Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner

Patrixxx12

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

1 obserwujący

O Patrixxx12

  • Tytuł
    Początkujący

Informacje profilu

  • Wersja
    Pełna

Ostatnie wizyty

798 wyświetleń profilu
  1. Witam, miałem ostatnio dłuższą przerwę od minecraft. Mój zapis był na wersji 1.7.10 i zawierał kilka modyfikacji. Postanowiłem zaktualizować je do wersji 1.12.2. Pobrałem wszystkie mody, wgrałem wersje 1.12.2, zainstalowałem modyfikacje i odpaliłem grę. Problem w tym, że w momencie gdy chcę uruchomić mojego starego save'a to wyskakuje komunikat, że najpierw powinienem zapis uruchomić na wersji 1.7.10 lun 1.8. Spróbowałem raz jeszcze uruchomić minecrafta na starej wersji a potem na nowej, jednak efektu nie było. Czy jest jakaś metoda, żeby pograć na starym zapisie, ale na wersji minecraft 1.12 ?
  2. Patrixxx12

    Po wgraniu opti fine minecraft crashuje

    Time: 18.09.13 18:18 Description: Exception occured in ModLoader java.lang.NoClassDefFoundError: ThebombzenAPIBaseMod     at java.lang.ClassLoader.defineClass1(Native Method)     at java.lang.ClassLoader.defineClass(Unknown Source)     at java.security.SecureClassLoader.defineClass(Unknown Source)     at java.net.URLClassLoader.defineClass(Unknown Source)     at java.net.URLClassLoader.access$100(Unknown Source)     at java.net.URLClassLoader$1.run(Unknown Source)     at java.net.URLClassLoader$1.run(Unknown Source)     at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)     at java.net.URLClassLoader.findClass(Unknown Source)     at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source)     at sun.misc.Launcher$AppClassLoader.loadClass(Unknown Source)     at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source)     at ModLoader.addMod(ModLoader.java:323)     at ModLoader.readFromClassPath(ModLoader.java:1094)     at ModLoader.init(ModLoader.java:726)     at ModLoader.addAllRenderers(ModLoader.java:191)     at bgi.<init>(RenderManager.java:98)     at bgi.<clinit>(RenderManager.java:14)     at ats.O(SourceFile:343)     at ats.d(SourceFile:599)     at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:101) Caused by: java.lang.ClassNotFoundException: ThebombzenAPIBaseMod     at java.net.URLClassLoader$1.run(Unknown Source)     at java.net.URLClassLoader$1.run(Unknown Source)     at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)     at java.net.URLClassLoader.findClass(Unknown Source)     at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source)     at sun.misc.Launcher$AppClassLoader.loadClass(Unknown Source)     at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source)     ... 21 more     Powyżej jest crash raport po wgraniu OF, Mod Loadera i InGameInfo
  3. Patrixxx12

    Po wgraniu opti fine minecraft crashuje

    jak wgrywałem na początku to MC crashował, a jak wgrywałem dzisiaj (ta samo) to nie crashuje, ale nadal nie działa
  4. Patrixxx12

    Po wgraniu opti fine minecraft crashuje

    Co do loga crashu, to nie wklej. Nie zrbie tego ponieważ nawet po wgraniu optifine minecraft przestał crashować, ale optifine nadal nie działa :P
  5. Witam, mam zainstalowane w swoim MC kilka modyfikacji, i wszystko ładnie działa. Jednak doszedłem do wniosku że chcę zainstalować opti fine'a. Pobrałem zainstalowałem po swojemu - nie działa. Obejrzałem film z instrukcją i wgrałem tak jak tam było powiedziane i nadal nie działa. Mody które mam zainstalowane: - ingameinfo - TreeCapitator - backpack - Death Chest - Diamond Meter - InvTweaks - Recipe Book - Rei-minimap Jeżeli ktoś wie z jakim modem może kolidować optifine to napiszcie, wtedy wywalę przeszkodę, bo bardziej zależy mi na optifine :)    
  6. Patrixxx12

    Minecraft 1.6.1 problem z instalacją modów

    I tu był błąd :) dzięki. Jednak jest jedno małe ale treecapitator działa, jednak takie działanie mnie nie satysfakcjonuje...... http://fotoo.pl/show.php?img=570474_2013-07-08-06.39.27.png.html   Dzieje się tak zarówno z wgranym faithfulem 32x32 jak i 64x64 jak i na standardowych texturkach.
  7. Patrixxx12

    Minecraft 1.6.1 problem z instalacją modów

    jeżeli jego instalacja polega na wklejeniu takiego pliku [1.6.1]bspkrsCorev3.01.zip do mods to zainstalowany :) 
  8. Patrixxx12

