
- 0
Zaloguj się, aby obserwować tę zawartość
Obserwujący
0
[Pytanie]Własny Mod
Pytanie zadane przez
Elfusion
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi

Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
Zaloguj się, aby obserwować tę zawartość
Obserwujący
0
[code]
package net.minecraft.src;
import java.util.Random;
public class mod_Szmaragdy extends BaseMod {
public static final Block szmaragd = (new Szmaragdy(255, 50)).setHardness(3F).setResistance(5F).setStepSound(Block.soundStoneFootstep).setBlockName("Szmaragd");
public mod_Szmaragdy() {
ModLoader.registerBlock(szmaragd);
World world;
world = ModLoader.getMinecraftInstance().theWorld;
szmaragd.blockIndexInTexture = ModLoader.addOverride("/terrain.png", "/szmaragdy.png");
ModLoader.addName(szmaragd, "Ruda Szmaragdu");
}
@Override
public String getVersion() {
// TODO Auto-generated method stub
return "1.0.0";
}
@Override
public void load() {
}
public void GenerateSurface(World world, Random random, int i, int j) {
for(int a = 0; a < 20; a++) {
int posX = i + random.nextInt(16);
int posY = random.nextInt(2) + 90;
int posZ = j + random.nextInt(16);
(new WorldGenMinable(szmaragd.blockID, 16)).generate(world, random, posX, posY, posZ);
}
}
}
[/code]
Udostępnij tę odpowiedź
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach