Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • 0
Kokomandek

Błąd z texturami 32x32 w najnowszej wersji Minecrafta

Pytanie

Kokomandek    2

Witam!

Gram na texturach 32x32. Gdy wyszła nowa wersja Minecraft'a (t.j 1.1) obiekty takie jak: dynie, cegły, woda, ogień, lawa mają błędną texturkę np. cegły i dynie są z portalu, ognia itp, woda, lawa i ogień są tylko napisy. Na zwyczajnych texturach jest wszystko dobrze. W poprzednich wersjach Minecrafta wszystko było dobrze, a teraz nie. Proszę o pomoc :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Mofixil    190

1. Zaktualizuj texturepack (1.1 ma trochę inne rozłożenie tekstur)

2. Używałeś najnowszego patchera?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mr_Korn   
Gość Mr_Korn

1. Jak nie wiesz o co chodzi to nawet niepróbój ;)

2. Najnowszy czyli nowszy od poprzedniego ;)

3. Po co Ci txte i tak najlepszy jest podstawowy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kokomandek    2

1. Ta odpowiedź była zbędna

2. Ta też

3. To chyba nigdy nie grałeś na texture packu takim jak JohnSmith czy Faithful, no ale wiesz Twój Gust :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mofixil    190

1. Jak to się robi?

2. Czyli?

Lol.

1. Ściągnij go ponownie z tematu, zwłaszcza że pojawiło się sporo nowych obiektów w grze, jak można nie aktualizować tekstur D:

2. Ściągnij mcpatcher z

Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.

i uruchom.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...