Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
  • 0
IntervenseI

TxT pod SP i MP

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Mofixil    190

Nie wiem co rozdzielczość tekstur ma do opóźnień na linii klient-serwer ale wierzę na słowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Zkumeku    1

Po prostu jak client pobiera dane z servera to na te dane musi narzucać jeszcze niestandardowe tekstury (jeśli są w większej rozdzielczości etc). Stąd opóźnienia. Na chłopski rozum spróbuj zamalować kartkę od zeszytu ostrym ołówkiem (jako większa rozdzielczość) a markerem (jako mniejsza) i zobaczysz łopatologiczną różnicę :>

Rozdzielczości masz:

16x16

32x32

64x64

128x128

256x256

więc sam wybierz... im więcej pikseli tym gorzej z wydajnością.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Mofixil    190

Rozdzielczości masz:

16x16

32x32

64x64

128x128

256x256

512x512 (LB RPG Realistic)

więc sam wybierz... im więcej pikseli tym gorzej z wydajnością.

Kłamstwo, patcher zmienia wiele rzeczy w MC (jak rozmiar bufora) przez co MC chodzi lepiej (~80 vanilla, 120 po patchu z Misa 64p).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...