Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
Gość camil92PL

Wasz pomysł na RoleCraft

Rekomendowane odpowiedzi

Gość camil92PL   
Gość camil92PL

Jak widzicie serwer stoi praktycznie nieczynny.

I dlatego mam pytanie do was :

Jak widzicie nową odsłonę serwera ?


  • A oto warunki, które mają zostać spełnione :
  • Wymagany język RP
  • Podania (tylko dla graczy pro)
  • Brak wojen (chodzi mi o podbijanie wiosek)
  • Styl RolePlay

Przykłady wysunięte przez kilka osób :

  1. Świat związany z 3 rasami : Ludzie, Wampiry i Wilkołaki
  2. Świat w którym sam tworzysz swoją postaci zaczynając od możliwości wydobywania dirtu itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wgutbier91    5

  • Co do samych ras to myślałem nad Ludzmi(tereny bardziej skupiające się na wybrzeżach), krasnoludy (gory/podziemia), elfy (tereny bagienne,lasy) oraz ewentualnie jeszcze jakaś 4 rasa która skupia się na terenach pustynnych, nizinach
  • Co do profesji: Farmer, Drwal, Górnik, Wojownik, Alchemik(?), Czarodziej (??)
  • My śle, że dla nowych graczy powinien być osobny świat na którym to zdobyli by podstawowe informacje o rasach, wykonali kilka q, zarobili pieniądze na start w którymś z miast. (coś jak samouczek)
  • Miasta przede wszystkim utrzymane w klimacie w.wym ras
  • Myślę jeszcze o jednolitych skinach ale to zazwyczaj nie wypala ;P
  • Oczywiście bezproblemowy handel pomiędzy rasami
  • Zastanawiałem się jeszcze nad takim elementem, aby każda rasa była w jakiś sposób uzależniona od reszty, w sensie wymiennym (1 ma coś czego nie ma 2 itd)
  • Dodatkowe bonusy od ras i profesji. Np elfy więcej życia, szybsze chodzenie, no ale oczywiście również - aby zbalansować rasy

Więcej pomysłów nie mam, ale jak coś wpadnie do głowy to napisze ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koza123    1

A ja proponuję wrócić serwer, na którym grałem jeszcze wczoraj. A teraz go już nie ma :( Naprawdę mi się tam spodobało, podobnie jak wielu innym graczom. Tymi Elfami, krasnoludami i innymi tego typu wymysłami odstraszycie ludzi. Szczególnie gdyby jeszcze mieli pisać podania. Taka przykra prawda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TvSmietnik    0

  • Profesje: Farmer, Drwal,Górnik,Mag,Wojownik.
  • Wojownik może robić miecze,zbroje,łuki Mag może robić mikstury i zaklinać. (od 1,9 :P)
  • Co do ras to jak mówił wgutbier tylko tą 4 rasą mogli być orkowie.
  • Każda rasa ma inne miasto Elfy maja miasta głównie z drewna i liści. Krasnoludy z kamienia. Ludzie z kamienia i drewna. Orkowie domy głównie drewno & sandstone
  • Inna budowa miasta. Miasta składały się z przed podgrodzia,miasta (czyli to ju za murami),oraz twierdzy gdzie był by spawn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wgutbier91    5

@Koza123

Tymi Elfami, krasnoludami i innymi tego typu wymysłami odstraszycie ludzi. Szczególnie gdyby jeszcze mieli pisać podania. Taka przykra prawda.

Tu się nie zgodzę z tobą od 1.0 bo na tym będzie stał nowy rp będzie magia/alchemia co wprowadzi naprawdę fajna atmosfera i jak najbardziej trzyma to poziom! Co do podań jestem za. Dlaczego? Bo większość osób po prostu wchodzi, patrzy, czasem coś powie i wychodzi. A zawsze można udostępnić mape/filmy na yt przedstawiające server czy nawet jakieś ssy, żeby zainteresować nowego użytkownika. Oczywiście fajnie by było gdyby te podania nie miały jakiś rygorystycznych wymagać.

@TvSmietnik

  • Co do ras to jak mówił wgutbier tylko tą 4 rasą mogli być orkowie.
  • Każda rasa ma inne miasto Elfy maja miasta głównie z drewna i liści. Krasnoludy z kamienia. Ludzie z kamienia i drewna. Orkowie domy głównie drewno & sandstone

Nie myślałem nad orkami, raczej o jakimś odłamie społeczeństwa ludzi, coś jak koczownicy (dziki lud?)

