Skocz do zawartości
Moderatorzy na forum poszukiwani! Dowiedz się więcej... ×
Vebros

Dzień dobry

Rekomendowane odpowiedzi

Vebros    0

Elo! Tu Vebros, na imię mi Piotrek, mam 17 lat (ur. 11 marca jakby ktoś był dociekliwy). Trudno by nie znać gry Minecraft. Spodobała mi się, więc i ja zacząłem w to grać. Zacząłem 25 lipca, także przede mną jeszcze spoora droga. Ogólnie to lubię muzykę, gry, czy jakiś dobry serial   Jakoś natrafiłem na te forum i ten... no.. 

Mam nadzieje że miło spędze czas u Was :D

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

• Podobna zawartość

• Przez MrRequst
      Siema tu MrRequst jestem aDRIAN!
      i mam 13 lat :D :P

• Przez kuba999209
      [font=arial,helvetica,sans-serif][size=4]Cześć, tu Kuba mam 13 lat. Gram w minecraft od jednego roku (od 19 października 2011). Lubie zombie, creepery, diaxy i frytki (z KFC). [/size][/font]
      [font=arial,helvetica,sans-serif][size=4]Gram na Freebuild, mój nick w grze to kuba999209. Mam ładny dom na /warp atlantyda i dużo diamentów (lekki szpan ). [/size][/font]
      [font=arial,helvetica,sans-serif][size=4]Mam kanał na YouTube.[/size][/font]
      [font=arial,helvetica,sans-serif][size=4]Jeśli ktoś chce ze mną grać lub ma jakieś pytania (lub coś innego ) proszę pisać poniżej.[/size][/font]

[font=arial,helvetica,sans-serif][size=4][size=8]!!!POZDRO!!![/size][/size][/font]
    • Przez Kickintower
      Wiek (wymagane jest 14+):Mam 12 lat wiem że nie spełniam wymagań ale warto spróbowac

Czy znasz jakieś pluginy/komendy? Jeżeli tak to w skrócie jakie?:Znam komendy moda/admina znam wiele pluginów (lwc,mob arena , anty-xray premissionex, mob disguise ) i wiele innych

Miałeś już kiedyś jakąś range/obowiązek? (bycie adminem na własnym serverze sie nie liczy) :Mialem range na serveże kolegi mam
      administarora na 1 publicznym serweże

Ile jesteś w stanie przesiedzieć na serverze? : Dziennie około 3-5 godzin