

Patrixxx12
Użytkownik-
Liczba zawartości
13 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnaO Patrixxx12
-
Tytuł
Początkujący
Informacje profilu
-
Wersja
Pełna
Ostatnie wizyty
-
sesles obserwuje zawartość → Patrixxx12
-
Witam, miałem ostatnio dłuższą przerwę od minecraft. Mój zapis był na wersji 1.7.10 i zawierał kilka modyfikacji. Postanowiłem zaktualizować je do wersji 1.12.2. Pobrałem wszystkie mody, wgrałem wersje 1.12.2, zainstalowałem modyfikacje i odpaliłem grę. Problem w tym, że w momencie gdy chcę uruchomić mojego starego save'a to wyskakuje komunikat, że najpierw powinienem zapis uruchomić na wersji 1.7.10 lun 1.8. Spróbowałem raz jeszcze uruchomić minecrafta na starej wersji a potem na nowej, jednak efektu nie było. Czy jest jakaś metoda, żeby pograć na starym zapisie, ale na wersji minecraft 1.12 ?
-
Po wgraniu opti fine minecraft crashuje
Patrixxx12 odpowiedział pytanie → na Patrixxx12 → Rozwiązane problemy
Time: 18.09.13 18:18 Description: Exception occured in ModLoader java.lang.NoClassDefFoundError: ThebombzenAPIBaseMod at java.lang.ClassLoader.defineClass1(Native Method) at java.lang.ClassLoader.defineClass(Unknown Source) at java.security.SecureClassLoader.defineClass(Unknown Source) at java.net.URLClassLoader.defineClass(Unknown Source) at java.net.URLClassLoader.access$100(Unknown Source) at java.net.URLClassLoader$1.run(Unknown Source) at java.net.URLClassLoader$1.run(Unknown Source) at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method) at java.net.URLClassLoader.findClass(Unknown Source) at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source) at sun.misc.Launcher$AppClassLoader.loadClass(Unknown Source) at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source) at ModLoader.addMod(ModLoader.java:323) at ModLoader.readFromClassPath(ModLoader.java:1094) at ModLoader.init(ModLoader.java:726) at ModLoader.addAllRenderers(ModLoader.java:191) at bgi.<init>(RenderManager.java:98) at bgi.<clinit>(RenderManager.java:14) at ats.O(SourceFile:343) at ats.d(SourceFile:599) at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:101) Caused by: java.lang.ClassNotFoundException: ThebombzenAPIBaseMod at java.net.URLClassLoader$1.run(Unknown Source) at java.net.URLClassLoader$1.run(Unknown Source) at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method) at java.net.URLClassLoader.findClass(Unknown Source) at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source) at sun.misc.Launcher$AppClassLoader.loadClass(Unknown Source) at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source) ... 21 more Powyżej jest crash raport po wgraniu OF, Mod Loadera i InGameInfo -
Po wgraniu opti fine minecraft crashuje
Patrixxx12 odpowiedział pytanie → na Patrixxx12 → Rozwiązane problemy
jak wgrywałem na początku to MC crashował, a jak wgrywałem dzisiaj (ta samo) to nie crashuje, ale nadal nie działa -
Po wgraniu opti fine minecraft crashuje
Patrixxx12 odpowiedział pytanie → na Patrixxx12 → Rozwiązane problemy
Co do loga crashu, to nie wklej. Nie zrbie tego ponieważ nawet po wgraniu optifine minecraft przestał crashować, ale optifine nadal nie działa :P -
Witam, mam zainstalowane w swoim MC kilka modyfikacji, i wszystko ładnie działa. Jednak doszedłem do wniosku że chcę zainstalować opti fine'a. Pobrałem zainstalowałem po swojemu - nie działa. Obejrzałem film z instrukcją i wgrałem tak jak tam było powiedziane i nadal nie działa. Mody które mam zainstalowane: - ingameinfo - TreeCapitator - backpack - Death Chest - Diamond Meter - InvTweaks - Recipe Book - Rei-minimap Jeżeli ktoś wie z jakim modem może kolidować optifine to napiszcie, wtedy wywalę przeszkodę, bo bardziej zależy mi na optifine :)
-
Minecraft 1.6.1 problem z instalacją modów
Patrixxx12 odpowiedział pytanie → na Patrixxx12 → Rozwiązane problemy
I tu był błąd :) dzięki. Jednak jest jedno małe ale treecapitator działa, jednak takie działanie mnie nie satysfakcjonuje...... http://fotoo.pl/show.php?img=570474_2013-07-08-06.39.27.png.html Dzieje się tak zarówno z wgranym faithfulem 32x32 jak i 64x64 jak i na standardowych texturkach. -
Minecraft 1.6.1 problem z instalacją modów
Patrixxx12 odpowiedział pytanie → na Patrixxx12 → Rozwiązane problemy
jeżeli jego instalacja polega na wklejeniu takiego pliku [1.6.1]bspkrsCorev3.01.zip do mods to zainstalowany :) -
Minecraft 1.6.1 problem z instalacją modów
Patrixxx12 odpowiedział pytanie → na Patrixxx12 → Rozwiązane problemy
Zapis z Crash report (po wgraniu ingame info według poradnika) ---- Minecraft Crash Report ---- // Oops. Time: 07.07.13 21:39 Description: Exception occured in ModLoader java.lang.NoClassDefFoundError: Lbspkrs/util/ModVersionChecker; at java.lang.Class.getDeclaredFields0(Native Method) at java.lang.Class.privateGetDeclaredFields(Unknown Source) at java.lang.Class.getDeclaredFields(Unknown Source) at ModLoader.setupProperties(ModLoader.java:1747) at ModLoader.addMod(ModLoader.java:343) at ModLoader.readFromClassPath(ModLoader.java:1108) at ModLoader.init(ModLoader.java:740) at ModLoader.addAllRenderers(ModLoader.java:205) at bga.<init>(RenderManager.java:98) at bga.<clinit>(RenderManager.java:14) at atn.O(SourceFile:342) at atn.d(SourceFile:598) at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:101) Caused by: java.lang.ClassNotFoundException: bspkrs.util.ModVersionChecker at java.net.URLClassLoader$1.run(Unknown Source) at java.net.URLClassLoader$1.run(Unknown Source) at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method) at java.net.URLClassLoader.findClass(Unknown Source) at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source) at sun.misc.Launcher$AppClassLoader.loadClass(Unknown Source) at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source) ... 13 more A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows: --------------------------------------------------------------------------------------- -- System Details -- Details: Minecraft Version: 1.6.1 Operating System: Windows 7 (amd64) version 6.1 Java Version: 1.7.0_17, Oracle Corporation Java VM Version: Java HotSpot(TM) 64-Bit Server VM (mixed mode), Oracle Corporation Memory: 48230360 bytes (45 MB) / 127664128 bytes (121 MB) up to 3817799680 bytes (3640 MB) JVM Flags: 1 total; -Xmx4G AABB Pool Size: 0 (0 bytes; 0 MB) allocated, 0 (0 bytes; 0 MB) used Suspicious classes: ModLoader, EntityRendererProxy, BaseMod, ...] IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0 ModLoader: Mods loaded: 1 ModLoader 1.6.1 -
Witam, na początku zaznaczę , że instalowałem mody najpierw "po swojemu" i wtedy mc wywalał crash, gdy zrobiłem to zgodnie z poradnikiem na forum to mc się włącza, jednak modyfikacji nie ma. W związku z wydaniem wersji 1.6.1 postanowiłem zacząć nową przygodę. Postanowiłem wgrać kilka modyfikacji: reis minimap, inv tweaks, optifine, treecapitator i ingame info, do tego wszystkiego oczywiście modloader. Pościągałem te modyfikacje (oprócz optifine bo nie ma go na 1.6) i wgrałem najpierw po swojemu i mapa działa, i inv tweaks także. Ingame info crashuje nawet jeśli instaluje je według poradnika jako pierwsze po modloaderze. Podsumowując działa mi mapa i inventory tweaks, ingame info crashuje a treecapitator nie działa, znaczy MC się włącza ale tak jakby nie widziało że ja wgrałem treecapitator.
-
Witam chcę sobie wgrać kilka modyfikacji, jednak ich ID sie pokrywają czy ktos wie jak zmienic ID np w modzie mo creatures ???
-
Witam, chciałbym do paczki modów DNS dodać kilka modyfikacji, a mianowicie mo creatures i pam harvest, niestety jak dodaje te mody to MC sie wg nie włącza. Spróbowałem więc dodać te modyfikacje za pomocą MagicLauncher'a i efekt taki sam, MC się nie włącza (tzn czarny ekran po chwili i nic dalej) Moje pytanie jest takie, czy ktoś potrafi te mody dodać do DNS'a ??? Jeśli tak to proszę o jaką instrukcję :)
-
Dzięki za odp, to teraz zostaje mi ogarnąć jakoś tego Mcedit'a :P
-
Witam, mam problem, ponieważ dodałem paczkę DNS do mojego save'a na którym wcześniej nie było zadnych modów oprócz opti fine'a. Niestety po nowe surowce musze chodzić bardzo daleko a nowe tereny z EB XL w połączeniu ze starymi wyglądaja bardzo brzydko... Ja chciałbym wygenorowac zupełnie nowy swiat, ale tak żeby został mój dom i kilka okolicznych budowli. Czyli chce zrobic cos takiego jak np. robił ostatnio Husiek w swojej serii Solo sezon II Kiedys robiłem cos podobnego wklejając skopiowane budowle na nowym świecie za pomoca Single Player Commends ale nigdy mi to nie wychodziło dokladnie i budowle były za wysoko i musiałem kombinować z terenem. Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam Patryk :)