Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
Steve

[Minecraft.PL] Minecraft 1.2 Changelog

Rekomendowane odpowiedzi

Steve    41

Przesiadka z wersji 1.1 na 1.2 obfituje w masę zmian – zarówno tych mniejszych jak poprawa błędów wizualnych do tych większych – jak biom dżungli czy nowa sztuczna inteligencja mobów. Całą listę zmian w ilości ponad 100 możecie przejrzeć w rozwinięciu.

W najbliższym czasie postaramy się także stworzyć prezentację wersji 1.2 :)

 

Ogólne:

 

Bugfixy
  Naprawiono powielanie się portali/płynącej wody/crafting boxa
  Mobspawnery pokazują teraz prawidłowego moba, nie świnię w multiplayerze
  Redstone Dust może ponownie zostać położony na glowstonie
  Nogi mobów nie są już odporne na obrażenia
  Zboże nie zużywa się przy wykorzystywaniu go do rozmnażania zwierząt w trybie Creative
  Naprawiono generowanie się lawy nad bedrockiem
  Można zniszczyć ogień bez konieczności niszczenia klocka pod nim w trybie Creative
  Atmosfera funkcjonuje prawidłowo w trybie multiplayer
 
 Launcher
  Wstawiono nowe logo
  Naprawiono funkcjonowanie z 64-bitową javą na Mac OS
 
 Usunięto herobrine'a (znowu)
 Nieskończony EXP w trybie Creative
 Czarne linie hitboxów znikają przy wyłączeniu HUD (F1)
 Dispensery z załadowanymi jajkami spawnującymi moby wyrzuca odpowiedniego moba
 Glass nie może zostać podniesiony przy użyciu narzędzi ulepszonymi enchantem "Silk Touch"
 
 Nowe wartości pod F3
  lc – najwyższy punkt sekcji
  b – biom
  rl – jasność
  sl – jasnosć nieba
  bl – jasność bloku
 
 Martwe krzaki mogą zostać podniesione przy użyciu nożyc
 Możliwość wspinania się po winoroślach w przypadku kiedy wiszą na bloku
 Lava posiada nowy dźwięk
 Obliczenia światła w multiplayerze są wykonywane przez klienta, nie serwer
 Kolor nieba zmienia się wraz z biomem
 Torch i Redstone Torch może zostać postawiony na szkle
 Dodano wsparcie dla texture packów w folderach
 Zaktualizowano LWJGL
 
 Zaktualizowano pliki językowe
  Dodano conajmniej jeden język
  Usunięto kilka wulgaryzmów
  Poprawiono literówki
 
 Nowy format świata zwany "Anvil"
  Podwojona wysokość świata
  Mapy z wersji 1.1 zostaną skonwertowane i dostaną 128 bloków powietrza nad sobą
  Biomy są teraz zapisywane wraz z mapą
 
Generacja świata
 Opuszczone kopalnie tworzą mosty w miejscu jarów, wąwozów
 Sandstonowe studnie w pustyniach
 Dodano biom dżungli
 

Moby

 

 Wszytkie
  Poprawiono wykrywanie ścieżek
  Poprawiono poruszanie się pod wodą
 
 Dodano ocelota, moba charakterystycznego dla dżungli
  Większość czasu biegnie
  Nie otrzymuje obrażeń od upadku
  Zamienia się w kota gdy nakarmiony rybą
  Można rozkazać im usiąść
 
 Dodano Iron Golemy do obrony wiosek
  Tworzy się je w podobny sposób jak snow golemy
  Bez problemu zabija wszystkie wrogie moby poza creeperami i slimami poprzez wyrzucanie ich w powietrze
  Chodzi powoli, kołysając się w dwie strony
  Brzmi mechanicznie
  Podnosi róże i próbuje dać je villagerom
  Posiada 50 serduszek życia
  Zostawia po sobie sztabki żelaza i róże
  Spawnuje się w przypadku gdy dookoła jest 15 villagerów
  Nie potrafi pływać
  Nie otrzymuje obrażeń od upadku
  Jest wzorowany na strażniu z Laputa: Castle in the sky"
Villagerzy
 Mogą otwierać i zamykać drzwi
 Wykrywają domy i zamieszkują je
 Biegną w stronę swojego domu w nocy lub gdy pada deszcz
 Nawiązują kontakt ze sobą
 Uciekają przed mobami
 Tworzą baby villagerów gdy zakochają się w sobie i odbędą podróż we dwoje do domu
 Będą się rozmnażać póki w wiosce jest miejsce
 Dzieci bawią się w ganianego
 
Wilki
 Mogą się rozmnażać gdy są oswojone
 
Zombie
 Niszczą drewniane drzwi na poziomie trudności Hard
 Są wrodzy do villagerów
 Przy zabiciu przez gracza rzadko zostawiają po sobie sztabki żelaza, żelazne miecze, żelazne łopaty i żelazne hełmy
 Czasami atakują wioski w ogromnej liczbie
 
Szkielety
 Próbują ominąć światło
 Przy zabiciu przez gracza rzadko zostawiają po sobie łuki z szansą na enchant
 
Creepery
 Uciekają przed ocelotami i kotami
 Przy zabiciu przez gracza rzadko zostawiają po sobie żelazne hełmy
 
Zombie Pigmany
 Przy zabiciu przez gracza rzadko zostawiają po sobie złote hełmy, sztabki złota orazzłote miecze z szansą na enchant
 

Bloki i przedmioty

 

 Dodano Redstone Lamp – źródło światła kontrolowane przez Redstone'a
  Zachowuje się jak pełny blok
  Tworzony przez otoczenie w crafting boxie glowstone'a 4-ema redstone dustami
 
 Dodano nowy blok Kamiennej Cegły w trybie Creative
 
 Dodano możliwość stawiania schodów i półpłytek do góry nogami
  Zmieniono recepturę półpłytek by tworzyła 6 zamiast 3
 
 Dodano przedmiot dający doświadczenie w trybie Creative
  Może być odpalany przez dispensery
 
 Dodano Fire Ball
  Podpala tak jak to robi Flint & Steel
  Może być wystrzeliwany przy pomocy dispenserów
  Tworzony przy pomocy węgla, blaze powder i siarki (gunpowder)
 
 Zmieniono teksturę dispenserów i saplingów
 Dodano drzewo i typ liści dla dżungli
 
 Dodano saplingi drzew z dżungli
  Postawienie ich w kwadracie 2×2 i użycie bonemeal'a tworzy ogromne drzewo
 
 Naprawiono zachowanie podwójnych drzwi
  Podwójne drzwi w starych mapach muszą zostać postawione drugi raz
  Podwójne, automatycznie otwierające się drzwi wymagają teraz minimalnej redstonowej wiedzy
 
 Drabiny
  Zmieniono crafting by tworzył 3 zamiast 2 drabin
  Odzyskały Collision Box
 

 



[url=http://minecraft.pl/minecraft-1-2-changelog/]Wyświetl pełny artykuł[/url]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kuzyn    7
Z tymi drabinami to ciekawe, może jeszcze nie długo same będą się tworzyły? : )

Jest jeszcze jedna niejasność, od teraz nie ma lvla w trybie Creative więc po co są butelki? Hmmmn..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...