Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
ShookTea

ShookTea's Mods

Rekomendowane odpowiedzi

ShookTea    15
Licencja dotycząca wszystkich modów:
[spoiler]
1. Zakazuje się edycji modów, podglądu kodu lub używania modów do tworzenia paczek.
2. Zakazuje się tworzenia filmów opisujących dane mody.
3. Zakazuje się upubliczniania modów bez podania jego autora oraz linku do tego tematu.
4. Każda z tych zasad może zostać zmieniona po uzgodnieniu z autorem.
[/spoiler]
 
Sposób instalacji modów oznaczonych tagiem Forge:
1. Pobierz rekomendowaną wersję Forge z linku

Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.

, zainstaluj.
2. Pobierz mod zapisany jako plik .ZIP z podanego linku.
3. Przejdź do folderu ".minecraft".
4. Jeśli folder "mods" nie istnieje, utwórz taki folder.
5. Wrzuć plik .ZIP do folderu ".minecraft/mods". Nie wypakowuj go.
Pamiętaj - aby działały mody z Forge, musisz mieć konto Premium.
 
Forge PeacefulCraft
Aktualna wersja: 1.0.1
Wymagana wersja Minecraft: 1.6.2
Changelog:
[spoiler]
1.0.1 - 24.08.2013
-Zmieniono recepturę kuli szlamu (patrz: MinecraftForum)
1.0.0 - 23.08.2013
-Utworzono mod.
[/spoiler]
Ach, jak cudowny jest spokój grania na pokojowym poziomie trudności! Żadnego niebezpieczeństwa, żadnych potworów... zaraz, zaraz. Żadnych potworów?! To przecież oznacza, że nie będę mógł zrobić klejących tłoków, łuku, wędki i wielu innych, przydatnych rzeczy! Hmm... a może pobiorę mod ShookTea's PeacefulCraft?
 
Ta prosta, nie powodująca żadnych sprzeczności z innymi modami modyfikacja pozwala na wytworzenie przedmiotów wyrzucanych przez potwory z innych przedmiotów, dostępnych na pokojowym poziomie trudności.
 
Receptury craftingu: 

Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.

 

KONIEC

(W przyszłości będzie więcej)

 

LINKI DO POBRANIA znajdują się na stronie 

Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ShookTea    15

Ile trwała praca nad tą modyfikacją?

Aż 4 godziny :)

 

EDIT: 4 godziny zajęło mi pisanie. Konfiguracja Forge i Eclipse z powodu ogromnej liczby błędów zajęła mi cały wczorajszy dzień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pigmej4ever    22

Za parę dni ląduje w pierwszym odcinku mojej nowej serii :) Musze poczekać jeszcze tylko na Miniaturkę.

 

Ps. Szybko usuń Reflinka :P Zrób temat na minecraft forum napisz coś krótko i wstaw refke tam, bo tutaj zaraz ci ocenzurują :P 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zampa    10

Bone Meal, składnik do craftingu kości w twoim modzie, można zdobyć tylko z... kości. A kości nie ma na peaceful.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pigmej4ever    22

Bone Meal, składnik do craftingu kości w twoim modzie, można zdobyć tylko z... kości. A kości nie ma na peaceful.

 

Heh... rzeczywiście, idąc tym tokiem myślenia połowy receptur nie da się wykonać :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ShookTea    15

Nie wiedziałem, w jaki sposób napisać "Bone meal", więc napisałem "Proszek". To ta receptura z trzeba blokami gravelu ułożonymi w rząd :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zampa    10

W polskim tłumaczeniu Minecrafta bone meal widnieje jako mączka kostna. Proszek zbytnio się kojarzy z prochem strzelniczym, co wprowadza w błąd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ShookTea    15
Ale "mączka kostna" się nie mieściła.
Najpewniej zgodnie z zaleceniem z MinecraftForum zmienię recepturę tworzenia slime balli, a wtedy wstawię tutaj obrazki z angielskimi podpisami i nie będzie problemu.

Aktualizacja do 1.0.1: "Ułatwiono" tworzenie kuli szlamu z powodu [url="http://www.minecraftforum.net/topic/1951889-shookteas-mods/#entry24039629"]http://www.minecraftforum.net/topic/1951889-shookteas-mods/#entry24039629[/url]
[color=#0000cd]Nie doublepostujemy. //Woozie[/color]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
konrad11901    25

Cztery godziny to... za dużo jak na samą receptę, i za mało na dobrego moda. PARADOKS!

