Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
Gość krzycho001

Propozycja: Strategiczne złoża.

Rekomendowane odpowiedzi

Gość krzycho001   
Gość krzycho001

A wiec propozycja z mojej strony.

 

Chcę wprowadzić element rywalizacji między Cechami.

 

Wyglądało by to tak

 

Na mapie są umieszczone 4 strategiczne regiony z surowcami. Nie biomy czy jakieś dziwne miejsca. Po prostu 4 strefy objęte cuboidem i strefą no-pvp

 

Każdy z tych 4 regionów może zostać opanowany przez dowolny cech. 

 

Jak? Raz w tygodniu był by event podczas którego w tych strefach zdjęty był by cuboid oraz pvp. W czasie eventu cechy toczą wojnę o dane strefy, jak w grach typu conquest. Wszystkie strefy są do wzięcia, w czasie walk cech musi obronić lub jeżeli ma wystarczająco dużo siły zdobyć kolejny punkt. Region zdobywa ten cech który po ukończeniu eventu postawi swój znak (wełna o kolorze typowym dla cechu) w wyznaczonym punkcie, taka "flaga".

 

Atakujący mają za zadanie zniszczyć flagę przeciwnika, postawić własną i utrzymać się do końca eventu.

 

Obroncy muszą utrzymać pozycję do czasu ukończenia eventu. 

 

 

W pozostałe dni cech możne eksploatować cuboid wedle własnych potrzeb oraz zbudować fort który pomoże w czasie obrony. 

 

Zaczerpnięte z typowych map conquest, regiony były by zmienione tak aby były bardziej bogate w surowce, oraz są zwyczajnie duże co pozwala farmerom oraz drwalom na tworzenie dużych lasów.

 

Jakie jest wasze zdanie? Co byście zmienili? Czekam na wasze opinie.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
RaciJr    0

Jestem na tak! Sadzę że inżynierowie wynajmowali by to innym cechom i zgarniali by za to gruby hajs!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość krzycho001   
Gość krzycho001

Dlaczego mieli by wynajmować to? Każdy Cech może wywalczyć sobie strefę, nie musi nic płacić. A inżynierów będzie max 7 więc raczej trudno im będzie cokolwiek samemu zdziałać. 



Dla inżynierów? Zasadniczo żadne ale mogli by wesprzeć jeden z pozostałych cechów. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość krzycho001   
Gość krzycho001

No wiesz, największym plusem było by raczej posiadanie bezpiecznego miejsca na inwestycje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tower_Hunter    14
Napisano (edytowane)

Łejt... jaki to ma sens? xd 4 punkty, 4 cechy, każdy zajmie sobie jeden :D
I nie wiem czy zrozumiałeś Raci'ego
Bo dobrze powiedział, inżynierowie będą mogli to komuś wynajmować :) taki swego rodzaju handel, np za dostarczanie tyle i tyle drewna i opłatę, działkę dostaną drwale, inżynierom najbardziej potrzebne są pieniądze (tak mi się wydaję)



I mam jedno pytanie, czy te złoża będą hmm.. no wiecie, różne? fajnie by było żeby były randomowe, że np. 2 na 4 działki będą mieć złoża surowców i będzie się to zmieniać co ten event, wtedy będziecie dawać podpowiedź na której jest jedno, czy tam.. może być i wtedy trzeba będzie ryzykować, i miało by to sens jakby wiecie.. powiedzmy że wygrają jedną działkę drwale i widzą że tu rosną drzewa, ale żeby nie było tak to ją zmienicie na chybił trafił :D (wolę opowiadać niż pisać)

Edytowane przez Tower_Hunter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość krzycho001   
Gość krzycho001

1. Inżynierów będzie 7 na serwerze. To jest maks. Jak 7 inżynierów ma obronić punkt przed 20 górnikami? Zakładając że inżynierowie będą online. 

2. Już widziałem reakcje graczy na wynajmowanie terenu i płacenie za cokolwiek. 

3. Złoża są różne, ale tylko pod względem minerałów, jedno jest bogatsze w złoto, inne w żelazo itd. dla drwali i farmerów znaczenie ma jedynie wielkość, miejsce gdzie można zbudować farmy i lasy. 

4. Nigdzie nie jest napisane że żaden cech nie może przejąć wszystkich 4 punktów.

5. Inżynierowie i tak natrzepią kasy. Pod warunkiem że nie będą craftować za darmo, za coś takiego to wym wywalał z cechu. 

 

Wgl. to chyba jednak nie będzie tak jak mówiłem, nie będzie można budować wszędzie. Sami tak głosowaliście a widzę komplikacje przy założeniu że gracze się wypną i będą budowali co i gdzie chcą, zrobi się drugie SV. 

 

Wiesz tower, to nie jest tak ze to będą 4 małe działeczki. To będzie np. cała dolina albo kawałek równiny. Te cechowe działki na start, te o które nie będzie się toczyła walka będą raczej małe i niewystarczające na cały cech, będzie trzeba kombinować. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Martin123    0

to w sumie wygląda jak jakieś gangi w GTA i  ich teren :O

a jeżeli chodzi o "endżich" to w końcu jaki będą mieli "+"?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość krzycho001   
Gość krzycho001

Takie jak pozostałe klasy, inżynierowie zasadniczo nie potrzebują działek bo w domach tworzą. 

 

Wrzucę zaraz info o nowym systemie klas bo widzę ze isę gracze gubią 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tower_Hunter    14
A ok, tak wlasnie nie wiedzialem jakie wielkości będą tego, ale jak tak to spoko

A co jeśli ktos zajmie te dolinę (cech) i zbuduje jakiś epicki fort nie do zdobycia? XD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość krzycho001   
Gość krzycho001

To go utrzyma :] O to mniej-więcej chodzi, żeby zdobyć teren, obwarować centrum i korzystać Nie musisz wszystkiego otoczyć fortem, tylko plag główny z flagą wystarczy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość krzycho001   
Gość krzycho001
Oczywiście ze tak, nie ma w takich kwestiach żadnych ograniczeń, róbcie co wam się podoba. Jako gracze jesteście wolno, nic się wam odgórnie nie narzuca. Jest jeszcze polityka jaka będą prowadzić cechy ale to juz kwestia ic na która nie mamy wpływu. Chyba ze tylko jako burmistrz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
RaciJr    0

sądzę  że inżynierowie mają największe szanse w przejmowaniu fortu bo co da masówka jeżeli zaprą się i nie wyprodukują im mieczy ani zbroi a oni wykupią od jakiś sprzedajnych górników i leśniczych drewno cobble

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość krzycho001   
Gość krzycho001

Ciekawa koncepcja raci, ciekawa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
RaciJr    0

nerf enginners too op!

 

a tak serio. to mam 3 pytania.:

1. Czy każdy teren będzie wyglądał tak samo?

2. Jakie odległości są między złożami?

3.Czy każde złożę będzie posiadać warstwę dirtu u góry czy będą się różniły np. Kopalniane,piaszczyste i dwa trawiaste?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość krzycho001   
Gość krzycho001

Ale nie obronią sami flagi. Inżynierowie to raczej jako najemnicy sie sprawdzą. 



1. Nie

2. Rózna

3. Wynika z 1 czyli różne. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wojtekspid    19

Pozostanę neutralny poza tym że jak są 4 cechy i 4 tereny to jaki jest w tym sens? (dobra te surowce) Wystarczy że każdy cech się ugada i np drwale oddadzą górnikom tam gdzie więcej złóż w zamian za las itp itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
RaciJr    0

Wojtek zrozum że drwale to jednocześnie najsłabszy a zarazem najpotężniejszy cech.

Najsłabszy bo jeśli zaczną sprzedawać drewno każdemu i jak popadnie.

Najmocniejszy jak  ... (nie powiem bo "miszcz" drwali podchwyci mój plan)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...