Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
  • 0
Elfusion

[Pytanie]Własny Mod

Pytanie

Elfusion    0
Witaj mam pytanie dotyczące tworzenia własnych modów jak zrobić aby ruda generowała się tak jak węgiel czyli w dużych ilościach i łatwe do znaleźenia kod:
[code]

package net.minecraft.src;

import java.util.Random;

public class mod_Szmaragdy extends BaseMod {

public static final Block szmaragd = (new Szmaragdy(255, 50)).setHardness(3F).setResistance(5F).setStepSound(Block.soundStoneFootstep).setBlockName("Szmaragd");

public mod_Szmaragdy() {
ModLoader.registerBlock(szmaragd);
World world;
world = ModLoader.getMinecraftInstance().theWorld;
szmaragd.blockIndexInTexture = ModLoader.addOverride("/terrain.png", "/szmaragdy.png");
ModLoader.addName(szmaragd, "Ruda Szmaragdu");

}
@Override
public String getVersion() {
// TODO Auto-generated method stub
return "1.0.0";
}

@Override
public void load() {


}
public void GenerateSurface(World world, Random random, int i, int j) {
for(int a = 0; a < 20; a++) {
int posX = i + random.nextInt(16);
int posY = random.nextInt(2) + 90;
int posZ = j + random.nextInt(16);
(new WorldGenMinable(szmaragd.blockID, 16)).generate(world, random, posX, posY, posZ);
}
}

}
[/code]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

0 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nie udzielono jeszcze odpowiedzi na to pytanie

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...