
-
Podobna zawartość
-
Przez nitrous31
Siemanko. Mam do zaprezentowania mój gród wypadowy na przygody w świecie minecrafta. Mapka zaczęła powoli powstawać w styczniu 2017 roku, co jakiś czasz ją rozwijam o kolejne elementy. Wygenerowany świat zawiera wielkie biomy.
Otoczony wysokim murem, samowystarczalny gród z osadnikami. Idealny do wypadu z kolegami na przygody, a kilka domków mile ugości kilku graczy na raz. Zaczęło się od przebudowy wioski osadników. Klimat miejsca dodatkowo nadaje część budynków wykonana z bloków cegły i pomarańczowej gliny jako dachówki.
Przebudowie uległ też teren bezpośrednio w okół murów min. trwają pracę nad rzeką z lewej strony screena poniżej, która będzie wpadała do naturalnej fosy powstałej z wygenerowanej szczeliny. Szlak błekitnej wełny wyznacza nowe koryto rzeki. Okolice w okół porasta duży las ciemnego dębu z wielkimi grzybami a bezpośrednio za tyłami jest jezioro na tle gór, zasilane z górskiego strumienia i odpływem rzecznym do wspomnianej fosy.
Jak wam się podoba?
Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten załącznik.
Legenda:
1. Brama wejściowa do grodu, z mechanizmem 2. Działo na rakiety Sędziego Dredda 3. Elektrownia wodna 4. Dom bliźniak dla graczy 5. Tawerna 6. Pixel art Super Mario 7. Bazar z częścią osadników 8. Budka z kebabem 9. Miejsce na piknik 10. Kościół 11. Dzwonnica 12. Mój domek 13. Stary mały ratusz, gabinet kartografa 14. Kamienica NPC'tów z pixel artami Mario 15. Laboratorium i rozdzielnia itemów z pixel artami Luigiegi 16. Duży nowy ratusz z mapą grodu 17. Drzewa z "waty cukrowej" z ukrytym mini domkiem 18. Farma zwierząt i automatyczna farma trzciny cukrowej (owce, świnie, krowy) 19. Stodoła, stajnia 20. Automatyczna farma grzybów al'a silos na zboże 21. Szklarnia z uprawami i automatyczna farma kaktusów 22. Pastwisko dla zwierząt i hodowla królików 23. Fabryka- generatorami kobla, automatyczna przepalarka, kuźnia, betoniarka (automat do robienia betonu), 24. Magazyn z automatycznym segregowaniem itemów 25. Czarna piramida z portalem do Netheru i parkur nad lawą 26. Skwerek wypoczynkowy z planszą do gry w warcaby dla graczy 27. Baza na palach, jedna z pierwszych konstrukcji na mapce 28. Pixel art z przeciwnikami z gry Space Invaders nad którymi wysoko "orbituję" satelita kosmiczny.
Dalsza część screenów grodu w na :
Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
-
Przez Unusual_dwarf
TRIUMF OGRÓW
Gdzieś, w miejscu, gdzie czas nie płynie, jest bez znaczenia, w innym wymiarze, leży archipelag Naugkart. Wśród wielu piekielnych, nieprzyjaznych wysp otoczonych oceanem lawy znajdowała się ziemia gigantów. Pomimo ich przerażającego wyglądu nie byli tak złymi istotami jak ogry, które dominowały w tym świecie.
Oprócz tych dwóch ras żyją tam jeszcze cyklopy. Ale nawet te się dzielą na, można by rzec, dwa różne gatunki. Te na zachodnich wodach są mniejsze, ale nienastawione pokojowo wobec przybyszy.
Giganty żyły spokojnie, do czasu… Przez resztę swojego długiego życia, wzdłuż i wszerz, zmagały się ze swoim wrogiem – ogrami. Gdy ich wielkie latające statki pierwszy raz zjawiły się na horyzoncie, reakcja gigantów była gwałtowna – ogromne skały słaniały niebo, czyniąc je ciemniejsze. Widok ten był niczym groza zesłana z nieba, ale też jak pokaz zapierający wdech w piersiach.
Z tą chwilą zaczęła się wojna i szlaki na lokalnych oceanach przestały być bezpieczne. Przynajmniej mniej od stopnia, w którym były poprzednio. Ogry przywłaszczyły sobie ziemię gigantów, mimo że nie była jeszcze w ich łapczywych, zielonych i brązowych łapach.
Mieszkańcy wyspy mieli skuteczną obronę. Skały były potężną bronią przeciwko statkom powietrznym. W miarę jak wojna trwa przybywa z odsieczą coraz więcej ogrów, gdy wieść roznosi się po wśród nich, między miastami. Kolonie decydują się na kierunek w stronę domu gigantów.
Nie tylko nowe zastępy ogrów stały się groźne dla wyspiarzy, ale też katapulty, które powoli zmieniały przebieg wojny. W końcu najeźdźcy przekroczyli granice brzegów wyspy. Rozpoczęła się masakra.
Ogry miały miażdżącą przewagę liczebną. I tak to się skończyło.
Ziemia była usiana dużymi trupami, niczym pola kości i krwi. Z tych kości gigantów najeźdźcy skorzystali w robieniu zabudowań – mostów, korytarzy, hal. Jednakże populacja na wyspie wcale nie rosła, wręcz przeciwnie – malała z czasem.
Niewiele ogrów zostało, większość odleciała z powrotem. Ponieważ wojna nie była o ziemie.
Chodziło jedynie o wrodzoną nienawiść, którą ogry pałały do każdej napotkanej rasy.
Chcieli się ich jedynie pozbyć z wyspy, a potem wrócić do siebie.
Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
- projekt na PlanetMinecraft
To jest mój projekt na konkurs PMC pt. "Nether Empire".
Zdjęcia na PMC nie są najlepszej jakości, za co przepraszam.
Największym i chyba głównym elementem jest kręgosłup (nieludzki), który urywa się na kręgu bodajże C2. Zaczynałem od th7, th6... itd. Może kiedyś zrobię go wyższego.
Możecie tutaj wyrazić swoją opinię, powiedzieć, co kiedyś dodać, co jest źle itp.
Oczywiście budowane na Aliquam, dziękuję bardzo Castrowi, Wooziemu, Feriachowi za pomoc z wgraniem mapy, a także IiiI za pomysły i Nawome za screeny!
-
Przez MessorMiner
Cześć!
Chciałbym zaprosić Was na mój kanał [url="http://www.youtube.com/user/MessorMiner"]YouTube[/url].
Obecnie znajduje się na nim jeden starszy filmik pokazujący mój własny
projekt farmy pająków jakiniowych (cave spider) z sześciu spawnerów
oraz pierwszy z serii filmików, które nie były planowane do publikacji,
ale mimo wszystko w ramach ćwiczeń zdecydowałem się je opublikować.
Interesuję się raczej techniczną stroną Minecrafta, więc należy się
spodziewać raczej tego rodzaju filmów.
MessorMiner
-