Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
Rafcio29_PL

Przeprosiny Zwiecho

Rekomendowane odpowiedzi

Rafcio29_PL    0

Zwiecho bardzo cie przepraszam za to, że grifowałem twoją budowle i wiedz, że bardzo mi teraz przykro :unsure: objecuję, że to się więcej nie powtórzy blagam o wybaczenie i proszę przyjmij moje przeprosiny

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
XANDER    2

Rafcio moim zdaniem nie zasługujesz na unbana to jest jedno z wielu twoich wykroczeń i to bardzo poważnych gdyż podejrzewam że też przez jakiś czas jechałeś na xray'u.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Rafcio29_PL    0

mógłbyś mi powiedzieć jakie wykroczenia popełniłem i mógłbyś mi to udowodnić np. screenem zresztą to jest kierowane do Zwiecho a nie do ciebie mam 12 lat i uwielbiam grać w gry a szczególnie w minecrafta na serwerze tym gram od tego roku (wakacji) grałem na wcześniejszej mapie i bardzo mi się podobało na tej jest tak samo. Zresztą bardzo żałuję :unsure: to co zrobiłem przysięgam, że nie tknę jego budowli ani budowli innych przysięgam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
michiz0    11

"na serwerze tym gram już na nim od tamtego roku (wakacji)" - Serwer istnieje od Maja.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
XANDER    2

Mówię ten małoletni gracz kłamie na każdym kroku moim zdaniem nie zasługuję na unbana

Ps. Jak uwielbiasz gry to pograj sobie w chińczyka z kolegami tam nikomu nie będziesz psuł zabawy.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Rafcio29_PL    0

Chce się zapytać dlaczego dostałem bana za to, że podpaliłem dwie budowle? zresztą jedna z nich na wcześniejszym fb widać na screenie datę zrobienia

i za tamto podpalanie dostałem bana na 48h i moim zdaniem nie zrobiłem coś takiego strasznego, żeby dostać perma proszę o odbanowanie

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
XANDER    2

Leciałeś przez FB i niszczyłeś pojedyncze klocki nad którymi przelatywałeś to chyba za to

Udostępnij tę odpowiedź