Skocz do zawartości
Moderatorzy na forum poszukiwani! Dowiedz się więcej... ×

Rekomendowane odpowiedzi

Sowusik    0

Hej!

Bardzo nieśmiała osóbka w końcu postanowiła wyjść do ludzi i dołączyć do forum.
Na imię mam Kasia, poza Minecraftem gram jeszcze w parę gierek, coś tam sobie rysuję, a najczęściej wcielam się w różne postacie podczas pisania roleplayów.
Pozdrawiam! :3

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
DaFFyy    0

Cześć 👋 

Dużo osób tu nie ma także nie licz na spore powitanie, coś sobie rysujesz hmm możesz więcej na ten temat? I co rysujesz? 😁 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
nicku1    46

Forum nie tętni życiem, no ale to wszystko zależy od was ;) Witamy na forum! W jakich RP brałaś udział?

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Sowusik    0

DaFFyy, nie liczyłam na to, że ktokolwiek mnie powita, więc jestem bardzo mile zaskoczona. Co do rysowania, jestem początkująca, uczę się rysować ludzi, szukam swojego stylu. 

nicku1, hmm... nie wiem czy można nazwać to "braniem udziału", piszę zazwyczaj z jedną osobą, bo w większym gronie się zwyczajnie gubię, zostaję z tyłu. Trzymam się tematyki fantasy, wybitnie też nie piszę. Nie wiem czy dobrze zrozumiałam, że o to Ci chodzi. 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
nicku1    46

Raz zostałem zaproszony do brania udziału w pewnym RP w uniwersum Harrego Potera ale odmówiłem bo to nie moja bajka xd Możesz przedstawić tutaj jakieś opisy postaci, będę za niedługo pracował nad projektem gry MMORPG w tematyce fantasy, więc chętnie bym zaczerpnął inspiracje od kogoś :)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Sowusik    0

Opisy... nie lubię się nimi dzielić, po prostu piszę je niezbyt dobrze, dość chaotycznie... no nie xd 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
nicku1    46

Nie no nie ma sprawy :v

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
DaFFyy    0
17 minut temu, Sowusik napisał: