Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
  • ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez Melia
      Tworzę mapę do Minecraft'a i nie wiem jak zrobić pewną rzecz...
      Jak zrobić żeby np. zamiast '<Roxmb>' była nazwa obecnie grającego gracza?

      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten załącznik.
    • Przez piotrovvsky01
      Witam!
      Mam pewien problem otóż gram sobie na blazingpacku na wersji 1.8.8 ( jest to paczka antycheat ). Przerzucam txt do folderu resourcepacks. Zamykam folder. Odpalam minecraft i nie mam tego txt w grze... Pomoże ktos? 
    • Przez hogohin
      Pozdrawiam                                  
       
       
       
       
       
       
                                                                                                                                              
    • Przez POMOCY123
      Bardzo  Prosze o Pomoc Szukałem wszędzie ale nic nie znalazłem
      Otusz  mam problem z Minecraft (Non-Premium) Włanczam LAUNCHER i klikam Start Game okno Launchera znika a Minecraft
      Nie Działa
      Mój Sprzęt to :
      Karta Graficzna: Mobile Intel(R) 4 Series Express (Microsoft Corpation)
      Procesor: Intel(R) Celeron(R) 900@ 2.20GHz
      System Windows 8 Pro 64 bity
      Java Najnowsza
       
       Kiedy patrze w Chrash Reports widze to:
      ---- Minecraft Crash Report ----
      // Sorry :(

      Time: 16.06.14 21:18
      Description: Initializing game

      org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated
          at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
          at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
          at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:244)
          at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
          at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
          at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
          at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
          at azd.Z(SourceFile:367)
          at azd.e(SourceFile:689)
          at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:103)


      A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows:
      ---------------------------------------------------------------------------------------

      -- Head --
      Stacktrace:
          at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)
          at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)
          at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:244)
          at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:306)
          at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:848)
          at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:757)
          at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:739)
          at azd.Z(SourceFile:367)

      -- Initialization --
      Details:
      Stacktrace:
          at azd.e(SourceFile:689)
          at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:103)

      -- System Details --
      Details:
          Minecraft Version: 1.7.2
          Operating System: Windows 8 (x86) version 6.2
          Java Version: 1.7.0_60, Oracle Corporation
          Java VM Version: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Oracle Corporation
          Memory: 3048464 bytes (2 MB) / 26808320 bytes (25 MB) up to 1037959168 bytes (989 MB)
          JVM Flags: 1 total; -Xmx1G
          AABB Pool Size: 0 (0 bytes; 0 MB) allocated, 0 (0 bytes; 0 MB) used
          IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0
          Launched Version: 1.7.2
          LWJGL: 2.9.0
          OpenGL: ~~ERROR~~ RuntimeException: No OpenGL context found in the current thread.
          Is Modded: Probably not. Jar signature remains and client brand is untouched.
          Type: Client (map_client.txt)
          Resource Packs: []
          Current Language: ~~ERROR~~ NullPointerException: null
          Profiler Position: N/A (disabled)
          Vec3 Pool Size: ~~ERROR~~ NullPointerException: null
          Anisotropic Filtering: Off (1)
      Pomocy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    • Przez StaCraftPL
      Siema
      Mam mały (duży  :)) problem. Nie działa mi essentials chat. Zamiast tego co ustawiłem w konfigu:
      [spoiler]
      ############################################################
      # +------------------------------------------------------+ #
      # |                   EssentialsChat                     | #
      # +------------------------------------------------------+ #
      ############################################################

      chat:

        # If EssentialsChat is installed, this will define how far a player's voice travels, in blocks.  Set to 0 to make all chat global.
        # Note that users with the "essentials.chat.spy" permission will hear everything, regardless of this setting.
        # Users with essentials.chat.shout can override this by prefixing text with an exclamation mark (!)
        # Users with essentials.chat.question can override this by prefixing text with a question mark (?)
        # You can add command costs for shout/question by adding chat-shout and chat-question to the command costs section."
        radius: 0

        # Chat formatting can be done in two ways, you can either define a standard format for all chat.
        # Or you can give a group specific chat format, to give some extra variation.
        # If set to the default chat format which "should" be compatible with ichat.
        # For more information of chat formatting, check out the wiki:
      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.


        format: '{GROUP} {DISPLAYNAME}: {MESSAGE}'
        #format: '&7[{GROUP}]&r {DISPLAYNAME}&7:&r {MESSAGE}'

        group-formats:
        #  Default: '{WORLDNAME} {DISPLAYNAME}&7:&r {MESSAGE}'
        #  Admins: '{WORLDNAME} &c[{GROUP}]&r {DISPLAYNAME}&7:&c {MESSAGE}'

        # If you are using group formats make sure to remove the '#' to allow the setting to be read.[/spoiler]
      na chacie pokazuje mi się tak:
      <StaCraftPL> [wiadomość].
      Chcę, żeby było:
      [Wlasciciel] StaCraftPL: [wiadomosc]
      Używam PEX'a. Oto lista pluginów które mam na serwie:
      [spoiler]WorldEdit, EasyElevator, SignEditor, MotdManager, Vault, Multiverse-Core, PermissionsEx, XcraftGate, HarryPotterSpells, WorldGuard, Server_Essentials, HorseProtect, AutoMessage, ColoredSignss, MultiCommand, ListChatColors, ChestCommands, HarryPotterHousePoints, ChestShop, CommandsAddons, Modifyworld, SupplySign, AutoSaveWorld, SortingHat, Essentials, SimpleRegionMarket, Trade, EssentialsProtect, ServerSigns, EssentialsSpawn, Multiverse-Portals, AZRank, BackPacks, EchoPet, EssentialsAntiBuild, xMail, EssentialsChat[/spoiler]
      Wersja serwera: 1.7.2 Za wszystkie odpowiedzi z góry dzięki
      Pozdro
      StaCraftPL
×
×
  • Dodaj nową pozycję...