Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
Monten98

Moja propozycja co do wojowników

Rekomendowane odpowiedzi

Monten98    4

Witam. Jest już Armia Regnum ale mam pomysł aby wojownik mógł by iść w dwie strony po np. 20-30 lvl combat.

Strona Dobra- Strażnicy z Regnum, chodzą po miescie, pilnują porządku i pomagają.

Strona Zła- Bandyci, chodzą w nocy i zabijają ludzi, w dzień chowają się w ślepe uliczki albo idą do karczmy aby ktoś ich wynają.

Krótka historia:

Jest 8:00, już nastała noc. Zmęczony strażnik wraca do domu, aż tu nagle napada go bandyta i zarzyna gardło.

Kiedy bandyta wraca do karczmy po więcej zadań i zapłatę łapią go strażnicy i wsadzają do lochów.

Niestety dla strażników, bandyta uciekł!

Szukali go po całym mieście lecz na marne.

Następnej nocy o 9:00 Skrada się do króla... i nagle... król wyjmuje kilof i wali nim w głowę bandyty :D

KONIEC!

Na pewno się domyślacie którą drogę bym wybrał gdybym był wojownikiem :> buhahahaaaa!!!

No i oczywiście mogły by być rangi: Straznik i Bandyta

Aha no i musi być balans, jeżeli Strażnicy dostają kase od Regnum to bandyci by mogli wszędzie mieć pvp i o każdej godzinie :D

Nie wiem czy wszyscy wiedzą ale pod chodnikami actus ujrzymy to:

Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.

czyli kanały ściekowe, chyba :D Mogła by być tam baza bandytów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Quacke    18

Taaa... Pomysł ciekawy, ale dla mnie jeden problem. Nicki. Przecież każda ofiara zobaczy nick swojego mordercy i to według mnie byłoby niemiłe bo później można się na siebie po obrażać. Poza tym, przecież Regnum jest spokojnym królestwem, Nie było mowy o napadach bandytów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Monten98    4

Taaa... Pomysł ciekawy, ale dla mnie jeden problem. Nicki. Przecież każda ofiara zobaczy nick swojego mordercy i to według mnie byłoby niemiłe bo później można się na siebie po obrażać. Poza tym, przecież Regnum jest spokojnym królestwem, Nie było mowy o napadach bandytów.

A o tym też pomyślałem tylko nie napisałem, ranga Bandyta miał by ulgę i nie pisało by monten98 został........

Napady bandytów, no ale to co będą kwiatki, lukier, i piłowanie ostrych krawędzi do końca życia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
AniolStroz    20

Tak bandyta by mógł bić każdego wszędzie to świetny pomysł , ogólnie open pvp zli i dobrzy wojownicy pomysł ciekawy , przydał by też się jakiś obóz bandytów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lizak    7

Obóz już ja powoli zakładam, lecz póki co na 1-3 osoby chcące sobie pograć razem w małych domkach itd. Widzę również, że wasze wizje na temat zakładania gildii bandytów są nieco "dziwne" "noobskie" "łatwe"? Wszystko powinno wyglądać moim zdaniem według tradycyjnego schematu(Przykładowo z sampa). Jest dział "Gildie" a w nim pododdziały "Porządkowe" "Przestępcze". Porządkowe to oczywiście straż miejska, a przestępcze to obóz bandycki - przykładowo gildia nazywana jest gildią siedmiu braci. Limit póki co przy takiej ilości graczy wynosiłby 1 gildia porządkowa + 1 przestępcza. W każdej z nich maxymalna ilość członków to 5, by cały serwer nie zamienił się w walki bandyta vs strażnik. Żeby zostać "hersztem" bandytów, czy prościej mówiąc założycielem takiego obozu trzeba by było napisać porządną aplikację z historią jej powstania, estetyczną grafiką, założeniami i oczywiście ekipą. Ekipa która by przeszła taką weryfikację dostawałaby możliwość kupna ziemi bez bycia szlachcicem tak jak to jest teraz. Obozy takie mogłyby być samo wystarczalne, gdyż to ich sprawa jest kogo mają w swoim obozie - mają limit 5 osób. Im więcej rzemieślników tym mniej wojowników do napadów itd. (Ew. można by zmniejszyć max. liczbę osób w gildiach przestępczych do 4 - wtedy jeżeli weźmiemy górnika/drwala/rolnika to zostanie nam 1 slot na nas(czyli wojownika.) ) W przypadku gildii porządkowej na jej czele stawałby wybrany przez króla szlachcic.

Do zabijania zwykłych graczy dla zdobycia ich dóbr materialnych uprawnieni byliby tylko bandyci, a osoby (czyt. mieszczanie) za zabijanie dla zyskania przedmiotów byliby karani. (Nie mówię tutaj o codziennych sporach, lecz o bieganiu po terenach pvp i szukaniu ofiar)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Monten98    4

Jakie gildie? Ja o żadnej gildi nie mowiłem tylko o randze Bandyty.

Mieszkał by w ściekach i brał zadania w karczmie na zabicie kogoś, tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lizak    7

mHM... i wtedy każdy Lizak, czy Monten może być bandytą -.- bardzo interesujące. Gugle są bogate w wiedzę jbc. :P

@Edit: Poza tym wystarczy pomyśleć - czemu w każdych innych grach multiplayer (Przykładowo SAMP) na serwerach Role Play nie ma możliwości zostania 'pojedynczym bandytą" - bo byłby chaos i nieodpowiiednie osoby z nieodpowiednimi uprawnieniami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Elwo    11

mHM... i wtedy każdy Lizak, czy Monten może być bandytą -.- bardzo interesujące. Gugle są bogate w wiedzę jbc. :P

@Edit: Poza tym wystarczy pomyśleć - czemu w każdych innych grach multiplayer (Przykładowo SAMP) na serwerach Role Play nie ma możliwości zostania 'pojedynczym bandytą" - bo byłby chaos i nieodpowiiednie osoby z nieodpowiednimi uprawnieniami.

Nie rozumiem tylko, dlaczego wszystko porównujesz do SAMP'a. Chłopie to jest Minecraft, nie wszystko musi i nie będzie takie jak tam. Jeśli chcesz mieć takie rzeczy to idź sobie pograj w to i finito...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lizak    7

Bo przykładowo to jedna z najbardziej rozwiniętych gier dot. Role Play'u i ktoś siedział nad zasadami raczej dłużej niż ty i myślał nad tym by nie było latających po serwerze noobów zabijających każdego i wszędzie "Bo jestem wielki Bandito z kanałów i mam prawo cię zabić". Jeżeli masz całą organizację to jej lider powinien dbać o to, by znajdowały się w niej odpowiednie osoby - Jedna osoba zacznie odwalać, a ucierpi cała organizacja. Wiem, że dla co niektórych byłoby elegancko napisać historię postaci(3 zdania -.- ) I być bandytą bo tak łatwiej, ale to nie jest rozwiązanie, a przynajmniej nie dla projektu który chce być najlepszym projektem Role Play w MC (bo tak też pisało w guglach ;) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Elwo    11

W Twoich guglach jest nawet napisane, że budyń to świetny deser ale nie sprawdza się jako sanki... Mi po prostu chodzi, żebyś nie robił z MC SAMP'a, bo to dwa różne 'światy'. Chcesz zrobić bandziorów - proszę bardzo, ale wymyśl także coś własnego, a nie że wszystko zerżniesz z innej gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tolberti    4

I z tego co wiem budyń faktycznie jest świetnym deserem ale jako sanki się raczej nie sprawdzi. Do tego w średniowieczu, fantasy różnych i tak dalej są grupy bandytów atakujące na traktach i podobnych gościńcach. Bo w pojedynkę nie daliby sobie rady. W pojedynkę działali zabójcy i złodzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Elwo    11

I z tego co wiem budyń faktycznie jest świetnym deserem ale jako sanki się raczej nie sprawdzi. Do tego w średniowieczu, fantasy różnych i tak dalej są grupy bandytów atakujące na traktach i podobnych gościńcach. Bo w pojedynkę nie daliby sobie rady. W pojedynkę działali zabójcy i złodzieje.

Ale czy ja mówię, że tak nie jest? Ja tylko proszę go, aby nie robił z MC SAMP'a, bo to nie w tym rzecz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lizak    7

Nie robię z MC Sampa, bo się tego nie da zrobić ;) To po pierwsze... Ja tylko proponuję metodę która jest stosowana w wielu grach, a na przykład podaję sampa bo w niego grałem najdłużej. Nad inną metodą myślałem, i to nie krótko, lecz z mentalnością naszych 10'latków jest mniej więcej tak: Wejść na serwer - > Zabijać - > Rozwalać - > Wkurzać innych. ( Czyli mówiąc prościej "rozje**ć i zarobić kasę bo napisałem podanie do bandytUF.) Yow...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Monten98    4

Halo! W innym temacie ale związanym też wojownikami napisałem, że bandyci mogli by zabijać jak ktoś by zlecił zabójstwo, więc proszę nie porównuj mi tutaj do SAMPA bo grałem i widziałem jak ktoś na serwie latał z Minigunem i robił rozpierduche.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kubasi123    0

Najlepszym rozwiązaniem byłoby takie coś jak było w tibi (wiem, gra TERAZ jest beznadziejna ale kiedyś z kolegami fajnie się grało) - zabijesz kogoś to pojawia ci się oznaczenie. Wtedy każdy może cię zabić bez konsekwencji. Straż dostawałaby pieniądze za zabicie każdego typa z takim oznaczeniem. Znikałoby to po pewnym czasie, albo po przekupieni jakiegoś strażnika. Nie wiem czy jest to możliwe, tylko zaproponowałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
AniolStroz    20

PDBB zgadzam się z tobą to by było fajne ale bardzo ciężkie do zrobienia , raczej ekipa nie ma aż takich umiejętnośći jakieś grafiki przy postaciach etc wchodzenie w kod gry , nie wyobrażam sobie tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kubasi123    0

No to zamiast tego tablica z osobami poszukiwanymi. Np. zabiję jakiegoś rolnika żeby zabrać mu zborze, on zgłasza się do szefa straży, a on przyczepia tablicę z moim nickiem. Wtedy za zabicie mnie nie ma żadnej kary. Mogę albo ukryć się gdzieś w lesie albo zakraść się do komendanta, zapłacić mu i jestem oczyszczony z zarzutów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...