Co do materiałów na miasta. Elfy jak najbardziej drewno, liście, dużo glowstona. Krasnoludy to wszystkie budulce typu tak jak mówisz kamień. cobble, troszkę drewna nie zaszkodzi. Co do ludzi myślałem raczej o cegłach (smooth_brick) no i oczywiście drewno.

Dziś wieczorem wpisze więcej propozycji bo już mi się kilka tworzy w głowie ;) (o ile nie wyparuje na wykładzie ;d)

P.s

TvSmietnik Orkowie bardziej mi się z netherem kojaża, niż z pustynią

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
KMartin    0

Ja jestem za tym, aby nie było ras typu elfy czy krasnoludy, tylko aby były nacje.

Profesje: Mag/alchemik, wojownik, farmer, górnik, drwal.

Wedlug mnie najlepsze były by duże miasta z twierdzą i podgrodziem, tak jak mówił TvSmietnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
N3q    19

Zatem jeśli wspólnie mamy wybrać jak będzie wyglądał serwer mi bardzo odpowiada opcja pierwsza. Na wcześniejszym projekcie Kamila były właśnie wampiry i ludzie. Powiadam wam, takiego klimatu nie dało się czuć na żadnym innym serwerze. Wszystko było perfekcyjnie zorganizowane. Wtedy jednak trzeba będzie wymusić na ludziach odpowiednie skiny. Nie wyobrażam sobie wilkołaka biegającego w skinie powiedzmy gościa z kapturkiem i okularami. Jednak przy wprowadzenia takiego trybu gry może pojawić się jeden problem, mianowicie któraś ze stron mogła by zostać zbyt bardzo "okupowana" przez graczy co przeszkodzi w rozgrywce innym rasom.

Co do powyższych propozycji, nie wiem czy jest sens wyodrębniać klasę wojownika. Tak było już na poprzedniej edycji Rolecrafta i nie oszukujmy się gracze po prostu byli tą profesją znudzeni. Jak twierdzili nie mieli nic pożytecznego do roboty, tylko zabijać potwory mogli. Idąc dalej w tym kierunku, kiedyś rąbać mieczem to specjalnie wielka sztuka nie była. Dzieląc zaś graczy na tyle klas nic dobrego z tego nie wyjdzie, bo zawsze kogoś będzie brakowało.

Trzeba przyznać, że pierwsza odsłona Rolecrafta także na swój sposób była ciekawa. Brakowało tam tylko takiego zagrożenia. Zatem proponuje też zrobić coś takiego, że są dwie, ewentualnie trzy wrogo do siebie nastawione nacje, które po prostu naparzają w siebie. Władcy mogli by wydzierżawiać tereny za miastem graczom, a Ci z kolei budowali by sobie takie własne ośrodki, typu folwarki czy też jakieś takie fortece. Jednak trzeba też pamiętać, żeby nie za dużo takich ziem rozdać, żeby kto miał w mieście jeszcze żyć.

Cóż, mam nadzieję, że wszystko jest zrozumiałe. Czekam na wasze wypowiedzi na moje propozycje. Może ktoś jeszcze ciekawie je zmodyfikuje i powstanie coś naprawdę wartego uwagi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość camil92PL   
Gość camil92PL

A więc odnośnie pluginów głównych to :

Czy ma pozostać towny jeśli chodzi o te wioski z podgrodziami itp, czy może wprowadzić z powrotem system cuboidów z WorldGuarda, oraz czy mają być 3-5 klas podzielone tytułami (np górnik może zwać się kowal - będzie mógł kopać i przetapiać żelazo, Rzemieślnik - też górnik, ale mógł by robić narzędzia), czy też wprowadzić rasy lub też wampiry i wilkołaki ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TheKoros47    13

Wedlug mnie powinny zostać towny i powinny być różne rasy , a nie jacyś rzemieślnicy górnicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
KMartin    0

Towny ma zosac.

Wg. mnie te rasy są do bani. Dużo ludzi przez te rasy odejdzie z serwera. :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Elwo    11

Nie wiem czemu Wam nie pasują rasy. Co tam ma niby odstraszac? Skin? Dajcie spokój.

Osobiście nie próbowałbym po raz kolejny towny, w minionej odsłonie serwera, troszkę nawalało.

Wydaje mi się też, ze lepiej by bylo gdyby wojna nie byla glownym elementem rozgrywki, ale także handel, współprace między graczami. W towny bedzie tak, że znowu wszyscy wyjda z podstawowych miast, polączą się w grupy, i wygra bardziej zorganizowana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koniczyn5    5

Towny nie za bardzo, lepiej jest zostac przy starych sprawdzonych cuboidach, jedynie trzeba by zwiększyc ilość osób mogących dawać cuboidy.

Rasy, a może pójść w motyw walki dobra ze złem czyli 2 rasy ludzie i zombie. Oczywiście po burzliwej dyskusji wymysliło by się bonusy dla danych ras.

Klasy dzielone na tytuły, można to zrobić trochę inaczej. Mamy 4 podstawowe klasy rolnik, drwal, górnik, druid. Każda z klas mogła by pójść dwoma ścieżkami rolnik: [ktoś coś zawsze wymyśli :P], drwal: leśniczy i myśliwy, górnik: kowal i rzemieślnik, druid: kapłan i mag. Na początku gracz musi porozmawiać z danym mistrzem klasy np. górnik mietek chce zostać kowalem. Idzie do mistrza kowali franka, i dostaje tytuł młodszy kowal, który jest darmowy. Za opłatą zostanie pełnoprawnym kowalem. Mistrz danej klasy przypadał by jeden na nację. Każda wyższa klasa miałaby inne możiwości np. mag mógłby robić mikstury dające np. pływanie w lawie, brak obrażen itp., a kapłan mikstury lecznice i wzmacniające np. oddychanie podwodą. Leśniczy ścina drzewa wszystkich rodzaji, a drwal tylko podstawowe, zaś myśliwy podstawowe ale dostaje premię pieniężną po zabiciu moba. Analogicznie z innymi.

Dziękuje za uwagę koniczyn5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
themaxpol    16

Ja to widzę to tak :

  • Będą 4 rasy Elfy, Krasnoludy, Ludzie, Orkowie.
  • Elfy - Zamieszkują lasy najlepiej sosnowe. Specjalizują się w lukach mogą używać tylko drewnianych mieczy, nosić skórzane uzbrojenie.
  • Krasnoludy- Zamieszkują tereny górzyste. Mają domki różne tunele w skale. Używają żelaznych mieczy i żelaznego uzbrojenia nie umieją posługiwać się łukami.
  • Ludzie- Zamieszkują różne tereny najczęściej łąki. Mieszkają w zamkach murowanych domkach itp. Używają żelaznych mieczy i złotego uzbrojenia nie umieją używać łuków.
  • Orkowie- Zamieszkują bagna. Mieszkają w małych domkach na bagnach. Używają srebrnych mieczy mogą ubierać diamentową zbroje i diamentowe spodenki. (Nie mogą używać sprintu)
  • I każdy rozwija swoja postać wobec swoich upodobań

To jest taki zarys jak komuś się spodoba to rozwinę (jest to strasznie podobne do tego c o napisał wgutbier)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koniczyn5    5

pare rzeczy themaxpol:

1. Z twojego założenia elfy musiałyby wysoko skakać by móc dostać się na drzewa lub inne miesjca z których mogły by ostrzeliwać.

2. Skąd w mc srebro i srebne miecze???

3. Chyba nie ma możliwości zablokowania sprintu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość camil92PL   
Gość camil92PL

Wracając do wampirów i wypowiedzi koniczyna na temat oddychania pod wodą:) Zgadnijcie co Wampiry mogą robić czego ludzie nie mogą - a więc skakać bardzo wysoko bez obrażeń no i nie oddychać pod wodą, lecz w blasku słońca zamieniają się w pochodnie. :)

Można by świat podzielić na miasto z ogrodami itp np między wzgórzami pod wielką kopułą ze szkła, a na zewnątrz grasujące wampiry...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
N3q    19

Kopuła nie powinna mieć miejsca na serwerze. Na powierzchni można by zrobić po prostu ruiny dawnego miasta, obecnie zasiedlonego przez wampiry. Pod ziemią natomiast wielka wampirza metropolia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kopuła nie powinna mieć miejsca na serwerze. Na powierzchni można by zrobić po prostu ruiny dawnego miasta, obecnie zasiedlonego przez wampiry. Pod ziemią natomiast wielka wampirza metropolia :)

to co on powiedzial. Chodzi mi o dawny crafttribes, w ktorym mozna bylo wszedzie rozwalac. wampiry by mieszkal w ruinach, to by dalo klimat do serwera RP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość camil92PL   
Gość camil92PL

Się pomyśli nad tym :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...