    Minecraft 1.6.1 problem z instalacją modów

    Zapis z Crash report (po wgraniu ingame info według poradnika)   ---- Minecraft Crash Report ---- // Oops.   Time: 07.07.13 21:39 Description: Exception occured in ModLoader   java.lang.NoClassDefFoundError: Lbspkrs/util/ModVersionChecker; at java.lang.Class.getDeclaredFields0(Native Method) at java.lang.Class.privateGetDeclaredFields(Unknown Source) at java.lang.Class.getDeclaredFields(Unknown Source) at ModLoader.setupProperties(ModLoader.java:1747) at ModLoader.addMod(ModLoader.java:343) at ModLoader.readFromClassPath(ModLoader.java:1108) at ModLoader.init(ModLoader.java:740) at ModLoader.addAllRenderers(ModLoader.java:205) at bga.<init>(RenderManager.java:98) at bga.<clinit>(RenderManager.java:14) at atn.O(SourceFile:342) at atn.d(SourceFile:598) at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:101) Caused by: java.lang.ClassNotFoundException: bspkrs.util.ModVersionChecker at java.net.URLClassLoader$1.run(Unknown Source) at java.net.URLClassLoader$1.run(Unknown Source) at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method) at java.net.URLClassLoader.findClass(Unknown Source) at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source) at sun.misc.Launcher$AppClassLoader.loadClass(Unknown Source) at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source) ... 13 more     A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows: ---------------------------------------------------------------------------------------   -- System Details -- Details: Minecraft Version: 1.6.1 Operating System: Windows 7 (amd64) version 6.1 Java Version: 1.7.0_17, Oracle Corporation Java VM Version: Java HotSpot(TM) 64-Bit Server VM (mixed mode), Oracle Corporation Memory: 48230360 bytes (45 MB) / 127664128 bytes (121 MB) up to 3817799680 bytes (3640 MB) JVM Flags: 1 total; -Xmx4G AABB Pool Size: 0 (0 bytes; 0 MB) allocated, 0 (0 bytes; 0 MB) used Suspicious classes: ModLoader, EntityRendererProxy, BaseMod, ...] IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0 ModLoader: Mods loaded: 1 ModLoader 1.6.1
  9. Witam, na początku zaznaczę , że instalowałem mody najpierw "po swojemu" i wtedy mc wywalał crash, gdy zrobiłem to zgodnie z poradnikiem na forum to mc się włącza, jednak modyfikacji nie ma. W związku z wydaniem wersji 1.6.1 postanowiłem zacząć nową przygodę. Postanowiłem wgrać kilka modyfikacji: reis minimap, inv tweaks, optifine, treecapitator i ingame info, do tego wszystkiego oczywiście modloader. Pościągałem te modyfikacje (oprócz optifine bo nie ma go na 1.6) i wgrałem najpierw po swojemu i mapa działa, i inv tweaks także. Ingame info crashuje nawet jeśli instaluje je według poradnika jako pierwsze po modloaderze. Podsumowując działa mi mapa i inventory tweaks, ingame info crashuje a treecapitator nie działa, znaczy MC się włącza ale tak jakby nie widziało że ja wgrałem treecapitator.
  10. Patrixxx12

    Zmiana ID itemów

    Witam chcę sobie wgrać kilka modyfikacji, jednak ich ID sie pokrywają czy ktos wie jak zmienic ID np w modzie mo creatures ???  
  11. Witam, chciałbym do paczki modów DNS dodać kilka modyfikacji, a mianowicie mo creatures i pam harvest, niestety jak dodaje te mody to MC sie wg nie włącza. Spróbowałem więc dodać te modyfikacje za pomocą MagicLauncher'a i efekt taki sam, MC się nie włącza (tzn czarny ekran po chwili i nic dalej)   Moje pytanie jest takie, czy ktoś potrafi te mody dodać do DNS'a ??? Jeśli tak to proszę o jaką instrukcję :)
  12. Patrixxx12

    [Solved]Przenoszenie budowli

    Dzięki za odp, to teraz zostaje mi ogarnąć jakoś tego Mcedit'a :P
  13. Witam, mam problem, ponieważ dodałem paczkę DNS do mojego save'a na którym wcześniej nie było zadnych modów oprócz opti fine'a. Niestety po nowe surowce musze chodzić bardzo daleko a nowe tereny z EB XL w połączeniu ze starymi wyglądaja bardzo brzydko... Ja chciałbym wygenorowac zupełnie nowy swiat, ale tak żeby został  mój dom i kilka okolicznych budowli. Czyli chce zrobic cos takiego jak np. robił ostatnio Husiek w swojej serii Solo sezon II Kiedys robiłem cos podobnego wklejając skopiowane budowle na nowym świecie za pomoca Single Player Commends ale nigdy mi to nie wychodziło dokladnie i budowle były za wysoko i musiałem kombinować z terenem.   Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam Patryk :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...