Skocz do zawartości
Moderatorzy na forum poszukiwani! Dowiedz się więcej... ×
Gregowy

Szukam moderatora,admina,budowniczego

Rekomendowane odpowiedzi

Gregowy    1

Witam

Niedułgo planuje otworzyć serwer,lecz nie znam się na pluginach jedynie na-

czym się troche znam to budowa.Dlatego poszukuje ekipy.

O czym będzie serwer?

Planuje stworzyć serwer o survival-zombie,wszystko na wzór DayZ:

-Opuszczone Miasta

-Żadnych zasad

-Dużo,dużo zombie.

Poszukiwani ludzie:

-Budowniczy

-Moderator[Ktoś kto zna się na sprawach systemowych(pluginy itp.)]

Chętni pisać zgłoszenia pod tematem

lub na priv

• Zabawne! 1

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Quinz    16

Nie znasz się na prowadzeniu servera, pluginach, jedyne co potrafisz to budować, ale kolejny budowniczy musi być. Czyli praktycznie szukasz ludzi którzy wszystko zrobią za Ciebie :)

Pytanie retoryczne, na czym owy server stawiasz ?

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Gregowy    1

Na serwerze nie trzeba wiele za wiele pluginów itp. Wystarczy zbudowanie kilku wiosek i opuszczonych miast.Ograniczenie kopania do 10 i spawnowanie się zombi i przedmotów w skrzynkach.Dla wszystkich zainteresowanych dam jutro ip.próbnego serwer i skype.A jak wszystko dobrze pójdzie zasponsoruje pierwszy miesiąc.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Gregowy    1

Gdyby ktoś jednak zechciał dołączyć do ekipy tutaj jest

Mój skype:gregowy98

Hamachi(tymczasowo):MinecraftSerwer-Test hasło 1234

ip:serwera [ciach]

Wrazie potrzeby pisać na skype jesli wszystko dobrze pójdzie przeniose serwer na skype.

Jak serwer ma wyglądać

Jedna duża wyspa z jednym dużym miastem(wieżowce itp.)małe wsie,survival,ograniczenie kopania do -10,spawnujące się zombie,itemy takie jak jedzenie,broń itp.w odnawiających się skrzynkach.

Wersja serwera 1.7.4 ale mogę to zmienić

~Chormon

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Toddy    0

Siema.

Zgłaszam się na adma!

Ogarniam pluginy.

Jestem ogarnięty.

Mam 16 lat.

Mam premium.