
-
Liczba zawartości
1 723 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Różnicy się nie widzi, powyżej tych ~25fps z osobnych obrazów powstaje iluzja ruchu, dorzucanie coraz wyższego framerate sprawia wrażenie coraz to większej płynności, w grach daje to też przewagę przy mikrozarządzaniu np. odrzutu broni i poprawek na ruch. Gościu chce mieć 120FPS a ekranu 120Hz nigdzie nie widzę, na dodatek nagrywanie w czymkolwiek więcej jak 30FPS mija się z celem bo wszystko wszędzie utnie do ~30FPS.
-
Mofixil oddał głos w ankiecie: Wasz komputer?
-
http://bit.ly/15RBhyq Ponieważ, uh, mogę. INQUISIT0R.
-
Nie, to po prostu w polsce jest bieda. Wywalenie ~120zł przy zarobkach ~1500zł a wywalenie 50€ przy zarobkach 2000€ to różnica. U naszych zachodnich sąsiadów zasiłek dla bezrobotnych to około 700€, jakieś 300-400€ idzie na opłaty i żarcie.
-
Planetary Annihilation miało taką cenę tylko dlatego by ludzie którzy zapłacili te 80$ i więcej na kickstarterze (bo afaik tyle była warta dotacja z grą i bonusami) nie czuli się wyruchani po tym jak gra trafiła z Greenlight do sklepu, teraz kosztuje jakieś 65$ i raczej ciągle będzie spadać. A argumenty o piractwie na PC możecie sobie ładnie zapakować i wkręcić między poślady, na konsolach sytuacja wygląda tak samo tylko dużo mniej się mówi o tym że te zaspawane kloce przedpotopowej elektroniki są równie piratoodporne co PC. Szkoda mnie jest tylko tego że PC jest traktowane po macoszemu przez większość deweloperów, jakieś ochłapy "byle tylko było" i hajs się zgadza.
-
Pierw na xkloca bo to najgorsza obecnie konsola na rynku, w międzyczasie portowali na PS3 i jak się dobrze sprzeda (a tak będzie) to po czasie rzucą ochłapy z marną optymalizacją na PC. Way to go R*, way to go.
-
Brak zaplecza.
-
Mofixil oddał głos w ankiecie: Matejss
-
Niekompletne wykorzystanie procesora
Blue_Destroyer odpowiedział pytanie → na Mofixil → Rozwiązane problemy
Skończ waść, ten sam mit co oko nie widzi więcej 25, 30FPS. Jak dostaniemy w łapki ekrany z prawdziwym 500Hz i więcej a nie jakieś przereklamowane hovno z marketu to się przekonamy czy naprawdę nie czuć różnicy między 60, 120 a 500FPS. @temat Na wuj Ci więcej jak 120FPS przy laptopowym ekranie który wyciąga góra 60? Screen tearingu się dorobisz. Tak, jest. Niby dlaczego każdy super pro duper gamer ma taki highendowy sprzęt i minimum ekran 120Hz? -
M60E4* PKP Pecheneg* Więc idzcie być inferior gdzie indziej.
-
Z drugiej strony co z tego że lubisz grać jakąś pukawką i radzisz sobie nieźle skoro jest ona inferior pod każdym względem?
-
Wciąż F2k i F2k, osobiście sam bardzo lubie ten belgijski karabin z czekolady tak samo jak słabiutkiego AUGa, problem jest taki że żadne z nich nie robi czegoś zdecydowanie lepiej od reszty, by jakkolwiek wyróżnić się z grupy. CQC? FAMAS to ściana pocisków która powyżej 5 metrów (i 1, góra 2 przeciwników) się nie nadaje i dużo efektywniejszy byłby jako broń miotana, do jakichś 40m koksi AEK971 z lepszą celnością i wyższym ROFem, dalej mamy M416 który po nadmiarze buffów oferuje brak odrzutu i prędkość przeładowania na poziomie pistoletu, ogólnym koksem w stawce jest M16A3 które absolutnie każdy kocha, na dalszy dystans możemy się uprzeć na L85A2 (który pod każdym względem jest lepszy od AK74M) lub G3A3. A AN94 jest ogółem awesome wszędzie.
-
Ja po swojej stronie mam statystyki, a wy? Owszem, każdy gra czym chce, są nawet masochiści którzy z przyjemnością grają PP19 mimo że ta broń jest gorsza pod każdym względem od, wszystkiego?
-
Idiotoodporna: M16A3 Ogółem:AN94 AN94* Chodź no, powiedz mi prosto w twarz że AN94 się nie nadaje do CQC. Nie mówię że F2k jest złe ale to przyrodnie dziecko łączące najgorsze cechy karabinków i karabinów szturmowych.
-
Winda, ot techniki cudo, zwykle jedzie nader długo. Nie ma tak łatwo jak pojedyncze słowo, zmieniam zasady, wysilcie się.
-
Multikill to 5 osób i więcej w krótkim odstępie...
-
1000RPM i 25+1 pestek w magu, koszmarny odrzut i zerowa celność bazowa. Stwierdzenie multikill po prostu nie pasuje do tej broni, chyba że jesteś mistrzem celowania z super hitregiem.