Gość Camil Napisano 25 Styczeń 2012 [left][b][size=5][color=#0000ff]"Projekt RP" - [/color][/size][size=4][color=#000000]projekt zmienił się w ostatnim czasie i ma na celu stworzenie 4 głównych map.[/color][/size][/b][/left] [left][color=#000000][b]Świat gry [/b]będzie zbudowana z Uniwersów : Greekis, Deserto, Domum i Spawn. [/color][color=#000000]System będzie zorganizowany na zasadzie systemu Towny (miasta, nacje). [/color][color=#000000]Gracze będą podzieleni na 2 frakcje/teamy. Jeden z teamów będzie rozpoczynał rozgrywkę na mapie Egipskiej, a drugi na mapie Greckiej. Trzecia mapa będzie ogólno dostępna dla obydwóch teamów. Miasta będą zakładane na zasadzie podań, a ich rozwijanie i powiększanie jest już decyzją właścicieli miast/wiosek.[/color][/left] [left][color=#000000][size=8][u][b]Status map :[/b][/u][/size][/color] [b][b][b][b][b][size=5][b][color=#800080]Greekis[/color] : [color=#008000]50%[/color][/b][/size][/b][/b][/b][/b][/b][/left] [left][b][b][b][b][b][size=5][b][color=#008000]-[/color][/b][/size] [size=5][b][color=#ff8c00]Desertis[/color] : [color=#008000]80%[/color][/b][/size][/b][/b][/b][/b][/b][/left] [left][b][b][b][b][b][size=5][b][color=#008000]-[/color][/b][/size][/b][/b][/b][/b][/b][/left] [left][b][b][b][b][b][b][size=6]Domum[/size] : [size=6][color=#ff0000]0%[/color][/size][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/left] [left][b][b][b][b][b][b][size=6][color=#ff0000]-[/color][/size][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/left] [left][color=#000000][b][b][b][b][b][b][size=6]MapaSpawn : [/size][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/color][color=#008000][b][b][b][b][b][b][size=8]100%[/size][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/color][/left] [img]http://img839.imageshack.us/img839/9784/mapaspawn.png[/img] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kmitas 0 Napisano 4 Luty 2012 [b]Witam[/b], Chętnie przyłączyłbym się do owego projektu, jednak musiałbym znać szczegóły. Mam pare pytań, bez których trudno jest mi "ofiarować" swoją pomoc. Jednak chciałbym ci je przedstawić na drodze prywatnej (najlepiej [u]TeamSpeak[/u] lub Ventrillo, GG), nie wiem dlaczego ale nie mogę wysłać tobie PW-a [b]Pozdrawiam[/b] [i]... i czekam na odpowiedź[/i] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość PieCZu Napisano 8 Luty 2012 Ja zglaszam do pomocy siebie jak i Wszystkich budowniczych z tej mapy co wam pokazywalem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fendorath 14 Napisano 9 Luty 2012 Chetnie ja Bym pomogl w realizowaniu tego projektu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Camil Napisano 9 Luty 2012 Rozważę wasze podania, ale w chwili obecnej przenoszę mapkę na trochę inny "generator" jak to zrobię to dam wam znać . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niciel 5 Napisano 10 Luty 2012 proponuje ręcznie po dodawać niektóre elementy krajobrazu np doliny w których będą wioski wielkie góry oddzielające krainy dungeony w których są mob spawnery wielkie lasy z ogromnymi drzewami aż do chmur, oczywiście questy i wspaniale miasta tworzone przez graczy "worldedit /brushes" [quote][size=4][b]Rzym : 0%[/b] [b]Grecja : 0%[/b] [b]Egipt : 5% +[/b] [b]Kreta : 0%[/b][/size][/quote] Ee mam nadzieje ze to nie będą nacje/królestwa bo po prostu nie będzie akcji ja bym to widział raczej tak Polis Sparta i Polis Ateny wojna o ziemie jedyna droga miedzy tymi Polis prowadzi przez Termopile Gracze mogą wykupić działki pod "Farmy" które znajdują się poza stolicami (i tak samo z sadami) albo działkę w mieście Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Camil Napisano 10 Luty 2012 Ja używam bardziej zaawansowanego pluginu do takich rzeczy -> Voxel Sniper Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niciel 5 Napisano 11 Luty 2012 czy ja wiem czy bardziej zaawansowany ma po prostu więcej opcji i bez macro keybind troszke jest ciężko czy ta liczba miast to nie będzie przesada np wejdzie 40 osób na server i dzieląc ich na 4 map wyjdzie po 10 osób na mape ( kolejny problem to liczba obywateli bo na pewno w każdej nacji nie będzie ich po równo) jedynym wielkim plusem jest wybór ale czy spotkasz kogoś w wielkim Rzymie gdy server będzie pełen?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koniczyn5 5 Napisano 11 Luty 2012 Niciel Kreta nie jest nacją nie można należeć do Krety, poza tym pewne rzeczy zmuszają aby w każdej nacji ktoś był(poza tym urok miast też może kogoś skusić). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niciel 5 Napisano 11 Luty 2012 ok mój błąd co do krety ale co do tego zmuszania to cie nie rozumie jak gracz ma wybór to nie licz na równomierną liczbe graczy w każdym z miast na pewno jedno będzie wręcz oblegane a inne będzie "miastem widmo" [i]urok ma to do siebie ze jak zostawisz na stole zloty zegarek .[/i][i]zegarek[/i][i] made in china i budzik z donaldem ->i pozwolisz komuś wybrać co chce to większość wybierze zloty zegarek[/i] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Camil Napisano 12 Luty 2012 Mapy (bo nie mówię o profesjach) będą zbalansowane tak, aby opłacalne było należeć do każdej z ras/nacji. Np. mapa Egipska będzie jako jedyna posiadała możliwość hodowli trzciny itp... Na razie tyle szczegółów Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Camil Napisano 28 Luty 2012 Mapa Spawn-owa ukończona ! Wkrótce więcej info na temat systemu rozgrywki jaki będzie obowiązywał na serwerze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach