Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
Lizak

Zmiany Ogólne - w jakim kierunku idzie serwer?

Rekomendowane odpowiedzi

Lizak    7

Ehhhh... No więc ostatnio tak sobie myślałem nad całym tym minecraftem i serwerach Role Play - w tym o Rolecrafcie. Na obecną chwilę nie ma w Polsce żadnego porządnego serwera Role Play, hmmm... Czemu? Bo ich działanie jest na takiej zasadzie " Dobra, wgramy kilka pluginów, zbudujemy z dwa miasta i póki co będzie gitara. Później powrzuca się kilka innych pluginów i pomyśli nad resztą". Ja tak myślałem nad obecnym działaniem serwera i o tym jak zachowują się na nim gracze i doszedłem do wniosku, iż Role Play (Odgrywanie Ról - czyli najczęściej wzorowanie się na realnym życiu) polega tu tylko na tym, że od czasu do czasu na czacie lokalnym powiemy "Czego waćpan potrzebuje dzisiejszego dnia", a reszta to czyste sprawy typu " Dawaj postaw tu loga" "Tak może być?" "Ta, jest gitara - dzienx" "Thx za pomoc w wykonaniu questa, yow". No dobra, ale teraz podzielę się z wami tym co wywnioskowałem i obmyśliłem - zacznę od serwera.

Król, Cesarz itd...

W tym punkcie chcę podkreślić to, że Król i Książęta to tylko i wyłącznie administratorzy nie mający praktycznie nic wspólnego z normalną grą - latają po mapie, piszą na czacie lokalnym, czyli takim gdzie powinniśmy pisać tylko to co chcemy powiedzieć " Co się stało, cuboid się zepsuł?". Jeżeli Administracja chce jedynie pomagać graczom w taki sposób niech zwolni te stanowisko i wybierze kogoś innego na te posady, kogoś kto będzie pełnił te role tak jak powinny być one wykonywane. Teraz zapytacie - to po co ten król, wchodzę na serwer by się rozerwać a nie siedzieć w swoim zamku i wydawać polecenia, by przyniesiono mi mięsa. - Otóż królowie i książęta wybierali się również na polowania w swoich lasach, a o ile gra się w 100% RP jest to bardzo, ale to bardzo ciekawe ;) . Reszta dot. punktu niżej.

Olbrzymie królestwa i małe wioski.

Moim zdaniem, póki co powinny być dwa królestwa, każde miałoby swoją flagę(Z wełny oczywiście). Wyglądałoby to na takiej zasadzie, że... Każde z królestw miałoby na mapie, przykładowo 1500 kratek - gdzie znajdowałoby się miasto itd. - to już sprawa króla. Królestwa byłyby w stanie wojennym, każde miałoby tą swoją ziemię 1500 kratek i na ich krańcach wyznaczone byłyby granice - przykładowo mosstone co 4-5 kratek i flaga co jakieś 40-50. Między miastami zrobić drogę na 1-2 kratki szerokości z miasta do miasta - taki szlak. Każde królestwo miałoby do dyspozycji te wspomniane już wcześniej 1500 kratek i to na nich powstawałoby wszystko co należy do nich - Czy cuboid będzie zdjęty z ziemi, i drzew za miastem - sprawa króla. Jeżeli nie chce zarabiać na robotnikach zdejmie cuboida - jeżeli wręcz odwrotnie to go zostawi i stworzy mały las publiczny, oraz prywatny gdzie wstęp będą mieli jedynie nieliczni - tak samo z kopalniami i polami. Teraz sprawa wiosek... Wioski zakładane na terenie królestwa miałyby zapewnioną od niego ochronę przed bandytami w postaci straży miejskiej. Im silniejsze w armię królestwo tym więcej osób będzie chciało założyć wioskę. Do założenia jej wystarczyłaby początkowa wpłata 3000d dla króla, oraz posiadanie 3-4 osób do owej wioski. Oczywiście późniejsze opłaty zniechęcałyby ludzi do zakładania takich wiosek - przykładowo 1000d opłaty dziennej, co w tygodniu wynosi 7000d. Inaczej wszyscy pozakładaliby wioski i nikt nie mieszkałby w mieście. To urozmaiciłoby grę mieszkańców, oraz króli i książąt.(Oblężenia, wojny itd. Ew. wstrzymać wojny do uzyskania 40 stałych graczy na serwerze.)

Czat nie związany z rozgrywką

W grze powinien powstać czat OOC(out of character - nie związany z grą prościej mówiąc), gdyż większości nie chce pisać się /msg i "elo" piszą na czacie lokalnym, na którym takich rzeczy nie powinno być - tak samo w przypadku potrzeby pomocy administratora - komunikujemy się najczęściej z nim na czacie lokalnym. Czat działałby jak czat lokalny jedynie dodając (( na początku i )) na końcu, czyli. /b(Przykładowa komenda do użycia czatu) Siemanko Tolberti, co tam? i wyskakiwałoby [Wojownik]Franek: ((Siemanko Tolberti, co tam?)).

Gildie bandytów itd.

Na każde miasto przypadałaby jedna taka gildia, gdyż wiadomo - MC to gra w której konsekwencje po śmierci to jedynie strata itemków i dochodzi do tego wiele, wiele razy i większa ilość takich gildii spowodowałaby chaos. Poza terenem królestwa powstawały by obozy bandyckie - zwane gildiami bandytów. Maxymalna liczba ich członków to początkowo 3, a z czasem do 5-6. (Wraz z rozwojem serwera) To w ich interesie będzie to, czy chcą być niezależnym obozem i w ich gronie będzie rolnik/drwal/górnik czy sami wojownicy. Im więcej rzemieślników, tym mniej wojów i na odwrót. W takich gildiach znajdowałaby się przykładowo 1 osoba przesiadująca w karczmie i wyczekująca na jakieś zlecenie, lub coś w tym stylu. Obozy takich gildii mogłyby znajdować się maxymalnie 100 kratek od cuboida królestwa i mogły znajdować się wszędzie, niż pod ziemią. To w interesie Królestwa byłoby mobilizowanie straży miejskiej do szukania takich obozów i niszczenia ich + gdy jeden z bandytów zostałby zabity zmuszany przez regulamin byłby do udania się z którymś ze strażników do miasta i ustawienia /sethome w celi - Oraz odczekanie czas odsiadki. Przykładowo maxymalny czas odsiadki to 5-7 dni. Porwania strażników to byłyby wyjątki. To bandyci powinni działać po cichu i nie zwracać na siebie uwagi tak, by straż miejska nie złapała ich za szybko. Jak wyglądałby proces zakładania takiego obozu? - W forum każdego królestwa byłby dział gildie bandyckie/gildie przestępcze i w nich składałoby się podanie na ową gildię. Wymagania byłyby następujące - porządna aplikacja z historią + grafiką, założenia i 3 osoby(Ogarnięte, znające podstawy ortografii ;) )

Cuboid

Cuboid byłby jak wspomniałem w którymś punkcie(O ile nie zapomniałem) dla każdego królestwa na 1500 kratkach, dalej za cuboidem znajdowałaby się strefa wolna, czyli jakieś max 150 kratek, a jeszcze dalej ogromny i bezkresny ocean otaczający całą mapę. Chyba proste ;) Jeżeli administracja chciałaby pewne namiary na osobę używającą mega dobrego systemu cuboidów może napisać do mnie PW.

Początkowy spawn

Póki co piszemy sztuczną historię - wymuszoną, a i tak zajmuje ona 3-5 zdań. Moją propozycja jest taka, by zrobić tak, że każdy ma do wyboru co robił i kim był z jednym wyjątkiem - pod koniec zostałby napadnięty w lesie i obudził się w nim. I tak właśnie by było. Spawnowali byśmy się w lesie i naszym zadaniem byłoby dotarcie do któregoś z miast/wioski napotkanej po drodze... Co by nam to dało? Zabawę... Straż miejska przemierzałaby miejscowe lasy i czasami natrafiała na takich właśnie ludzi.

System pieniędzy - bank.

Kolejna propozycja to pobranie skryptu z bankiem - nie wiem jak się on nazywa, lecz wiem że istnieje. Polega on na tym, że mając przy sobie pieniądze po zabiciu nas przez gracza idą one do niego, chyba że wpłacimy je do banku. Oczywiście wpłacając je do banku tracili byśmy tam jakiś %, lecz przekładałoby się to na straty poniesione w wypadku śmierci. Dałoby to większe pole do popisu bandytom.

Ehh.... trochę zeszło mi na pisaniu, ale nadchodzi sprawa forum.

Historia krainy...

Uległaby ona całkowitej zmianie - obecnie wymusza na nas to, że mieszkaliśmy w jakimś tam mieście, po 20 latach przypłynęliśmy tu do Actus itd. A teraz pytanie - jeżeli chciałbym być 18-19 latkiem? Czas mieszkania w starym mieście + 20 lat = jakieś +/- 30.

Działy

Na forum były by 2 działy każdego z królestwa, a w nich pododdziały "Wioski" "Gildie Publiczne" "Gildie Przestępcze" "Wiadomości od Króla" ( Czyli przykładowo budowo kościoła, nabór do straży miejskiej itd.) i kilka innych - do przemyślenia. W dziale Rolecrafta natomiast byłyby propozycje zmian, informacje dot. serwera, skargi itd.

Póki co to do forum nie mam żadnego większego pomysłu.

Proszę nie wypowiadać się po przeczytaniu tylko jednego podpunktu - przeczytaj całość i dopiero skomentuj.

Odpowiem na posty dopiero w poniedziałek bo jutro o 4 jadę na zawody - yow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lizak    7

Miło, że chociaż jedna osoba przeczytała :D Czasem dobrze jest się w pewien sposób poświęcić dla dobra ogółu ;) Widzę, że dużo osób siedzi, a nikt nie odpowiada :P No nic... wracam w poniedziałek, mam nadzieję że będę miał trochę postów do przeczytania - 3'mcie się, pruję o 4 do Koszalina na zawody :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sazyr    15

Cóż zaciekawiłeś mnie, więc pozwól że dodam coś od siebie:

-Co do graczy którzy nie mówią językiem RP, wiem że czasem trudno się odzwyczaić jednak wymóg to wymóg, każdy kto używa takich słów jak ty podałeś "Ta, jest gitara - dzienx" powinny być natychmiastowo raportowane i zgodnie z prawem serwera ukarane.

-Król, Cesarz czyli admini, przyznaję nie wpadłbym na to szybko, rzeczywiście większość czasu władcy spędzają na pomaganiu innym lub usługiwaniu, poprzez sprzedawanie ziem itp. Faktycznie Królowie i książęta powinni zajmować się sprawami bardziej przyziemnymi sprawami, chociaż nie mam pojęcia na czym by polegały te sprawy. W razie czego, zawszę jestem gotów na małą rewolucje :rolleyes:

-Dwa królestwa by nie przeszły, nasze jedno jest słabo zaludnione, średnio gra na serwerze około 20 ludzi. Gdybyś załatwił drugie tyle to czemu by nie, ale na razie ten pomysł jest bez większych perspektyw.

-Gildie to nawet dobry pomysł, paru graczy mogłoby takowe tworzyć.

-Co do sztucznej historii, tutaj się z tobą nie zgodzę. Historia nie jest "wymuszona", ona istnieje jako baza to której trzeba się zastosować. To nie winna historii że potencjalni gracze nie mają plastycznej wyobraźni, w końcu większość z nich ma mniej niż 15 lat...

Łatwiej jest bazować na czymś niż budować wszystko od nowa, a widząc niektóre podania śmiało mogę stwierdzić że te 4-5 zdań przerobią się na 1-2 ... Poz za tym to co proponujesz również jest wymuszeniem.

-Bank również powinien powstać, ale wybaczcie nie mam teraz sił by zastanawiać się nad jego funkcją...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koniczyn5    5

Dziwicie się, że jest mało graczy na serwerze ale niestety większość graczy pisze podania ale mają drobne błędy a potem nie chce się im poprawiać, a niektórzy wcale nie piszą bo nie mają warunków by wymyślić historię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Y4nuszek    18

To może ja się wypowiem bardziej z mojego pkt widzenia niż z pkt całej administracji.

Co do wstępu masz racje, że słabe te odgrywanie ról u nas jest. Ale jak by nie patrzeć, to w większości Twoja (wiem, że Ty też nie jesteś na serwerze zawsze taki pure rp) i innych graczy wina. Którzy w grze zapominają co to jest odgrywanie swojej roli i chcą "koksać" kasę na questach by jak najszybciej zdobyć szlachcica! A potem skomentować czyjegoś gracza podanie. Że jest głupie, ma błędy i jak admin wpadnie to odrzuci, O!

Król Cesarz itd.

Przepraszam, że jako moderator próbuje prowadzić serwer i pomagam graczom. Ogółem nie wiem jak inni, ja staram się rozdzielać role moderatora a księcia. Czasami się zapominam, to prawda. Ale gracze nie są lepsi.

Co chwile słyszę "hej janusz". Na co mogę odpowiedzieć "Jak się odzywasz głupcze do księcia!". I dać jaila. Z drugiej strony mogło by nie być zupełnie monarchii i my byśmy się tylko pojawiali jako admin stuff "Dobre dusze" patrząc czy serwer działa od strony formalnej. Ja na dzień dzisiejszy nie dał bym nikomu z graczy rangi "Król", bo zostałby zjechany na forum a w grze zdetronizowany.

Olbrzymie królestwa i miałe wioski

Nie, nie i jeszcze raz nie. Po pierwsze jak na razie gra za mało graczy. A po drugie. Już po jednym dniu pvp pokazaliście, że nie nadajecie się na gre Player vs Player. Od początku byłem przeciw pvp, bo jak już sam napisałeś w innym temacie.

... lecz z mentalnością naszych 10'latków jest mniej więcej tak: Wejść na serwer - > Zabijać - > Rozwalać - > Wkurzać innych. ( Czyli mówiąc prościej "rozje**ć i zarobić kasę bo napisałem podanie do bandytUF.) Yow...

Chciałem poczekać z pvp, aż zobaczę waszą dojrzałość. Jednak Camil się trochę pośpieszył i już był chaos i zamęt. A Ty chcesz wojny wprowadzać.

Czat nie związany z rozgrywką

Nie grałem żadne SAMP'y, ani inne serwery rp. Jedyne odgrywanie postaci pamiętam z starych dobrych gier rpg(Warhammer <3, D&D, Neuroshima ) czy pc (Baldur's Gate). Dlatego nie wiem jakich się normalnie czatów używa. Ale jak dla mnie jak chcesz pogadać z Tolbertim o d*pach i innych rzeczach to albo /msg (czesc, co tam?) albo bierzesz od niego gg/skype/ts i tam gadacie. Gra jest od grania, nie chce żadnych "grzaczy chodników w Actus" bo sobie czatujemy. Co do czatu lokalnego i pisania 'elo'. Założymy takie kary (pieniężne), że nikt szlachcica nie będzie miał. Jak chcecie sam będę codziennie wieczorem logi sprawdzał i kary wlepiał.

Gildie bandytów itd.

Co wy do tych bandytów? Kurka jak się tematu przyczepili. Mam trochę inny na to pomysł i spróbuje go wprowadzić. Jak tak bardzo chcecie

Cuboid

... lecz z mentalnością naszych 10'latków jest mniej więcej tak:

Cobblowe wierze 1x1, Podziemne hangary (tzn miasta), latające korony drzew i inne dziwactwa. Dlatego nie można obecnie nic niszczyć poza swoim Cubem.

Początkowy spawn

Historia wymuszona jest specjalnie. Pokazuje, że połowa ludzi nie umie czytać ze zrozumiem. A takich ludzi nie chce na serwerze. Bo jak nie damy pewnego narzuconego reżimu. To będzie więcej rycerzy z powiatów Wałbrzyskich walczących dla króla Jagiełły, czy aniołków zrzuconych na ziemie, bo jakiś bożek się rozgniewał. Tak, takie dostawałem podania. Spawn jest taki by pasował do historii. Co do sprawy obudzenia się w lesie. Jest to tak oklepane i tak tego nie lubię. Dlatego czegoś takiego nie wykorzystaliśmy.

System pieniędzy - bank.

Już myślałem, że podasz jakiś ciekawy sposób by ekonomia działała pełną parą. A Ty podałeś jeden w sumie spoko dodatek.

Historia krainy...

Przeszkadza Ci, że nie możesz grać jako szczyl bez praw? Bo tak to się wtedy działo, dzieci nie miały praw. Tak ja napisałem wyżej. Historia jest specjalnie tak ułożona by zobaczyć czy dana osoba umie czytać i czy w ogóle zaglądała gdzieś na forum. A nie tylko zalogowała się do gry:

"Hej jak się tu gra? - Złóż podanie - Lol jaki żal... Ale dzięki, zaraz napiszę".

I jak widzę po podaniach, ludzie nie umieją czytać. Większość "do poprawienia" jest dlatego bo gracze piszą, że Regnum to miasto, a Actus to nazwa portu. Jakoś niektórzy (w większości, ci co napisali piękne opowiadania) nie mieli tego problemu. Doszło do tego, że poprawiłem końcówkę historii by była bardziej łopatologiczna...

Działy

Nad tym Camil chciał popracować. Bo dostaliśmy od Rabusa takie standardowe, a sami nie możemy zmieniać, ani dodawać.

Ogółem widzę, że chciałbyś stworzyć serwer pod siebie. A my jako administracja mamy jakiś plan, który wychodzi lub nie. Bo słuchamy się was graczy (ehh to pvp i bandyci...). Widzę także, że chcesz podzielić wszystkich graczy na coraz mniejsze grupy (Państwa -> Miasta -> Gildie -> grupy społeczne itd.). Nam chodziło o współprace między graczami. Dlatego Drwal może jako jedyny stawiać logi, górnik kopać, rolnik siać, a wojownik zarabiać na walce. Co było widać podczas budowy Pro (był to pierwszy projekt, dlatego też nie był perfekcyjny. Ale uczymy się na błędach). Dzięki temu nie ma "One man Army". Trochę to popsuł questy, no ale trochę szybciej wam idzie zarabianie. Chciałbym Ci także przypomnieć, że na samym MC serwera RP nie postawisz, a pluginy te które są teoretycznie stabilne. Takie stabilne nie są (nawet World Edit potrafi mieć humorki). Odegrać prawdziwego, życia nie odegrasz w 100% mam nadziej, że jesteś tego świadom. Staramy się stworzyć serwer, który będzie stabilny (na razie nam to słabo wychodzi), będzie dużo ludzi grać i mieć z tego frajdę (z tego co widzę, to nam się udaje), do tego krzepić grę rp (staramy się, ale trochę się to gryzie z drugim pkt). Jak sam zauważyłeś, serwerów rp na arenie Polskiej jest niewiele. Nigdy nie myślałem o tym serwerze jako o jakimś super elitarnym. Może w przyszłości, jak na razie na ekipę (Ja, Camil, Awes) jest to nasz 2 serwer RP. Cały czas układamy stabilną ekipę (co okazuje się trudniejsze niż myślałem). I uczymy się na błędach. Mam nadzieje, że Wipe już się nie powtórzą, bo to porażka ekipy.

Też się rozpisałem. Mam nadziej, że zrozumiale i nie ma tam jakiś potwornych błędów.

Tyle z mojej strony, Pozdrawiam Y4.

@edit Bo podczas pisania wyszły nowe posty

@koniczyn5

No i właśnie dlatego się nie nadają na serwer. Jeśli nie zależy im, to czemu mają grać. Akurat uważam, że rekrutacja u nas nie jest jakoś super wymagająca. A przy niektórych podaniach które przepuszczam, sam gryzę się w ucho bo są "lekko" naciągane i słabe. No ale 5 osób na serwerze raczej mnie a tym bardziej Rabusa nie zadowala.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zgadzam sięze wszystkim, co tu jest, poza jedną rzeczą: bankiem. Uważam, że nie powinno się tracić pieniędzy po śmierci, gdyż np. zdałem questa zeby zabic swinie, czy cos tam, wracam, by odnieść pieniądze (powiedzmy dużą sumę), a tu zonk! Napadają mnie bandyci i tracę pieniądze (powiedzmy 2000d). Ale to tylko moja opinia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość camil92PL   
Gość camil92PL

Ja się wypowiem od strony technicznej nad serwerem.

Według mnie to faktycznie król/książę mają sporo roboty nad stroną RP serwera, jak i stroną administracyjną, ale zgodzę się z Y4nuszkiem, że nikomu na razie nie dał bym takowej funkcji.

Odnośnie królestw, gildi, wiosek i innych z tym związanych jak wojny to niestety, ale aby takie coś funkcjonowało, wymagało by to całkowitej przebudowy serwera (serwer na zasadzie pluginu Towny).

Plugin Towny jest dość interesującym pluginem dającym wiele możliwości, ale też i ograniczający możliwości serwera. Daje on możliwość tworzenia przez graczy wiosek, miast i nacji - w dodatku sami mogą w niej zarządzać podatkami mieszkańcami, uprawnieniami, działkami). Niestety jest stworzony z siatki działek/cuboidow (cała mapa) o jednakowych wymiarach (standardowo 16x16) i nie da się losowo wybrać terenu na domek, kopalnie, czy też samotnie gracza.

Z innej strony sporo pracy jest nad tym typem serwera, jednak takowy typ się przyjął jak i sporo pracy już włożyliśmy w niego. W aktualnym systemie rozgrywki chcieliśmy dać pewną swobodę graczowi na tworzenie wspólnie z ami jak i innymi graczami krainy średniowiecznego świata, w którym gracz w dowolnym miejscu na mapie może postawić coś godnego uwagi, lecz i przypominającego ciągle, że są to czasy średniowieczne i taki styl jest odgrywany na serwerze.

Dlaczego mówimy tu o pewnej swobodzie? No właśnie ! Jak napisałem wcześniej, pozwalamy graczom budować wszystko na co wpadną, jednak jaki by to był RP gdyby gracz budował jakieś posągi, obrazki, figurki i inne kolorowanki? Byłby to wtedy serwer FreeBuild. My oferujemy graczom odgrywanie świata średniowiecza, w którym gracz może się poczuć ja kw prawdziwym średniowieczu, a nie w jakimś bajkolandzie czy coś w tym stylu.

Resztę spraw serwerowych oddaję w wasze ręce - czy chcecie bawić się w życie waszych praprapra dziadów czy też tworzyć własne warownie, miasta i samemu tłuc się między innymi graczami i ich wioskami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Elwo    11

Hmmm.. miałem się wypowiedzieć, ale przeczytałem post Y4nuszka i tam większość została już powiedziana ;P

Ale co tam, dodam swoje kilka groszy :D

-Uważam, że historia jest jak najbardziej dobra.

-System tracenia pieniędzy byłby realny.. ale sądzę że wieeeeeelu graczy zaliczałoby rage-quit'y itd.

-Na królestwa potrzeba by o wiele więcej graczy online.. jak już Sazyr mówił, średnio jest 20 typa naraz, to za malo. Taki system idealnie by się sprawdził, gdyby było na serwerze ze 100 graczy (przy mniejszych ilościach też, ale przy stówce oblężenia byłyby piękne ^^). Jedyny minus - weź nad takim motłochem zapanuj... <;

-Co do czatu to na pewno kilka osób zna moje zdanie już - przeciw. Chcesz sobie pogadac? Jest /msg, a jak Ci sie nie podoba to weź nr gg, albo dane skype lub wejdz po prostu na ts'a ;) (Swoją drogą - zapraszmy)

-Cesarz, król, książę.. Robią wszystko, żeby nam się grało lepiej, poświęcając nam swój własny czas - doceńmy to.

@Y4nuszek Jak mówiłeś, zauważyłem u Ciebie role-playing mimo że masz wiele na głowie (Choćby w Pronterze, bardzo mi się to spodobało :) )

-Gildie bandytów - cholera uparty jesteś xD Jak dla mnie, powinno to się nabywac w sposób taki, że np. jeśli na serwerze zaczną Cię uznawać za bandytę, w tedy nadaje Ci taką rangę. Czyli po prostu byś napadał na lud aby wyrobić sobie reputacje rzezimieszka :P

-Jestem przeciw sciągnięciu world-guarda/cuboild'ów na ileś tam kratek od miast itp. - Y4nuszek to sprawnie opisał, nic dodać, nic ująć ;P

-No i jako, że uważam historię serwera za odpowiednią, spawn jest według mnie dobry.

-Tak samo z działami na forum, królestwa na razie się nie sprawdzą, więc odpada.

Mówisz o wielkich zmianach - cóż, pragnę Ci uświadomić, iż serwer się dopiero co powolutku się rozwija, a już widzę że planujesz rewolucję :PP

Może się wydawać że jestem przeciw jakimkolwiek zmianom - nieprawda. Po prostu staram się pokazać minusy, których mogłeś nie dostrzec (które można potem jakoś rozwiązac, jeśli się da ;) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lizak    7
Ogółem widzę, że chciałbyś stworzyć serwer pod siebie.

Nie chcę bo w sumie nie mogę tego zrobić ;) Po prostu przedstawiam swoją wizję i nie ukrywam, że chciałbym aby tak było.

-Gildie bandytów - cholera uparty jesteś xD Jak dla mnie, powinno to się nabywac w sposób taki, że np. jeśli na serwerze zaczną Cię uznawać za bandytę, w tedy nadaje Ci taką rangę. Czyli po prostu byś napadał na lud aby wyrobić sobie reputacje rzezimieszka

Stara śpiewka, ale gdy dobrze to przemyśleć to będzie coś takiego... Przyjdzie pan Franek na serwer który z ledwością przeszedł podanie na Forum, zacznie biegać za miastem i zabijać ludzi popełniając przy tym oczywiście swoje "ktUre" "mUj" itd. i taka osoba ma dostać uprawnienia do "bezkarnego" zabijania ludzi? Każdy kto nie byłby bandytą nie miałby prawa do zabijania każdego dla zarobku. A jeżeli chciałbyś zostać bandytą to musiałbyś postarać się dołączyć do gildii ;)

-Jestem przeciw sciągnięciu world-guarda/cuboild'ów na ileś tam kratek od miast itp. - Y4nuszek to sprawnie opisał, nic dodać, nic ująć ;P

Może i się mylę, ale mi tam osobiście nie chciałoby się lecieć +/- 1000kratek przez dzień i noc, by rozwalić jakieś drzewo daleko za miastem, szczególnie że lataliby tam bandyci mogący mnie zabić :D Ale są ludzie i ludzie ;) Ogólnie chciałem zaprezentować tylko swoją wizję :P

<3 Bandytów. Zawsze odgrywam czarny charakterek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Taurus97    1

A jak w ogóle wyobrażacie sobie wprowadzenie banku. Jeżeli mam 3000 to w chwili otwarcia banku cała kasa pojawi mi się w ekwipunku jeżeli konto jest płatne?

Jakie rozwiązania proponujecie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lizak    7

Nie, po prostu zostanie wybudowany bank, a pieniądze nie będą jako przedmiot. Zostanie wszystko tak samo, tyle że można będzie pieniądze wpłacić do banku i znikną nam one z /money. Jak je wypłacimy wrócą ponownie - dziecinnie proste.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...