
-
Liczba zawartości
46 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
19 NeutralnaO NerevarDZN
-
Tytuł
Początkujący
- Urodziny 19.10.1992
Informacje profilu
-
Nick Minecraft
NerevarDZN
-
Wersja
Pełna
-
Gram na
Aliquam
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Nether - Mechanical mage tower
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
sesles obserwuje zawartość → NerevarDZN
-
https://www.twitch.tv/nerevardzn Hej! Na imię mam Adam W internecie znany bardziej jako NerevarDZN lub Nere, a to jest mój kanał. Chciałbyś wiedzieć więcej ? Wtakim razie zostań na chwilę i sam oceń. Na tę chwilę prowadzę "serię" z paczki Raxpack2 - by Rorax z serwera patronów właśnie Rorax. Feedback mile widziany.
-
https://www.twitch.tv/nerevardzn - po prostu nie będę sięwięcej rozpisywał. Sami ocenicie
-
NerevarDZN obserwuje zawartość → Działka NerevarDZN
-
Jesli jesteś zainteresowany to od razu mogę ci podać ip i dopisać do WL
-
Posiadam mały serwer FTB DW20 1.7 pack - może byłbyś chętny ?
-
Szukam 4 osób do gry na prywatnym serwerze FTB na paczce EpicCraft. Zwyczajny survival z dużą ilością pikanterii utrudniającej rozgrywkę. Wymagania: -Premium only - wiek 18+ Kontakt: Nerevarpl@gmail.com
-
[Solved]Uszkodzony SAVE ? - lagi i inne dziwne rzeczy
karzel odpowiedział pytanie → na NerevarDZN → Rozwiązane problemy
Wnioskuję że w miesjcu gdzie występują spadki FPS jest zbyt duża liczba Entities (czytaj: mobów, przedmiotów leżących na ziemi) Oznaczonych jako E: w prawym górnym rogu, dochodziła na ekranie do ponad 800. to może byc przyczyną spadku. Proponuje mapę otworzyć w McEdit, przejrzeć podejrzewane miejsce i usunąć część obiektow które nie są blokami. Powinno pomóc. P.S Dodatkowo, jeśli posiadasz wszelkie zegary z czerwonego proszku (comparator'owe czy zwykłe na 0.1t/s) to także mogły się przyczynić do tego problemu. -
Kurde ja się tylko o Torusa spytałem, a posypało się takie domino :D
-
Siebie mogę opisać jedynie jako człowieka skażonego przez WE, buduję praktycznie wszystko, ale zazwyczaj buduję ruiny, podziemne kompleksy dungeony tego typu rzeczy np: http://imgur.com/ZxWj9by,2hMKozt,XcrFQ0D#1
-
Wiek: 22 Mężczyzna Coś o sobie: Wszyscy z portalu mówią mi po krótce Nere. Najdłuższy stażem, były architekt tego serwera. Jestem miły, lubię pogadać o pierdołach na TS'ie z innymi członkami portalu. Mam bardzo dużo pomysłów i koncepcji dotyczących rozgrywki widzianej z nieco innej perspektywy. Staram się budować ładnie i adekwatnie do funkcji by gracze nie bawili się na "surowych klockach" i stawiać im wyzwania trudne, ale osiągalne. Ss'y Twojej zabawy/parkura jeśli masz: Oto Quake Parkour platforms - inspirowany szybką rozgrywką z Quake 3 Arena - zwykle parkoury sprawiaja wrazenie ciasnych, a przechodzenie niektórych zajmuje strasznie dużo czasu. Pierwotnie mialy sposlużyć jako quicktime arena do pluginu railgun, w celu nadaniu rozgrywce większych obortów, znajdują zastosowanie do budowy szybkiego i dynamicznego parkoura. Do poruszania się po platformach wymagany jest Speed i Jump Boost zapewniany przez Beacony. Całoś składa się 4 schematiców z których można złożyć parkour dowolnych rozmiarów : - 3 Ptatform - spirali http://i.imgur.com/PAla5Y9.png Przydkładowy "parkour" http://i.imgur.com/NcrPQ4W.jpg Jeśli ktoś ma wątpliwości co do moich umiejętności, zapraszam do odwiedzenia mojej działki na naszym Aliquamie.
-
Ja będę dostępny w ten weekend (sobota i niedziela) po godz 16. Kali jakiś szczególny temat zebrania ?
-
Spróbuj odpalić mapę w McEdit i zapisać. Powinno to naprawić mapę i nie naruszyć nic z zawartości modów.
-
[Solved]Problem z oświetleniem dużego budynku.
domi_nickk3 odpowiedział pytanie → na NerevarDZN → Rozwiązane problemy
Jakieś screeny mógłyś podać. Brak mi poglądu na to jak wygląda pomieszczenie bym mógł cokolwiek doradzić -
Mody pod 1.7 + znajdziesz w launcherze FeedTheBeast w paczce o nazwie Unstable. Zawiera ona podstawkę NEI, Mapę oraz kilka innych modów wydanych obecnie dla publiki pod tę wersję. To chyba będzie dla ciebie najwygodniejszy sposób jeśli skorzystarz z tego launchera, chyba że lubisz bawić się w grywanie modów.
-
Witajcie bracia gracze! Chyba każdy powyżej 20 roku życia miał kontakt z ojcem (może i nawet dziadkiem) wszystkich FPS'ów. W roku 2013 nasz podcziwemu DooM'owi stuknęło 21 lat. Gra wielokrotnie modowana, przepisywana i by wreszcie doczekać się modyfikacji godnej twórców gry: Carmack'a i Romero. Kto nie miał okazji jeszcze zapoznać się z Brutal DooM'em po krótcę wyjaśnię: Brutal DooM to modyfikacja stworzona przez tego pana: SGtMarkIV Kanał YT: https://www.youtube.com/channel/UC_NSOckDnuypJK_FpCO6ogA Modyfikacja nie zmienia DooM'a w inną grę. Zmieniony zostaje jedynie nieco "kosmetyczny" wygląd i gameplay. Najzwyczajniej: Teraz gra staje się krwawą łaźnią, gdzie to my jesteśmy siewcą zniszczenia. Dosłownie tapetujemy ściany lokacji krwią i wnętrznościami przeciwników, używając mocniejszych i zbalansowanych broni. Dodane zostały między innymi: możliwość strzelania headshotów czy brutalnych finisherów. !!UWAGA!! Do gry wymagany jest program GzDoom lub Skulltag który umożliwia odpalenie gry na systemach Win7 oraz nieco poprawia grafikę. Plik gry .wad (np. Doom.Wad) zawierający biblioteki z gry. Samą modyfikację znajdziecie tutaj: http://www.moddb.com/mods/brutal-doom/downloads/brutal-doom-version-19 By uruchomić modyfikację pliki pobrane wrzucamy do folderu programu (osobiście preferuję GzDoom), i odpalamy plik brutal.pk3 za pomocą głównego programu .exe Więcej o Brutal DooM'ie w filmikach poniżej: Trailer v19 [media]https://www.youtube.com/watch?v=89iszJNcKQw&list=UU_NSOckDnuypJK_FpCO6ogA[/media] Recejzja Wonzia [media]https://www.youtube.com/watch?v=_lXr6WA7SKc[/media] Recenzja Dome-Candy Games [media]https://www.youtube.com/watch?v=nzsG2sLc7dk[/media]