Steve 41 Napisano 2 Marzec 2012 Przesiadka z wersji 1.1 na 1.2 obfituje w masę zmian – zarówno tych mniejszych jak poprawa błędów wizualnych do tych większych – jak biom dżungli czy nowa sztuczna inteligencja mobów. Całą listę zmian w ilości ponad 100 możecie przejrzeć w rozwinięciu. W najbliższym czasie postaramy się także stworzyć prezentację wersji 1.2 Ogólne: Bugfixy Naprawiono powielanie się portali/płynącej wody/crafting boxa Mobspawnery pokazują teraz prawidłowego moba, nie świnię w multiplayerze Redstone Dust może ponownie zostać położony na glowstonie Nogi mobów nie są już odporne na obrażenia Zboże nie zużywa się przy wykorzystywaniu go do rozmnażania zwierząt w trybie Creative Naprawiono generowanie się lawy nad bedrockiem Można zniszczyć ogień bez konieczności niszczenia klocka pod nim w trybie Creative Atmosfera funkcjonuje prawidłowo w trybie multiplayer Launcher Wstawiono nowe logo Naprawiono funkcjonowanie z 64-bitową javą na Mac OS Usunięto herobrine'a (znowu) Nieskończony EXP w trybie Creative Czarne linie hitboxów znikają przy wyłączeniu HUD (F1) Dispensery z załadowanymi jajkami spawnującymi moby wyrzuca odpowiedniego moba Glass nie może zostać podniesiony przy użyciu narzędzi ulepszonymi enchantem "Silk Touch" Nowe wartości pod F3 lc – najwyższy punkt sekcji b – biom rl – jasność sl – jasnosć nieba bl – jasność bloku Martwe krzaki mogą zostać podniesione przy użyciu nożyc Możliwość wspinania się po winoroślach w przypadku kiedy wiszą na bloku Lava posiada nowy dźwięk Obliczenia światła w multiplayerze są wykonywane przez klienta, nie serwer Kolor nieba zmienia się wraz z biomem Torch i Redstone Torch może zostać postawiony na szkle Dodano wsparcie dla texture packów w folderach Zaktualizowano LWJGL Zaktualizowano pliki językowe Dodano conajmniej jeden język Usunięto kilka wulgaryzmów Poprawiono literówki Nowy format świata zwany "Anvil" Podwojona wysokość świata Mapy z wersji 1.1 zostaną skonwertowane i dostaną 128 bloków powietrza nad sobą Biomy są teraz zapisywane wraz z mapą Generacja świata Opuszczone kopalnie tworzą mosty w miejscu jarów, wąwozów Sandstonowe studnie w pustyniach Dodano biom dżungli Moby Wszytkie Poprawiono wykrywanie ścieżek Poprawiono poruszanie się pod wodą Dodano ocelota, moba charakterystycznego dla dżungli Większość czasu biegnie Nie otrzymuje obrażeń od upadku Zamienia się w kota gdy nakarmiony rybą Można rozkazać im usiąść Dodano Iron Golemy do obrony wiosek Tworzy się je w podobny sposób jak snow golemy Bez problemu zabija wszystkie wrogie moby poza creeperami i slimami poprzez wyrzucanie ich w powietrze Chodzi powoli, kołysając się w dwie strony Brzmi mechanicznie Podnosi róże i próbuje dać je villagerom Posiada 50 serduszek życia Zostawia po sobie sztabki żelaza i róże Spawnuje się w przypadku gdy dookoła jest 15 villagerów Nie potrafi pływać Nie otrzymuje obrażeń od upadku Jest wzorowany na strażniu z Laputa: Castle in the sky" Villagerzy Mogą otwierać i zamykać drzwi Wykrywają domy i zamieszkują je Biegną w stronę swojego domu w nocy lub gdy pada deszcz Nawiązują kontakt ze sobą Uciekają przed mobami Tworzą baby villagerów gdy zakochają się w sobie i odbędą podróż we dwoje do domu Będą się rozmnażać póki w wiosce jest miejsce Dzieci bawią się w ganianego Wilki Mogą się rozmnażać gdy są oswojone Zombie Niszczą drewniane drzwi na poziomie trudności Hard Są wrodzy do villagerów Przy zabiciu przez gracza rzadko zostawiają po sobie sztabki żelaza, żelazne miecze, żelazne łopaty i żelazne hełmy Czasami atakują wioski w ogromnej liczbie Szkielety Próbują ominąć światło Przy zabiciu przez gracza rzadko zostawiają po sobie łuki z szansą na enchant Creepery Uciekają przed ocelotami i kotami Przy zabiciu przez gracza rzadko zostawiają po sobie żelazne hełmy Zombie Pigmany Przy zabiciu przez gracza rzadko zostawiają po sobie złote hełmy, sztabki złota orazzłote miecze z szansą na enchant Bloki i przedmioty Dodano Redstone Lamp – źródło światła kontrolowane przez Redstone'a Zachowuje się jak pełny blok Tworzony przez otoczenie w crafting boxie glowstone'a 4-ema redstone dustami Dodano nowy blok Kamiennej Cegły w trybie Creative Dodano możliwość stawiania schodów i półpłytek do góry nogami Zmieniono recepturę półpłytek by tworzyła 6 zamiast 3 Dodano przedmiot dający doświadczenie w trybie Creative Może być odpalany przez dispensery Dodano Fire Ball Podpala tak jak to robi Flint & Steel Może być wystrzeliwany przy pomocy dispenserów Tworzony przy pomocy węgla, blaze powder i siarki (gunpowder) Zmieniono teksturę dispenserów i saplingów Dodano drzewo i typ liści dla dżungli Dodano saplingi drzew z dżungli Postawienie ich w kwadracie 2×2 i użycie bonemeal'a tworzy ogromne drzewo Naprawiono zachowanie podwójnych drzwi Podwójne drzwi w starych mapach muszą zostać postawione drugi raz Podwójne, automatycznie otwierające się drzwi wymagają teraz minimalnej redstonowej wiedzy Drabiny Zmieniono crafting by tworzył 3 zamiast 2 drabin Odzyskały Collision Box [url=http://minecraft.pl/minecraft-1-2-changelog/]Wyświetl pełny artykuł[/url] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuzyn 7 Napisano 3 Marzec 2012 Z tymi drabinami to ciekawe, może jeszcze nie długo same będą się tworzyły? : ) Jest jeszcze jedna niejasność, od teraz nie ma lvla w trybie Creative więc po co są butelki? Hmmmn.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach