Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • 0
blazer

pomieszane bieguny...

Pytanie

blazer    0

problem z kodem biomów...bieguny się popsuły xD grałem na survival i nie robiłem na creative jak coś...zamarznięta rzeka na pustyni...bez sensu...to przez aktualizacje 1.0.0 bo wcześniej nie było biomu śnieżnego ale pomóżcie mi! czy to prawda ? powiedział mi ktoś inny a nie jestesm pewny czy to prawda!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Mofixil    190

To nie jest problem z kodem biomów, w 1.8.1 na którym generowałeś świat w generatorze nie było śniegu, możliwe że został zapisany że tam jest ale nie mógł zostać wygenerowany i wrócił z 1.0.0, pozostaje ręczne usuwanie śnieżnego biomu.

I człowieku, mógłbyś przestać pisać tak chaotycznie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
blazer    0

eee...ja nie wiedziałem że tak jest... ;) zamkniesz temat czy coś? ;) pomogłeś mi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez kacper_o
      Hejka,
        W ramach lekkiego rozruszania forum i zapełnienia go nowymi tematami wstawiam zdjęcia jednej z moich starszych budowli z serwera MaRPG.
      Jest to pustynne miasto zbudowane na podstawie okręgu o średnicy ponad pięciuset kratek.
      Mam nadzieję, że się spodoba:D











    • Przez StaCraftPL
      Siema
      Tak jak w temacie. Potrzebuję kodu startowego do minecraft'a 1.7.9. Proszę mi nie mówić, żebym sobie wygooglował, bo robiłem to bardzo długo. Będę wdzięczny
      Pozdro
      StaCraftPL
    • Przez Knayder
      Cześć, chciałby ktoś ocenić moją mapkę z mechanizmami? Jeżeli nie chcesz pobierać mapki, możesz zobaczyć mój jeden i jedyny (na razie) filmik na youtube, odnosi się on do tego, jak zrobić drzwi na kod, który używa Item Frame: 

      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
       
      Download Link:
      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
       
      Żeby móc grać na tym save, przenieś folder, który jest w Rar, do folder .minecraft\saves
       
    • Przez HARDKAMIL
      Cześć!
      Ostatnio miałem problemy z pisaniem modów, ale pomógł mi użytkownik Chormon, któremu bardzo dziękuję.
      Teraz jestem ciekaw, jak napisać własny portal.
      Chodzi mi o to, aby ktoś podał jakie pliki składają się na Nether lub End.

      Z góry dzięki
    • Przez Mickel196
      Witam jestem właśnie w trakcie tworzenie modu, lecz napotkałem problem : ( Otóż używam teraz MinecraftCodecPack 1.3.1 (wcześniej 1.2.5) i stworzyłem złoża dwóch nowych bloków (ruda i nowy kamień) Po odświeżeniu zapisałem i odpaliłem, ale nie mogłem znaleźć ani jednego z tych bloków : ( Ustawiłem generowanie na jak największe lecz znów pojawił się ten sam problem. Szukam jakiegoś kodera który mógłby mi podpowiedzieć co robię źle. [s]Proszę o kontakt na pw : )[/s][color=#00ff00] [/color][color=#008000]Na srewu nie na PW. Na forum się pomaga! //dex[/color]

      EDIT// kod:

      [CODE]
      public static final Block nazwaOre = new Block nazwaOre(201, 0).setHardness(3.5F).setResistance(3.5F).setLightValue(0F).setStepSound(Block.soundStoneFootstep).setBlockName("nazwaOre");
      World world;
      public static final Block nazwaStone = new BlocknazwaStone(202, 0).setHardness(1.0F).setResistance(1.0F).setLightValue(0F).setStepSound(Block.soundStoneFootstep).setBlockName("nazwa Stone");

      ModLoader.registerBlock(nazwaStone);
      nazwaStone.blockIndexInTexture = ModLoader.addOverride("/terrain.png", "/nazwastone.png");
      ModLoader.addName (nazwaStone, "nazwa Stone");

      ModLoader.registerBlock(nazwaOre);
      nazwaOre.blockIndexInTexture = ModLoader.addOverride("/terrain.png", "/nazwaore.png");
      ModLoader.addName(nazwaOre, "nazwaOre");}

      public void GenerateSurface(World world, Random random, int i, int j) {
      for(int x = 0; x < 50; x++) {
      int posX = i + random.nextInt(16);
      int posY = random.nextInt(35);
      int posZ = j + random.nextInt(16);
      (new WorldGenMinable(nazwaOre.blockID, 50)).generate(world, random, posX, posY, posZ);
      }
      for(int x = 0; x < 50; x++) {
      int posX = i + random.nextInt(16);
      int posY = random.nextInt(256);
      int posZ = j + random.nextInt(16);
      (new WorldGenMinable(nazwaStone.blockID, 50)).generate(world, random, posX, posY, posZ);
      }
      }
      }

      [/CODE]

      Są to wycinki całego kodu, w całym pliku znajdują się oczywiście inne potrzebne elementy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...