mskant 0 Napisano 25 Czerwiec 2014 (edytowane) Witam, to mój pierwszy post na forum. Zacznę od pytania: Mam świat wygenerowany na wersji 1.7.9 trochę go rozbudowałem i nie chciałbym go usuwać. Niedługo wyjdzie wersja 1.8 gdzie będą podwodne świątynie i nowe moby. I teraz jeżeli dalekie tereny (odkryte) usune programem McEdit to czy zgenerują się na nowo z nowościami? Pozdrawiam :) Edytowane 25 Czerwiec 2014 przez mskant Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLIFord 120 Napisano 25 Czerwiec 2014 @mskant teoretycznie tak. Podobny problem miałem na serwerze. Ale robiłem to na silniku bukkit'a gdy wchodziły nowe biomy a wraz z nimi konie. Mapa wygenerowana była w blisko ~50% więc po zmianie na nową wersję, specjalnym programem wymusiłem jej dalsze wygenerowanie (standardowo generuje się dopiero wtedy gdy pojawia się na danym chunku user) i w skutek tego nowe chunku generowały się już pod nową edycję. Pozdrawiam KLIFord Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radyjko 176 Napisano 25 Czerwiec 2014 Nie muszisz usuwać terenu McEditem! Jedyne co to musisz unikać stawiania bloków w oceanach gdyż może to uniemożliwić wygenerowanie struktury, albo może ją zbugować. I tyle. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xSpikePLx 6 Napisano 25 Czerwiec 2014 Polecałbym ci skopiowanie zbudowanych struktur mceditem na nową mapkę. O ile nie boisz się ryzyka, że gra straci swój "smak". Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radyjko 176 Napisano 25 Czerwiec 2014 Polecałbym ci skopiowanie zbudowanych struktur mceditem na nową mapkę. O ile nie boisz się ryzyka, że gra straci swój "smak". Ależ naprawdę nie ma takiej potrzeby. Mojang wszystkiego dopilnował =) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luuhanx3 33 Napisano 30 Czerwiec 2014 (edytowane) Niezmodyfikowany teren na mapie powinien automatycznie wygenerować się na nowo przy pierwszym uruchomieniu świata na nowej wersji, generując przy tym losowo, nowo zaimplementowane w grze struktury. Nie ma potrzeby usuwania już wygenerowanych chunków, jeżeli nie były one w żaden sposób modyfikowane. Edytowane 30 Czerwiec 2014 przez Luuhanx3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Linkus000 0 Napisano 24 Lipiec 2014 Dokładnie jak powyżej, gdy jakieś chunki już istniejące nie zostały zmodyfikowane, to jest ok, bo zostaną odświeżone Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach