- 0
Zaloguj się, aby obserwować tę zawartość
Obserwujący
0
rejestrowanie graczy i ich modów
Pytanie zadane przez
Makalat
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zaloguj się, aby obserwować tę zawartość
Obserwujący
0
-
Podobna zawartość
-
Przez Narfii
Ktoś ma save'a blowka z serii minecraft hero? Jak tak bardzo proszę o podanie DZIAŁAJĄCEGO linku do pobrania będę bardzo wdzięczny pozdrawiam 😁
-
Przez PiecuJTCNW
Sprzedam Spawny na serwery Minecraft w super cenach!
W ofercie posiadam wiele ciekawych projektów!
Metody płatności: Blik/Przelew/Paypal/Paysafecard
Po więcej informacji zapraszam na PV!
Jesteś zainteresowany? Pisz na PV!
Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
-
Przez koko889
-
Przez ikadee
Razem z kolegą jesteśmy w trakcie robienia mapy adventure. Będzie to coś w stylu mmorpg. Questy, otwarty świat, tryb fabularny i generalnie fabuła rozgrywać się będzie w wybudowanym przez nas państwie w klimacie trochę jak wiedźmin. Z racji tego, że jest to nasza pierwsza poważna mapa, a porwaliśmy się na spore zadanie, chcę was zapytać co chcielibyście w takiej mapie zobaczyć i czego byście od niej oczekiwali? Sam pomysł na fabułe i otoczenie mamy, ale inna perspektywa jest zawsze mile widziana ?
-
Jest takie coś na moim serwerze że gdy gracz wbija na niego i ma modyfikacje to serwer pokazuje co to są za modyfikacje i kto je ma.
serwer widzi to i pokazuje na konsoli ,ale ja bym chciał żeby każde konto miało logi z tymi danymi by później znajdować oszustów na serwerze, albo żeby konsola serwera zapisywała wszystkie dane w pliku .txt (tych danych jest bardzo dużo więc wolę tą pierwszą opcje) lub żeby konsola zapisywała te elementy które chce (automatycznie).
konsola pokazuje mi te dane : [<data>] [Netty Server io #2/INFO] [FML]: Client attempting to join with 44 mods : <modyfikacje jakie posiada gracz>
Mam nadzieje ,że ktoś odpowie na takie nietypowe pytanie i wyjaśni jak to zrobić
Udostępnij tę odpowiedź
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach