Skocz do zawartości
mskant

Aktualizacja

Rekomendowane odpowiedzi

mskant    0

Witam, to mój pierwszy post na forum.

Zacznę od pytania: Mam świat wygenerowany na wersji  1.7.9 trochę go rozbudowałem i nie chciałbym go usuwać. Niedługo wyjdzie wersja 1.8 gdzie będą podwodne świątynie i nowe moby. I teraz jeżeli dalekie tereny (odkryte) usune programem McEdit to czy zgenerują się na nowo z nowościami?

Pozdrawiam  :)

Edytowane przez mskant

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
KLIFord    120

@mskant teoretycznie tak.

Podobny problem miałem na serwerze. Ale robiłem to na silniku bukkit'a gdy wchodziły nowe biomy a wraz z nimi konie.

 

Mapa wygenerowana była w blisko ~50% więc po zmianie na nową wersję, specjalnym programem wymusiłem jej dalsze wygenerowanie (standardowo generuje się dopiero wtedy gdy pojawia się na danym chunku user) i w skutek tego nowe chunku generowały się już pod nową edycję.

 

Pozdrawiam

KLIFord

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
radyjko    176

Nie muszisz usuwać terenu McEditem!

 

Jedyne co to musisz unikać stawiania bloków w oceanach gdyż może to uniemożliwić wygenerowanie struktury, albo może ją zbugować. I tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
xSpikePLx    6

Polecałbym ci skopiowanie zbudowanych struktur mceditem na nową mapkę. O ile nie boisz się ryzyka, że gra straci swój "smak".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
radyjko    176

Polecałbym ci skopiowanie zbudowanych struktur mceditem na nową mapkę. O ile nie boisz się ryzyka, że gra straci swój "smak".

 

Ależ naprawdę nie ma takiej potrzeby. Mojang wszystkiego dopilnował =)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Luuhanx3    33

Niezmodyfikowany teren na mapie powinien automatycznie wygenerować się na nowo przy pierwszym uruchomieniu świata na nowej wersji, generując przy tym losowo, nowo zaimplementowane w grze struktury. Nie ma potrzeby usuwania już wygenerowanych chunków, jeżeli nie były one w żaden sposób modyfikowane.

Edytowane przez Luuhanx3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Linkus000    0

Dokładnie jak powyżej, gdy jakieś chunki już istniejące nie zostały zmodyfikowane, to jest ok, bo zostaną odświeżone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...