Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
Gość matejss

Karta Graficzna.

Rekomendowane odpowiedzi

Gość matejss   
Gość matejss
Krótko i na temat:

http://www.amazon.com/EVGA-GeForce-miniHDMI-Graphics-01G-P3-1361-KR/dp/B006KZGH88/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1333298216&sr=8-1

Dobra ta karta? - cena interesująca, niżej macie wypisane szczegóły :)
Pytam się bo nie znam się zbytnio na kartach - i chciałbym poznać opinie osób które co nieco wiedzą.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Rapikol    88
Jest dobra, ale nie najlepsza. Na grę w najnowsze gierki na grafice średnio - wysokiej wystarczy.
Zależy jaką karte graficzną posiadasz aktualnie, po tym mogę wywnioskować czy warto by było na Twoim miejscu ją kupić.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość matejss   
Gość matejss
Aktualnie to moje ukochane (gówno) GT 240.
Na aktualne czasy nie ma szans.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
dog123456    1
Nie gadajcie głupstw, karta jest ok na gry nowe ale napewno nie na największych wymaganiach i za to wydajna
Ps gtx560 to jest gówno a gtx560TI jest bardzo przyjemna ale nie za ta cene ta karta kosztuje ok 800-1000
Ale patrzcie także na producentów :>

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
porównywanie GTX560 do GTX560Ti to śmiech na sali. Te karty mają tylko nazwę podobną. Wydajność jest masakrycznie inna w wersji Ti, zwykła jest nieopłacalnym kupskiem. Osobiście polecam pomyśleć nad używanym radkiem HD5850 jeśli nie masz za dużo kasy, a jeśli masz - GTX560Ti jest w aktualnej sytuacji najbardziej opłacalnym wyborem w tej kategorii cenowej. BF3 na 1080p pójdzie ci na ustawieniach High/Ultra bez problemu

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Wintalan    75
Poniżej gtx500 nie kupuj... Za jakieś 2 lata taka karta będzie taka jak twoje ukochane gówno... XD dołóż trochę, a na pewno dłużej będziesz mógł długo grać w najnowsze gry. ale jak bardzo chcesz taką to kupuj. Najgorsza też ona nie jest.

Udostępnij tę odpowiedź