Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
  • 0
Grander

[Solved]Gdzie zakupić minecraft?

Pytanie

Grander    0
Witam serdecznie :)

Jestem tutaj nowy na forum i myślę, że miło mnie przyjmiecie :). A więc jestem zielony w minecraft i chciałbym zapoznać się z tą grą, bo już inne mi się znudziły. Grałem już na piracie minecraft ale to nie jest to samo, bo chciałbym też na modach pograć, a nie które z nich nie działają na piracie :(. Moje pytanie jest takie: Gdzie mogę kupić minecraft? Czy jak kupie GiftCod to to wystarczy abym mógł w pełni grać? Wiem, że można kupić na oficjalnej stronie ale tam można tylko płacić przelewem bankowym (chyba że można inaczej). Napiszcie mi krok po kroku gdzie mam kupić i co robić dalej. Mogą być te giftcody na allegro. Czekam na pomoc.

Pozdrawiam :D
Grander

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0
Ghorious    7
Nie kupuj na allegro, bo większość jest kupowana przez skradzione karty kredytowe, przez co potem możesz stracić konto premium. Jeżeli chcesz kupić minecraft, to kup go tylko i wyłącznie na minecraft.net, znajdź jakiś pomysł... Mój kolega miał problem z kupnem, więc dał mi fizyczne pieniądze a ja mu kupiłem giftcode i wysłałem mu mailem :D (Jeśli nie jesteś jeszcze dorosły, to raczej twoi rodzice na pewno mają konto bankowe ;P) Edytowane przez Ghorious

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
  • 0
machul333    1
Tylko minecraft.net i najlepiej "buy premium for this account" od siebie polecam moneybookers jeśli chcesz zapłacić przekazem pocztowym lub przelew jeśli rodzice ci go wykonają.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
  • 0
Grander    0
Aha ok. Dzięki wielki za pomoc :) A jeszcze chciałem zapytać ile kosztuje minecraft na "zł" ? Bo na minecraft.net jest 19.95 euro. Sorki ale może to dla was głupie pytania ale ja kompletnie w tym zielony jestem :(. Edytowane przez Grander

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
  • 0