Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
Gość camil92PL

Wielki konkurs!

Rekomendowane odpowiedzi

Gość camil92PL   
Gość camil92PL

Ogłaszam konkurs, a właściwie konkursy przed-startowe serwera RoleCraft.pl :)

A więc :

Konkurs nr. 1 :

Potrzebujemy 2 nazw miast oraz 2 nazw nacji. Za każdą nazwę wybraną przez nas zostanie doliczone 100 Dukatów na start serwera :D. Informuję, że zarobienie takiej sumy nie będzie takie proste...

Konkurs nr. 2 :

Potrzebujemy pomysłu na wykorzystanie złota na serwerze jako waluty bonusowej - za to otrzyma zwycięzca 150 Dukatów.

Konkurs nr. 3 :

Ciekawe pomysły urozmaicające rozgrywkę, lecz nie wprowadzające zamętu między graczami (typu gildie itp). Będzie plugin towny - czyli wioski nacje itp. Nie muszą być to (a nawet lepiej aby nie były) dodatkowe pluginy, tylko zasady rozgrywki czy też tworzenia wiosek czy ich administracji.

Za każdy przyjęty pomysł będzie 500 Dukatów !!!

Wszelkie odpowiedzi proszę wpisywać w tym temacie :)

Edit. Dodam mój pomysł, aby za złoto każda z profesji mogła za jakąś ilość, która będzie się zwiększać z biegiem czasu powiększało się limit działek jaki mogą wykupić na własność dane profesję.

Np: Farmerzy mogą posiadać na starcie 1 prywatną działkę, tak samo inne profesję. Gracze oddawali by do skarbca czyli np do mnie złoto, które kumulowało by się i jego ilość wpisał bym na forum do statystyk. Za np 100 uzbieranych sztabek złota zwiększę limit działek dla danej profesji o "1". Potem za 150 kolejnych sztabek znowu zwiększę o "1" i tak dalej i dalej i ........

Dla porównania dodam, że na start serwera każdy gracz otrzyma 100-150 Dukatów :)

Lista nagród :

RayXpiD - +100 Dukatów

Kuzak - +100 Dukatów

AzzanDraganus - +100D +100D (Demoria) +100D (Materianie)

Lezyrowie

Materianie

Pronterowie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mxpatrol    10

A pomysły zgłaszać tu czy na prywatnych wiadomościach ?

//Napisałem, że w tym temacie :) - Camil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lizak    7

Miasto: Antypyda

Nacja: Antypadowie

Miasto: Felistyda

Nacja: Felistyńczycy

Proszę, może coś się spodobało :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Azzan    5

1)

Miasto : Demoria

Nacja : Demorianie

Miasto : Vossia

Nacja : Materianie

2)

Złoto można wykorzystać jako 100 dukatów, czyli klikając prawy przycisk myszki na sztabkę złota dodaje nam 100 dukatów do stanu konta.

3)

Walki między wioskami, nacjami. Jeżeli znajdzie się taki plugin, który teleportuje 5 graczy z jednej wioski i 5 z drugiej wioski na otwarty teren można zrobić wojnę pomiędzy wioskami a wygrana wioska, nacja dostaje dostęp do np kopalni lasu, w którym jest wiele minerałów i sztabek złota. Oczywiście na to będzie wyznaczony limit.

P.S Do RP czy też za questy będzie się dostawało 100 dukatów i zostaną te same co na wcześniejszej edycji czy to ulegnie one zmianie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość camil92PL   
Gość camil92PL

Informowałâ—™em już, że questy będą bardziej rozbudowane, a za sztabkę złota 100 Dukatów to zdeczka za dużo ;). Patrząc na to, że stack cobla to 1-2 Dukaty, a 1 działka w jednym z głównych miast to 100 Dukatów.

Jeśli chodzi o wojny to wbudowane w plugin są : w trakcie wojny "światowej" usuwanie cuboidów, przejmowanie/zwiększanie limitu wielkości miast i dla zwycięskiej nacji jakaś skumulowana suma pieniędzy, która dzielona jest na stolice i pozostałe miasta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tydon    1

Chciałem się zapytać, czy to ma być nazwa typu średniowieczna, nowoczesna, lub coś innego?

@Edit: Sam sobie odpowiedziałem.

1) Póki co wymyśliłem coś takiego:

Miasto: Gorodan

Nacja: Gordianie

Miasto: Faledan

Nacja: Faledianie

Nazwy miast i nacji są moje, znikąd nie wzięte/zapożyczone.

2) Proponuję, aby za sztabki złota było coś naprawdę specjalnego. Coś co będzie odróżniać tego gracza od innych. Może to być np. wyjątkowy dom, jakiś tytuł, który by się objawił innym kolorem nicku, lub coś podobnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sazyr    15

Łatwiej by mi było gdybym widział miasto, może mógłbym je nazwać przez jakieś charakterystyczne miejsce.

1)

Miasto:Osam-Odas ( Połączenie dwóch miasteczek z wyraźną granicą, coś jak europejski Budapeszt)

Ewentualnie: Nowa Prontera

Nacja: Pronteńczycy ( Ocalali mieszkańcy portowego miasta Prontera które uniknęło wielkiego pożaru )

Miasto: Balamb (miasto z sporą ilością ogrodów oraz antycznych budynków)

Nacja: Zellowie (Lud żyjący na nowym kontynencie)

2)

Osobiście bym odrzucił pomysł z alternatywną walutą, raczej bym stworzył specjalne królewskie miejsca. W tych miejscach każdy może handlować bezpośrednio z władzami miasta używając sztabek złota, a miasto może sprzedawać towary specjalne (Jak zestawy narzędzi dla rolnika, set armora, paczka żywnościowa).

Ewentualnie stworzyłbym mannice która skupywała by złoto. Jeśli oddałbyś tam złoto miałbyś wybór: Doświadczenie bądź Dukaty.

3) Pomysły:

1.Czysto fabularny, Actus spłonęło, ocalała tylko garstka mieszkańców będących poza miastem (w tym król Camil) oraz Pronterczycy. Zbudowali nowy okręt flagowy, załadowali zapasy i ruszyli na południe w nowe, nikomu nie znane regiony. Po wielu miesiącach żeglugi dobili do nowej ziemi, jak początkowo sądzono bezludnej. Surowców mieli pod dostatkiem, ogromne dziewicze lasy, żyzne gleby oraz bogate surowce złoża surowców naturalnych. Jednak szybko się okazało że nie są sami. Parę kilometrów dalej odnaleziono osadę, zarządzaną przez cywilizowanego i uprzejmego Burmistrza. Bariera językowa nie stanowiła problemów gdyż mieszkańcy mówili podobnym dialektem, co oznaczało by że kiedyś przybyli z starego kontynentu. Rozpoczął się wielki rozkwit, przybysze z Królem Camilem stworzyli miasteczko, niemalże graniczące z osadą. Rozwój obu miasteczek był tak duży że postanowiono je połączyć i tak powstało nowe silne miasto, tak silne jak dawne Actus. W tym samym czasie stworzono nowy szlak morski, łączący stary i nowy kontynent. Eksport dóbr oraz napływ nowych osadników był jeszcze jedną przyczyną szybkiego rozkwitu miasta. Jednak nic nie jest doskonałe. Po roku, doszło do pewnych incydentów. Karawany zaopatrzeniowe były atakowane, ludzie ginęli w dziwnych okolicznościach. Sprawcą tych czynów jak się okazało byli pierwotni mieszkańcy kontynentu, z wrażenia zachowujący się jak dzicy barbarzyńcy z północy ale w głębi duszy są podstępni i przebiegli. Ich cele nie są jasne, wiadome jest że służą swojemu władcy (Cesarzowi, Imperatorowi ...) bezgranicznie i z ochotą.

2. "Rasy" Ludzie powinni różnić się od siebie, zakładając że mój pomysł przejdzie to powinniśmy mieć 3 narodowości, 2 ze starego kontynentu mający bladą karnacje oraz wspólny język i 3 bardziej opalona posługująca się językiem nie zrozumiałym dla innych.

"Rasy" wprowadzają nie tylko kolor skóry ale i różne języki. Dwie główne nacje, w których gracze nie będą mogli się komunikować z mieszkańcami innej nacji.

3.Wybór postaci. Jak wyżej, zakładając akceptacje mojej wersji historii, to gracz mógłby mieć wybór, w tym przypadku 3 narodowości. Każdy gracz który grał za czasów królestwa Regnum automatycznie należałby do "Lojalistów Króla Camila" (Nie wiem jak ich nazwać...), (Oczywiście z możliwością przepisania do 2 strony konfliktu) Lojaliści mieliby początkowo prawa polityczne których przybysze ze starego diamentowego imperium nie mają. Jednak żeby było sprawiedliwiej, nowym przybyszom dałbym więcej dukatów na start. Gracz również mógłby dołączyć do drugiej strony konfliktu.

Tymczasowo wyczerpałem dzienny limit pomysłów, jak coś wymyślę to edytuje posta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość camil92PL   
Gość camil92PL

@Tydon :

2) w twojej wersji złoto wymieniało by się na konta ala VIP itp ?

@Sazyr :

2) prawdopodobnie będzie coś takiego jak działki "shop", na których BĘDZIE SIĘ DAŁO JEDYNIE zakładać sklepy typu chest shop.

3)

1. Fabuła mi podsuwa kilka pomysłów, ale jeszcze się zobaczy :)

2. Ras nie będzie, gdyż podział na nacje będzie z biegiem czasu się powiększał i każdy gracz będzie mógł stworzyć własną nację. Oczywiście wybór jest taki : nacja standardowa - jest uwzględniana w wojnach itp, nacja neutralna - nie jest uwzględniana do wojen przez plugin.

3. I jak ja mam odróżnić wszystkich graczy, którzy już wcześniej grali na serwerze ? Większość może i skojarzę, ale uważam, że nowy typ rozgrywki to i równy start dla wszystkich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rapikol    88

Mnie chyba raczej pamiętasz :>

Dużo się nagrałem na poprzednim serwerze. Szkoda tylko, że nie wiedziałem od początku, że planujesz zmianę stylu gry i mapy

Popieram pomysł ze sztabkami złota które można wymieniać na walutę serwerową i patrze do przodu, żeby grać na Rolecraft ponownie

PROPOZYCJA:

Miasto: Orbis

Nacja: Orbisanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lizak    7

Jezu - każdy zaczyna od początku i koniec. Ja też grałem wcześniej i jakoś zagram od nowa bez płaczu -.-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sazyr    15

2. Ras nie będzie, gdyż podział na nacje będzie z biegiem czasu się powiększał i każdy gracz będzie mógł stworzyć własną nację. Oczywiście wybór jest taki : nacja standardowa - jest uwzględniana w wojnach itp, nacja neutralna - nie jest uwzględniana do wojen przez plugin.

Takie małe sprostowanie...Gracz ma wybór z dwóch nacji "macierzystych", wybiera je gdy dołącza do gry. W moim pomyśle pierwsza nacja, skupiona w okół twojej osoby będzie miała bladą cerę, a druga wrogo nastawiona do pierwszej ciemniejszą. Obie nacje nie mogą się zrozumieć, chyba że któryś gracz zakupi "Magiczną książkę" która pozwoli mu zrozumieć obcy język. Później każdy gracz będzie mógł założyć swoją nacje i miasto, ale pochodzenia nie zmieni.

3. I jak ja mam odróżnić wszystkich graczy, którzy już wcześniej grali na serwerze ? Większość może i skojarzę, ale uważam, że nowy typ rozgrywki to i równy start dla wszystkich.

To nie powinno być problemem, gracze którzy grali kiedyś a ich nie pamiętasz będą musieli pogrzebać trochę w "archiwum" i przesłać Ci linka, albo zrobić nowy wątek w "Podaniach", jak znowu otworzą rekrutacje. Natomiast równy start oczywiście będzie zachowany ja tylko zasugerowałem żeby starzy gracze mieli "prawa polityczne" np.do wyborów burmistrza, strażnika miejskiego a nowi gracze (zgodnie z moją fabułą) zaczynają z większą ilością gotówki (Z możliwością wykupienia pełnoprawnego obywatelstwa...). Wszystko by urozmaicić rozgrywkę :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość camil92PL   
Gość camil92PL

Masz na myśli zmianę skinów graczy według przynależności do danej nacji ? Nie wiem czy się sprawdzi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sazyr    15

Tak, w pierwszej nacji macierzystej będziesz biały, a w drugiej macierzystej trochę ciemniejszy. Gdy założysz własną nacje to nadal będziesz powiązany z macierzystą nacją językiem i kolorem skóry.

----

Ja tylko stawiałem na większy realizm, wyobraźcie to sobie, wracając samotnie z lasu, obładowany drewnem na sprzedaż napotykasz 3-4 ludzi. Od razu orientujesz się że coś jest nie tak, oni różnią się od ciebie, mają inną karnacje nie rozumiesz tego co piszą. W końcu dotarło do ciebie, oni nie są przyjaźnie nastawieni, negocjacje nic tutaj nie dadzą, zabiją jeśli cię zobaczą. Emocje sięgną maksymalnego poziomu gdy będziesz przed nimi uciekał, prawie jak w realnym świecie - tracisz czas, dużo czasu spędzonego w grze. Ale skoro stawiamy na otwartość, to z chęcią będę tym zielonym białowłosym cyklopem :P

PS: Jeśli stack cobbla będzie wart 2-3 denary to ile będzie kosztował stack zboża lub drewna ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość camil92PL   
Gość camil92PL

Raczej się nie sprawdzi. Stawiamy raczej na większą swobodę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tydon    1

Ludzie mają pretensje, gdy mają dostosować skin do serwera. To co będzie jeśli im już w ogóle narzucimy skin? Najprawdopodobniej zbuntowali by się :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość camil92PL   
Gość camil92PL

Dodam screen prezentujący główne wejście do miasta Loria, które jest już praktycznie ukończone :)

20110925001335.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koniczyn5    5

ej no Kamil ty i tak będziesz miał kupę kasy wiec po co ci +100?

Nazwa nacji:Loriańczycy lub Lurudańczycy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość camil92PL   
Gość camil92PL

Nie możecie wymyślić nazwy nie związanej z głównym miastem i bez końcówki -ńczycy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Arminas    0

Sztabka złota? Dodatkowe exp do umiejętności. Po prostu - urozmaici to rozgrywkę, ale nie da zbyt wielkiego kopa w stosunku do innych graczy więc nikt nie poczuje się winny. Zablokować wydobywanie złota i dać możliwość dysponowania tym surowcem jedynie władzy/pracodawcy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość camil92PL   
Gość camil92PL

Złoto jako exp ? Niestety, ale nie wykonalne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koniczyn5    5

Już mam nazwa nacji: krzyżacy [zważając na skin Kamila, mógłby być on wielkim mistrzem zakonu]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Y4nuszek    18

@Sazyr

Fajne pomysły które zresztą chciałem wprowadzić na nowy serwer. Ale Camil je uciął (zresztą słusznie), bo gracze to niestety w większości gimnazjaliści o poziomie kleju klepek do podłogi. Serwer musi być prosty jak budowa cepa, bo będą na nim grali jedynie admini i z 5 ogarniętych osób.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość camil92PL   
Gość camil92PL

@Y4nuszek

Pożyjemy zobaczymy :), a prostota serwera będzie dlatego, że poprzednie "edycje" serwera nie wypadły za dobrze z powodu zbyt dużego obciążenia administracji obowiązkami, chociaż i tak było wiele udogodnień i ułatwień dla graczy :)

PS. Dodam jednocześnie, iż będzie jedno miasto startowe z nacją neutralną.

Każde miasto stworzone przez gracza będzie musiało przynależeć do jakiej kolwiek nacji.

Ze względu na to, że jednak nie wykorzystamy pomysłów na nazwy, a że się staraliście stwierdziliśmy, że damy po 100 Dukatów/ osobę która brała udział w konkursie (oczywiście jeśli jakiś jednak pomysł wykorzystamy to zsumujemy wygraną i zapraszamy do dalszego wymyślania urozmaiceń na serwer.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...