Skocz do zawartości

Pytanie

adam11102    0

Witam. Mam kolejny.. eh problem.

Otóż założyłem sobie serwer. Serwer POBRANY z minecraft.net a nie założony na hostingu.

Sprawa jest taka ,że gdy wrzucam folder plugins w którym jak sama nazwa mówi są pluginy serwer tego nie łapie tak jakbym tych pluginów nie dodał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Gość   
Gość

Silnik dostępny do pobrania na minecraft.net to silnik vanilla, a nie bukkit. Nie obsługuje on pluginów. Do pluginów potrzebujesz silnika Spigot, CraftBukkit lub innego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

  • Podobna zawartość

    • Przez melekhd
      Cześć!
      Mam pytanie do wszystkich co sie znaja na hostingach. Ktos wie dlaczego może, nie moge wgrac pluginow na hosting hostandplay na serwer za ktory zaplacilem 20 zł. Czy moze nie ma miejsca czy jak. Bylby ktos mi w stanie pomoc :D? Z gory dzieki
    • Przez jakubix202
      zna ktoś fajne pluginy na serwer miasto 1.12 ?- pojazdy firmy i tp 
    • Przez greses
      Pytanie może i głupie, ale w kwestii modowania Minecrafta jestem zielony.
      Grałem sobie ze znajomymi na prywatnym serwerze w gołego Minecrafta 1.9. Od czasu do czasu czytam o różnych ciekawych modach i dochodzę do wniosku, że fajnie byłoby coś takiego wgrać. Tylko że w zabawę ze znajomymi włożyłem sporo czasu, sporo już zbudowaliśmy. Poza tym, wolałbym grać na nowszej wersji, bo przez te lata trochę usprawnień wprowadzili.
      Czy chcąc grać na modach muszę zaczynać od początku, czy można je wgrać na już istniejący świat i grać dalej?  Czy w ogóle da się wgrać świat z wersji 1.9 na 1.12, dograć mody i ciągnąć rozgrywkę dalej bez żadnych problemów?
       
      Ponieważ postanowiłem założyć własny serwer, zainteresowałem się też pluginami. Działają one po stronie serwera, ale czym właściwie różnią się od modów?
       
      Mógłby ktoś co nieco wyjaśnić?
    • Przez adupl21
      Witam, szukam grupy 3-4 do tworzenia serwera typu survival/freebuild. Na początek myślę o 30-50 slotach, jeśli uda się rozwinąć serwer oczywiście będziemy powiększać liczbę slotów. Dodam że posiadałem jakieś 2 lata temu kilka serwerów cieszących się dosyć dużą popularnością, niedawno wróciłem do Minecraft'a dlatego muszę sobie cześć rzeczy przypomnieć. Chętni pisać pw
       
      Wymagania: 
      najlepiej 15+
      discord
      sprawne mikro
      znajomość pluginów itp
    • Przez Romek1337
      Cześć,
      Chciałbym się zapytać o jakiś godny polecenia silnik, który będzie obsługiwał pluginy i mody. Pobrałem silnik o nazwie Sponge, podobno można  tam instalować to i to lecz z tego co widze, poza modami nic więcej się nie da. Zależy mi na tym by działał na wersje 1.12.2. Jeśli jednak takowego silnika nie ma, moje pytanie brzmi: jest jakiś mod na forge, dzięki któremu będę mógł stworzyć portal do nowej mapy? Coś jak plugin Multiverse.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...