Wolf_Killer 2 Napisano 11 Grudzień 2011 Mam pomysł, na stworzenie systemu oblężeń. Jeżeli obie strony się zgodzą, byłyby prowadzone oblężenia, z użyciem armat TNT. Jedyne zastrzeżenie, to niszczenie tylko tego, co jest konieczne, a nie wszystkiego po kolei. Dało by to przyjemny klimat mocnych walk. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość camil92PL Napisano 11 Grudzień 2011 Planowane są bitwy o kopalnie, lasy i farmy publiczne (minimapki), ale takie oblężenia też mogą być Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Y4nuszek 18 Napisano 12 Grudzień 2011 Tak, ale tylko na wyznaczonych dokładnych zasadach nie do obejścia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niciel 5 Napisano 12 Grudzień 2011 taki pomysł mógłby być . np. jakaś twierdza która była by ulokowana przy morzu po jej zdobyciu wygrana nacja/miasto/sojusz dostawali by co tygodniowy bonus w postaci kasy ... walka z użyciem tnt jest bez sensu bo gdybym miał np 1 min na użycie działka to po mieście zostały by tylko fundamenty "o ile cokolwiek jak tworzysz budowle to starasz sie zrobić ja z czegoś cenniejszego niż błoto" eh nuda nuda nuda i tylko mnie szlak trafia ze jeszcze serwer rp nie działa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolf_Killer 2 Napisano 13 Grudzień 2011 Opiszę po krótko zasady, jakie mi przyszły.1. TNT używamy TYLKO by zrobić dziury w murze. Za większe szkody po prostu płaci się w postaci kary.2. Żeby walka była w jakiś sposób wciągająca, nie trwała 2 minuty, Będzie wyznaczony punkt, do którego atakujący muszą dotrzeć. Oczywiście, obrońcy mogą obstawić to miejsce, ale pomysłowy atakujący, będzie wiedział co zrobić.3. Po śmierci NIE WRACA SIĘ do wioski, do końca oblężenia. Jeżeli admin to zobaczy, dostanie Kick do momentu końca walki, oraz jeżeli admini się zgodzą, karę pieniężną. 4. Atakujący mają kilka możliwości wejścia do miasta.- Armaty z TNT- Drabiny na mury- (Opcjonalne, jeżeli wioska/miasto posiada) Dostanie się do miasta za pomocą ukrytych wejść.5. Atakujący mają kilka faz do zrobienia: Otworzenie bramy, odparcie obrońców, przejęcie ratusza/sali tronowej, przejęcie punktu.6. Przy punkcie, nie może być ŻADNYCH pułapek. Ani lawy, ani strzał, ani nawet wody! Jedynie obrońcy mogą uratować punkt.7. Po wygraniu atakujący zyskują 70% pieniędzy obrońców. Po przegranej, to obrońcy uzyskują te pieniądze od atakujących. 8. Nie wolno podpalać domów, ani niczego innego OPRóCZ MURóW, jeżeli są z drewna.9. Nie niszczymy żadnego budynku oprócz murów.Admini mogą spokojnie zmienić regulamin, usunąć, bądź zaakceptować. Zostawiam to adminom. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lovepepsi90 2 Napisano 13 Grudzień 2011 Na podbijanie wiosek STANOWCZE NIE ! jeśli ktoś jest przekoksiony np : camil i camil atakuje na vossie ( taki przydkład ) z diaxem to wszyscy stracą to co mieli ja np.;1234 golda1 złoty miecz10 żelaznychi 2 broje (zelazne cały komplet)więc nie jestem za tym Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bharteck 0 Napisano 13 Grudzień 2011 Wojny oraz oblężenia jak najbardziej - nadadzą klimatu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Y4nuszek 18 Napisano 14 Grudzień 2011 Pepsi sory ale Twój argument jest inwalidą... To jasne, że silniejsi wygrają. Dlatego należy brać sojusze i jako słabszy trzymać się silnych. A jeśli robisz sobie samych wrogów, to radzę zastanowić się nad sobą.@Wolf Strasznie to zagmatwane i skomplikowane jak na realia Minecrafta. Za dużo wykorzystywania GM i za dużo możliwości obejścia systemu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wolf_Killer 2 Napisano 15 Grudzień 2011 Cóż, dlatego dopisałem, że admini mogą (A raczej powinni) zmienić regulamin na prosty i łatwy, a zarazem dokładny. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Schibowski 6 Napisano 17 Grudzień 2011 New Server Map. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach