
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi

Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
-
Podobna zawartość
-
Przez StaCraftPL
Siema
Tak jak w temacie. Potrzebuję kodu startowego do minecraft'a 1.7.9. Proszę mi nie mówić, żebym sobie wygooglował, bo robiłem to bardzo długo. Będę wdzięczny
Pozdro
StaCraftPL
-
Przez Knayder
Cześć, chciałby ktoś ocenić moją mapkę z mechanizmami? Jeżeli nie chcesz pobierać mapki, możesz zobaczyć mój jeden i jedyny (na razie) filmik na youtube, odnosi się on do tego, jak zrobić drzwi na kod, który używa Item Frame:
Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
Download Link:
Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
Żeby móc grać na tym save, przenieś folder, który jest w Rar, do folder .minecraft\saves
-
Przez HARDKAMIL
Cześć!
Ostatnio miałem problemy z pisaniem modów, ale pomógł mi użytkownik Chormon, któremu bardzo dziękuję.
Teraz jestem ciekaw, jak napisać własny portal.
Chodzi mi o to, aby ktoś podał jakie pliki składają się na Nether lub End.
Z góry dzięki
-
Przez Mickel196
Witam jestem właśnie w trakcie tworzenie modu, lecz napotkałem problem : ( Otóż używam teraz MinecraftCodecPack 1.3.1 (wcześniej 1.2.5) i stworzyłem złoża dwóch nowych bloków (ruda i nowy kamień) Po odświeżeniu zapisałem i odpaliłem, ale nie mogłem znaleźć ani jednego z tych bloków : ( Ustawiłem generowanie na jak największe lecz znów pojawił się ten sam problem. Szukam jakiegoś kodera który mógłby mi podpowiedzieć co robię źle. [s]Proszę o kontakt na pw : )[/s][color=#00ff00] [/color][color=#008000]Na srewu nie na PW. Na forum się pomaga! //dex[/color]
EDIT// kod:
[CODE]
public static final Block nazwaOre = new Block nazwaOre(201, 0).setHardness(3.5F).setResistance(3.5F).setLightValue(0F).setStepSound(Block.soundStoneFootstep).setBlockName("nazwaOre");
World world;
public static final Block nazwaStone = new BlocknazwaStone(202, 0).setHardness(1.0F).setResistance(1.0F).setLightValue(0F).setStepSound(Block.soundStoneFootstep).setBlockName("nazwa Stone");
ModLoader.registerBlock(nazwaStone);
nazwaStone.blockIndexInTexture = ModLoader.addOverride("/terrain.png", "/nazwastone.png");
ModLoader.addName (nazwaStone, "nazwa Stone");
ModLoader.registerBlock(nazwaOre);
nazwaOre.blockIndexInTexture = ModLoader.addOverride("/terrain.png", "/nazwaore.png");
ModLoader.addName(nazwaOre, "nazwaOre");}
public void GenerateSurface(World world, Random random, int i, int j) {
for(int x = 0; x < 50; x++) {
int posX = i + random.nextInt(16);
int posY = random.nextInt(35);
int posZ = j + random.nextInt(16);
(new WorldGenMinable(nazwaOre.blockID, 50)).generate(world, random, posX, posY, posZ);
}
for(int x = 0; x < 50; x++) {
int posX = i + random.nextInt(16);
int posY = random.nextInt(256);
int posZ = j + random.nextInt(16);
(new WorldGenMinable(nazwaStone.blockID, 50)).generate(world, random, posX, posY, posZ);
}
}
}
[/CODE]
Są to wycinki całego kodu, w całym pliku znajdują się oczywiście inne potrzebne elementy.
problem z kodem biomów...bieguny się popsuły xD grałem na survival i nie robiłem na creative jak coś...zamarznięta rzeka na pustyni...bez sensu...to przez aktualizacje 1.0.0 bo wcześniej nie było biomu śnieżnego ale pomóżcie mi! czy to prawda ? powiedział mi ktoś inny a nie jestesm pewny czy to prawda!
Udostępnij tę odpowiedź
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach