Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
Papierosek

Minecraft MMORPG

Rekomendowane odpowiedzi

Papierosek    1

Siema, wpadłem na świetny pomysł tylko pytanie, czy byłby ten pomysł do zrealizowania ? 

pozwolę sobie go trochę opisać :) 

 

Mod by polegał aby z mc zrobić grę MMORPG, czym by się różniła od innych gier mmorpg ? 

a tym że pvp by wymagało skilla, a nie tylko lepszy ekwipunek itp. 

gra byłaby strasznie dynamiczna i ekscytująca, sądzę że taki mod by podbił miliony serc graczy mc. 

 

Spis treści : 

1. Poziomy 

2. Ekwipunek 

3. NPC, handel

4. Gildia

 

 

1. Poziomy : 

Jak to w grach mmorpg bywa, jest ich ograniczenie oraz nie tak łatwo osiągnąć maksymalny poziom.

w mc 15 poziom by trzeba było wbijać hmm, powiedzmy pól dnia ciągłego expienia. 

co by dawał taki poziom ? 

co kolejny poziom moglibyśmy dorzucać sobie jeden punkt w zdolności takie jak : 

a) Wytrzymałość - Więcej serduszek, +1 serduszko albo 0,5 serduszka . 

b) Unik - im więcej uniku mamy, tym wieksza szansa że przeciwnik w nas nie trafi ( nie wiem czy możliwe do zrealizowania)

c) Siła - tu nie ma co tłumaczyć , jeden punkt w siłę powoduję że atakujemy o 0,5 serduszka więcej. 

d) Krytyczny cios ( nie wiem jak to nazwać ) - wtedy ataki z wyskoku by już nie powodowały ataki krytyczne, tylko cios krytyczny by zależał od tego ile mamy dodane w tą zdolność. 

 

Oczywiście ludzie by tworzyli własne expiarki , a wtedy by już nie było takiej frajdy, tak więc najlepiej usunąć mob spawnery z normalnego świata, i dodać je tylko na wyprawy gildyjne ( czytaj dalej a dowiesz się o co chodzi ) 

 

co do enchantowania itemów, nie będziemy tego robić za poziomy... lecz za złoto :) . 

 

2. Ekwipunek : 

Ekwipunek... na naszym oficjalnym mc mamy zbroje tylko skórzane,żelazne, oraz diamentowe.

na mc MMORPG byłby taki o to ekwipunek (od najgorszego do najlepszego) : 

 

1. Skorzany - 1 poziom 

2. Zelazny - 5 poziom 

3. Złoty - 10 poziom

4. Żelazo wyprawione złotem - 15 poziom 

5. Zelazny wyprawiony diamentami - 20 poziom

6. Diamentowy - 25 poziom

7. Diamentowy wyprawiony żelazem - 30 poziom 

8. Lapislazulowy - 40 poziom

9. Lapisulazolowy wyrawiony żelazem - 45 poziom

10. Lapisulazolowy wyprawiony diamentami. - 50 poziom 

 

Jeśli chodzi o narzędzia takie jak kilof, łopata, było by bez ograniczenia poziomowego. 

natomiast miecze by miały wymagania lvl'owe tak jak napisałem wyżej. 

 

co do łuku, łuk by był nadal łukiem, ale były by różne rodzaje strzał ( od najgorszego do najlepszego)

 

1. Drewniana strzała - 10 poziom

2. Kamienna strzała - 15 poziom 

3. Diamentowa strzała  - 30 poziom

 

łuk by był dostępny dopiero od 10 poziomu . 

 

Diamentowe strzały : 1 diament starczy na 32 strzały. 

Kamienne strzały : 1 kamień na 1 strzała 

 

 

jak by wyglądał crafting takich strzał ? 

 

kładziemy trzy patyki na szerokość , tak wychodzi jedna strzała 

aby zrobić kamienną/diamentową strzałe kładziemy nad patykami kamien/diament. 

 

 

3. NPC, handel 

 

 

NPC znajdowali by się w głownej wiosce ( wioska w której się respimy ) .

w tej wiosce by było zablokowane pvp. oraz gracze mogli by tam wystawiać własne sklepy, budować własnych domków nie wolno, jeżeli nie mamy gildii to itemy chować możemy tylko i wyłącznie w tej skrzyni która jest dla wszystkich, nie wiem jak sie nazywa lol ;x . 

 

 

NPC jak NPC, tylko żeby zmienić możliwość kupowania za złoto, oraz dodać itemy typu : materiały do zbroji ( maksymalnie do zbroii na 20 poziom, dalej trzeba samemu explorować ) 

zbroje ( maksymalnie do 10 poziomu ) 

potiony, książki z enchantami, 

i tak dalej. 

 

handel między graczami ? 

od czego jest klawisz Q, ktoś ci zwiał ? trudno, ma przerąbane u ciebie jak i u twojej gildii. :) 

 

 

 

4. Gildia. 

Gildie można założyć od 30 poziomu. 

co daję gildia ? nad nickiem postaci wyświetla sie nazwa gildii, ( albo jej skrót ) 

dopiero gdy mamy gildie możemy chodzić na wyprawy, o których napisze niżej. 

razem z gildią możemy zbudować zamek, oraz poprosić admina o cuboida na zamek, w jeden dzień tygodnia/miesiąca jest zdejmowany cuboid i jest to dzień wolnych wojen, można napadać słabsze gildie, okradać ich łupy z wypraw które chowają w skrzyniach w swojej fortecy, oraz zdobywać sławe dla włąsnej gildii.

 

Wyprawy gildyjne : 

wyprawy gildyjne byłby o tyle opłacalne, że tam by mozna było znaleść diamenty, lapislazuli ( w małych ilosciach) ( lapislazuli byłby jeszcze bardziej żadszy od diamentów, tak czy siak spełnia role tylko barwnika więc można coś innego zastosować jako niebieski barwnik ) oraz szybko zdobyć doswiadczenie.

na koncu każdej wyprawy byłby boss, którego strasznie ciężko pokonać, z niego dropiły by odrazu gotowe itemy typu zbroja, czy miecz ( max itemy do 30poziomu) oraz itemy potrzebne do produkcji itemów powyżej 40 poziomu.

 

jak wyglądał by taki dungeon ? to zależałoby od wyobraźni osoby która by tworzyła tego moda :) 

 

 

 

 

temat jeszcze nie dokonczony, jak bede miał czas to dokoncze, 

narazie napiszcie co o tym sadzicie :) 

co byscie zmienili, co dodali. 

dzieki z gory :) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zaK1946    4

Jako MMORPG By nie wyszło, bo jak sama nazwa mówi jest to Massively Multiplayer Online RPG, czyli coś co utrzyma duużo graczy. Ale jak zwyczajny mod na multiplayer, niech będzie do 30 graczy, może to wypalić. Tylko oczywiście musi się komuś chcieć to zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Natsu    2

Nie stety NIESTETY taka gra juszŻ istnieje a nazywa sie ona ( zapoMniAłem ) .

Ale fajny pomysł bo byla by to gra polska tagrze TAK, ŻE morzŻesz zrobić i moge ci pomuÓ

A ty zaK 1946 zamkij sie bo jeden czlowiek taka gre zrobil i czym ryj okej

 

+warn za obrazę innego użytkownika forum. I ogarnij człowieku ortografię! //Chormon

SRY ten post pisalem w nocy i przepraszam cie zak 1946

Edytowane przez Natsu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Povered    207

Widzę, że pan Natsu nie zna za dobrze ortografii, a dodatkowo wyzywa innych graczy.. co się z tym światem dzieje..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miloszu_xd    171

Ty w ogóle masz jakieś pomysły jak się za to zabrać?

 

@up świat schodzi na... nie, nie wiem na co bo nie chcę obrażać zacnych stworzeń jakimi są psy... ;__;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
SlimeCraft    2

Siema, wpadłem na świetny pomysł tylko pytanie, czy byłby ten pomysł do zrealizowania ? 

pozwolę sobie go trochę opisać :)

 

Mod by polegał aby z mc zrobić grę MMORPG, czym by się różniła od innych gier mmorpg ? 

a tym że pvp by wymagało skilla, a nie tylko lepszy ekwipunek itp. 

gra byłaby strasznie dynamiczna i ekscytująca, sądzę że taki mod by podbił miliony serc graczy mc. 

 

Spis treści : 

1. Poziomy 

2. Ekwipunek 

3. NPC, handel

4. Gildia

 

 

1. Poziomy : 

Jak to w grach mmorpg bywa, jest ich ograniczenie oraz nie tak łatwo osiągnąć maksymalny poziom.

w mc 15 poziom by trzeba było wbijać hmm, powiedzmy pól dnia ciągłego expienia. 

co by dawał taki poziom ? 

co kolejny poziom moglibyśmy dorzucać sobie jeden punkt w zdolności takie jak : 

a) Wytrzymałość - Więcej serduszek, +1 serduszko albo 0,5 serduszka . 

b) Unik - im więcej uniku mamy, tym wieksza szansa że przeciwnik w nas nie trafi ( nie wiem czy możliwe do zrealizowania)

c) Siła - tu nie ma co tłumaczyć , jeden punkt w siłę powoduję że atakujemy o 0,5 serduszka więcej. 

d) Krytyczny cios ( nie wiem jak to nazwać ) - wtedy ataki z wyskoku by już nie powodowały ataki krytyczne, tylko cios krytyczny by zależał od tego ile mamy dodane w tą zdolność. 

 

Oczywiście ludzie by tworzyli własne expiarki , a wtedy by już nie było takiej frajdy, tak więc najlepiej usunąć mob spawnery z normalnego świata, i dodać je tylko na wyprawy gildyjne ( czytaj dalej a dowiesz się o co chodzi ) 

 

co do enchantowania itemów, nie będziemy tego robić za poziomy... lecz za złoto :) . 

 

2. Ekwipunek : 

Ekwipunek... na naszym oficjalnym mc mamy zbroje tylko skórzane,żelazne, oraz diamentowe.

na mc MMORPG byłby taki o to ekwipunek (od najgorszego do najlepszego) : 

 

1. Skorzany - 1 poziom 

2. Zelazny - 5 poziom 

3. Złoty - 10 poziom

4. Żelazo wyprawione złotem - 15 poziom 

5. Zelazny wyprawiony diamentami - 20 poziom

6. Diamentowy - 25 poziom

7. Diamentowy wyprawiony żelazem - 30 poziom 

8. Lapislazulowy - 40 poziom

9. Lapisulazolowy wyrawiony żelazem - 45 poziom

10. Lapisulazolowy wyprawiony diamentami. - 50 poziom 

 

Jeśli chodzi o narzędzia takie jak kilof, łopata, było by bez ograniczenia poziomowego. 

natomiast miecze by miały wymagania lvl'owe tak jak napisałem wyżej. 

 

co do łuku, łuk by był nadal łukiem, ale były by różne rodzaje strzał ( od najgorszego do najlepszego)

 

1. Drewniana strzała - 10 poziom

2. Kamienna strzała - 15 poziom 

3. Diamentowa strzała  - 30 poziom

 

łuk by był dostępny dopiero od 10 poziomu . 

 

Diamentowe strzały : 1 diament starczy na 32 strzały. 

Kamienne strzały : 1 kamień na 1 strzała 

 

 

jak by wyglądał crafting takich strzał ? 

 

kładziemy trzy patyki na szerokość , tak wychodzi jedna strzała 

aby zrobić kamienną/diamentową strzałe kładziemy nad patykami kamien/diament. 

 

 

3. NPC, handel 

 

 

NPC znajdowali by się w głownej wiosce ( wioska w której się respimy ) .

w tej wiosce by było zablokowane pvp. oraz gracze mogli by tam wystawiać własne sklepy, budować własnych domków nie wolno, jeżeli nie mamy gildii to itemy chować możemy tylko i wyłącznie w tej skrzyni która jest dla wszystkich, nie wiem jak sie nazywa lol ;x . 

 

 

NPC jak NPC, tylko żeby zmienić możliwość kupowania za złoto, oraz dodać itemy typu : materiały do zbroji ( maksymalnie do zbroii na 20 poziom, dalej trzeba samemu explorować ) 

zbroje ( maksymalnie do 10 poziomu ) 

potiony, książki z enchantami, 

i tak dalej. 

 

handel między graczami ? 

od czego jest klawisz Q, ktoś ci zwiał ? trudno, ma przerąbane u ciebie jak i u twojej gildii. :)

 

 

 

4. Gildia. 

Gildie można założyć od 30 poziomu. 

co daję gildia ? nad nickiem postaci wyświetla sie nazwa gildii, ( albo jej skrót ) 

dopiero gdy mamy gildie możemy chodzić na wyprawy, o których napisze niżej. 

razem z gildią możemy zbudować zamek, oraz poprosić admina o cuboida na zamek, w jeden dzień tygodnia/miesiąca jest zdejmowany cuboid i jest to dzień wolnych wojen, można napadać słabsze gildie, okradać ich łupy z wypraw które chowają w skrzyniach w swojej fortecy, oraz zdobywać sławe dla włąsnej gildii.

 

Wyprawy gildyjne : 

wyprawy gildyjne byłby o tyle opłacalne, że tam by mozna było znaleść diamenty, lapislazuli ( w małych ilosciach) ( lapislazuli byłby jeszcze bardziej żadszy od diamentów, tak czy siak spełnia role tylko barwnika więc można coś innego zastosować jako niebieski barwnik ) oraz szybko zdobyć doswiadczenie.

na koncu każdej wyprawy byłby boss, którego strasznie ciężko pokonać, z niego dropiły by odrazu gotowe itemy typu zbroja, czy miecz ( max itemy do 30poziomu) oraz itemy potrzebne do produkcji itemów powyżej 40 poziomu.

 

jak wyglądał by taki dungeon ? to zależałoby od wyobraźni osoby która by tworzyła tego moda :)

 

 

 

 

temat jeszcze nie dokonczony, jak bede miał czas to dokoncze, 

narazie napiszcie co o tym sadzicie :)

co byscie zmienili, co dodali. 

dzieki z gory :)

NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...