Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
  • 0
Perhasme

Okropne lagi.

Pytanie

Perhasme    0

Cześć, na początku muszę podkreślić, że jestem zielonym graczem, więc proszę o dawkę wyrozumiałości.

Mój problem leży w lagach, zawsze byłem przekonany, że Minecraft nie może mieć dużych wymagań sprzętowych, ale chyba jednak się pomyliłem.

Posiadam wersję 1.7.2 i, niestety, przy nawet małym terenie, gdzie nie ma ładowania dalszego lagi są dość uciążliwe.

Komputer jest na bieżąco czyszczony, nie ma w tle żadnych dodatkowych aplikacji typu GG.

Jedyny trafny sposób jaki znalazłem to zmiana ustawień graficznych w grze i odrobinę to pomogło, ale nadal zbyt mało.

Mój sprzęt:

Intel Pentinium Dual 1,73GHz, RAMu 1GB, feralny Windows 7.

Więc, czy znalazłby się jakiś dobrodziej, który wytłumaczyłby zielonemu sposoby odlagowania gry, jeśli jest jeszcze coś, co mogłoby mi pomóc?

Poniżej w pliku screen ustawień graficznych w grze.

Z góry dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0
Miloszu_xd    171

Marny sprzęt... Jakość grafiki to lepiej ustawić na szybką, ale to zbytnio raczej nie pomoże zbytnio... Spróbuj zainstalować optifine i pozmieniać parę rzeczy na szybsze, powinno pomóc

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
  • 0
lkuszal    76

Mój sprzęt:

Intel Pentinium Dual 1,73GHz, RAMu 1GB, feralny Windows 7.

To nie jest marny sprzęt, a zabawka dinozaurów. Jedyne co radzę, oprócz dokupienia części komputera z tej ery, to przypisanie więcej RAMu. O ile jest jakieś więcej...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
  • 0
Mevistor    31

@Ikuszal on ma 1GB RAM'u pod Win7... Ciężko żeby coś mu płynnie chodziło...

@Perhasme czemu feralny Win7?? Moim zdaniem najmniej awaryjny z całej rodziny Windows. Śmigał by Ci gdybyś miał więcej RAM'u. Pod Win7 zalecam 2GB. 

Albo jeszcze jedna opcja: UBUNTU zainstaluj. Zyskasz trochę wydajności.

Udostępnij tę odpowiedź