdzie będą wszystkie nasze mody i voila!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sd5    4
Bwahahahaha :D Nasi technicy? Lol, w jakim Ty świecie żyjesz Vargein?

Przepraszam za to co pisze, nie chcę nikogo urazić ale widziałeś jakie problemy były z zwykłymi pluginami na serwerze? Wszystko się co jakiś czas za przeproszeniem jebało (czyt. psuło)
Nie mam nic do Roberta, umklajder wybył na urlop, a inso z tego co jak na razie zauważyłem tylko mówi... dużo mówi... chyba że coś przeoczyłem... w takim razie proszę o oświecenie mnie :)

Chce Vargein robić coś co rzeczywiście jesteśmy w stanie... w poszukiwaniu fantastyki udaję się po jakąś książkę lub film :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość krzycho001   
Gość krzycho001
jacy technicy? inso który robi coś 2 tygodnie jak mu się chce? Ogrom pracy. Popieram sd. Chociaż zamysł fajny, ciekawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Vargein    17
Ciekawe, chyba tylko Camil nie widzi problemu w wykonaniu tych rzeczy, a cała reszta robi z igły widły i problemy w miejscu gdzie ich nie ma jak byście na siłe je wymuszali, nie wiem czy tutaj nikt nie potrafi dnia wytrzymać bez wymyślania jakiś przeszkód? Projekt zostanie wykonany, chyba że macie coś przeciwko.

Insa się pogoni, wkrótce Umklaider wróci i Ziomus również, także te drobnostki w postaci dodatkowych receptur oni wykonają a ja i Camil zajmiemy się całą resztą, możecie w tym pomóc albo patrzeć i czekać na gotowca ;)

sd5 uważasz że nie jesteśmy w stanie tego zrobić? Mam Ci udowodnić jak bardzo się mylisz i zrobić to wszystko sam z Camilem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
N3q    19
Pomysł jest po prostu świetny. Wprowadzenie modyfikacji i launchera urozmaici rozgrywkę. Sam system rozgrywki też wygląda na interesujący, wreszcie serwer będzie serwerem roleplay, o ile wszystko wyjdzie. Priorytetem w tym momencie powinno być stworzenie launchera i dołączenie do niego niezbędnych modów, następnie dalej trzeba tworzyć mapę. Modyfikacja powinna wyjść w pierwszej kolejności, bo doda nowe bloczki na serwer, co zwiększy różnorodność struktur w naszej wiosce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Elros   
Gość Elros
Wszystko mi się podoba.
Modyfikacje launchera niepokoją, ale jeśli wam się uda, to chyba zacznę u was bywać, jako zwykły gracz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kukurydz   
Gość Kukurydz
Modyfikowanie tworzenie lauchera itp. i jestem ciekaw tylko w jakim celu? Spout i serwer opierający się na nim wystarcza. Po 1 spoutcraft ma wspomaganie dla modyfikacji serwerowych do spouta jest specjalny plugin w którym bezproblemowo można modyfikować obecne receptury itp. spout ma wspomaganie na txtpacków czyli możecie wprowadzić swój własny na serwer spout ma wspomaganie dla Towny i całemu innemu zastawieniu popularnych pluginów pod pojęciem rp a teraz chłopcy najciekawsze! Spout jest dostępny dla opinii publicznej.za darmo i jest bardzo powszechny w śród graczy "zagranicznych" jeśli chodzi o rp tam prawdziwy serwer rp nie może się obejść bez spouta...

A teraz jeszcze ogólnikowo technicznie:

Można postawić serwer z domieszką spouta czyli da się grać zwykłym laucherem i spoutem można też postawić serwer 100% pod spout(to wam polecam). Różnica pomiędzy 1 a 2 ogromna mianowicie przy opcji 100% SC rozgrywka rp to coś niesamowitego... przy opcji normalgame+spout jest "słabo". Kilka linków dla tych którzy nie wiedzą co to [url="http://plugins.bukkit.org/"]http://plugins.bukkit.org[/url]

Client: [url="http://dev.bukkit.org/client-mods/spoutcraft/"]http://dev.bukkit.org/client-mods/spoutcraft/[/url]

Lista pluginów spod kategorii "Spout" [url="http://plugins.bukkit.org/curseforge/#ti=Spout&ta=all&au=&pno=0"]http://plugins.bukkit.org/curseforge/#ti=Spout&ta=all&au=&pno=0[/url]

Podstawa czyli SpoutPlugin: [url="http://dev.bukkit.org/server-mods/spout/"]http://dev.bukkit.org/server-mods/spout[/url]/

Forum i strona SpoutCrafta: [url="http://forums.spout.org/"]http://forums.spout.org/[/url] [url="http://www.spout.org/"]http://www.spout.org/[/url]

Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Vargein    17
Dziękuję Ci Korn, myślę że to ułatwi sprawę jeśli chodzi o stronę techniczną, chociaż póki co widzę to jedynie jako jedną z alternatyw, wciąż muszę obgadać sprawę z naszymi technikami i dowiedzieć się jak oni to widzą i jakie jest najlepsze wyjście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie raczej nie ułatwia, ale dodaje na pewno dużo możliwości. Jednak muszę powiedzieć że receptury craftingu można zrobić w craftbooku a textury w minecracie już dodano więc mimo kolejnych plusów spouta takich jak mocno ograniczone cheaty i bardzo dobre pluginy bym go odradził

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Vargein    17
Bądź co bądź jesteśmy bliscy realizacji technicznych podstaw, które umożliwią później wykonanie tych planów. Wygląda na to że obejdzie się bez spouta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Camil92PL   
Gość Camil92PL
No to ma być ten spout czy też nie ? Bo z tego co wiem nie miało być spouta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Camil92PL   
Gość Camil92PL
Pytaj insa bo on jeszcze żyje w XIX wieku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dex3r    143
[quote name='Vargein' timestamp='1345130889' post='88642']
pochodni która świeci w dłoni[/quote]

Jak technik d/s modyfikacji powiadam wam: nie da rady tego zrobić bez modyfikacji silnika odpowiedzialnego za oświetlenie w Minecrafcie. Wiem, bo próbowałem to dodać do swojego moda.
Opóźniony crafting - będzie.
Zmęczenie - może być.
Pragnienie - może być.
Skile jako umiejętności używania danego narzędzia/wykonywania danej czynności - będzie.
Doświadczenie pochodzące z używania skili i jego następstwa, jak rozwój postaci - ???
Nowe blocki i item - w granicach rozsądku.

Do skili i doświadczenia najlepsza byłaby baza MySQL, ostatecznie można to zapisywać w pliku/ach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Vargein    17
A nie istniał przypadkiem jakiś mod client-side od tych pochodni?

A to czy SQL czy pliki to zależy od tego, które mniej będzie obciążać serwer i lepiej funkcjonować ;)
Tak w ogóle cieszy mnie, że już teraz wiadomo, które z tych rzeczy dasz radę zrobić, to nie to co nasz inso, który albo nie potrafi albo mu się nie chce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dex3r    143
[quote]A nie istniał przypadkiem jakiś mod client-side od tych pochodni?[/quote]
Istniał. Zmieniał od właśnie w/w silnik. Miał masę bugów, a po każdej aktualizacji trzeba było masę rzeczy pisać od nowa.

Mniej obciążać serwer będzie oczywiście MySQL (nie mylić z SQL). Całą grafikę do moda ma podobno wykonać Camil. W sumie mi to wszystko jedno kto zrobi, aby nie ja :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Vargein    17
To jest standard chyba, że technicy nie ogarniają grafiki :D Nie znałem jeszcze żadnego, który by grafiką się zajmował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość krzycho001   
Gość krzycho001
Jeżeli chodzi ci o prostą podmiane pixeli to jeżeli wiesz gdzie znaleść pliki z grafikami poszczególnych ID to mogę pogrzebać jak zmienia się grafike. Podejrzewam że działa to na zasadzie tworzenia textur packów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Vargein    17
O proszę, krzycho znowu z nami :) Nie podejrzewałem, że tak długo bez nas wytrzymasz.
A co do tekstur to jest akurat najmniejszy problem, najważniejsze są skille i cała reszta tych bardziej skomplikowanych dupereli, którymi zajmuje się Dex, czas na itemy i nowe recki oraz tekstury itemów przyjdzie później.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Camil92PL   
Gość Camil92PL
Ja postaram się porobić grafiki w granicach swoich możliwości :). Piszcie mi jak i co widzicie a postaram się tutaj wrzucić projekty...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...