Krytyk się znalazł...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ShookTea    15

Zaktualizowano do 1.0.1

 

Pod "tworzenie moda" biorę również pod uwagę rekompilację i reobfuskację (które na moim <ironia>super-szybkim</ironia> komputerze trwa "tylko" 15 minut), stworzenie obrazów przedstawiających receptury (co również sporo trwało) i ich wstawienie na Imgur, wreszcie stworzenie konta na Ad fly i utworzenie linków. Razem same działania końcowe to ok. godziny (program do tworzenia receptur strasznie topornie działa, a innych nie mogłem znaleźć)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateeq1337
      Witam, mam problem z instalacją forga, więc gdy instaluje forga wyskakuje mi error [patrz screen'a], ogólnie ta lista była dłuższa ale pobrałem pare plików etc. i zostały tylko te , i teraz moje pytanie, jak to naprawić?
       
      Dodam że w plikach minecrafta w folderze .minecraft\libraries\org w każdym folderze jest plik który powinien tam być.
      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten załącznik.

      POMOCY! TAKI SAM BŁĄD RÓWNIEŻ POJAWIA SIĘ NA INNYCH WERSJACH 1.7.x
    • Przez jakubix202
      problem z modami flans mod smart moving mody na wersje 1.8 gdy mam pistolet z flans mod to jest on jakoś dziwnie zrobiony nie trzymam go w ręce tylko gdzieś za ,obok ,na dole
      to wina smart moving ale chce aby te mody jakoś działały ze sobą pomocy co mam zrobić  aby mieć te mody razem i aby flans mod wyglądał naturalnie?
       
      SCREEN shoty na dole 
      mogłem wysłać tylko 2 wyśle więcej screenów ale to w poście poniżej  który się pojawi

      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten załącznik.

      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten załącznik.
    • Przez greatcesar2
      Mam forge 1.7.10 i miecraft nie chce sie odpalac 
      _________________________________________________________________________  a oto crash report :   Is Modded: Definitely; Client brand changed to 'fml,forge' Type: Client (map_client.txt) Resource Packs: [] Current Language: ~~ERROR~~ NullPointerException: null Profiler Position: N/A (disabled) Vec3 Pool Size: 0 (0 bytes; 0 MB) allocated, 0 (0 bytes; 0 MB) used Anisotropic Filtering: Off (1)     at cpw.mods.fml.client.SplashProgress.start(SplashProgress.java:199) at cpw.mods.fml.client.FMLClientHandler.beginMinecraftLoading(FMLClientHandler.java:193) at net.minecraft.client.Minecraft.func_71384_a(Minecraft.java:480) at net.minecraft.client.Minecraft.func_99999_d(Minecraft.java:878) at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:148) at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method) at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source) at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source) at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source) at net.minecraft.launchwrapper.Launch.launch(Launch.java:135) at net.minecraft.launchwrapper.Launch.main(Launch.java:28) Caused by: org.lwjgl.LWJGLException: Could not create context (WGL_ARB_create_context) at org.lwjgl.opengl.WindowsContextImplementation.nCreate(Native Method) at org.lwjgl.opengl.WindowsContextImplementation.create(WindowsContextImplementation.java:50) at org.lwjgl.opengl.ContextGL.<init>(ContextGL.java:132) at org.lwjgl.opengl.DrawableGL.createSharedContext(DrawableGL.java:77) at org.lwjgl.opengl.DrawableGL.createSharedContext(DrawableGL.java:41) at org.lwjgl.opengl.SharedDrawable.<init>(SharedDrawable.java:50) at cpw.mods.fml.client.SplashProgress.start(SplashProgress.java:192) ... 10 more     A detailed walkthrough of the error, its code path and all known details is as follows: ---------------------------------------------------------------------------------------   -- Head -- Stacktrace: at cpw.mods.fml.client.SplashProgress.start(SplashProgress.java:199) at cpw.mods.fml.client.FMLClientHandler.beginMinecraftLoading(FMLClientHandler.java:193) at net.minecraft.client.Minecraft.func_71384_a(Minecraft.java:480)   -- Initialization -- Details: Stacktrace: at net.minecraft.client.Minecraft.func_99999_d(Minecraft.java:878) at net.minecraft.client.main.Main.main(SourceFile:148) at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method) at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source) at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source) at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source) at net.minecraft.launchwrapper.Launch.launch(Launch.java:135) at net.minecraft.launchwrapper.Launch.main(Launch.java:28)   -- System Details -- Details: Minecraft Version: 1.7.10 Operating System: Windows 7 (amd64) version 6.1 Java Version: 1.8.0_161, Oracle Corporation Java VM Version: Java HotSpot™ 64-Bit Server VM (mixed mode), Oracle Corporation Memory: 42699784 bytes (40 MB) / 189603840 bytes (180 MB) up to 1060372480 bytes (1011 MB) JVM Flags: 6 total; -XX:HeapDumpPath=MojangTricksIntelDriversForPerformance_javaw.exe_minecraft.exe.heapdump -Xmx1G -XX:+UseConcMarkSweepGC -XX:+CMSIncrementalMode -XX:-UseAdaptiveSizePolicy -Xmn128M AABB Pool Size: 0 (0 bytes; 0 MB) allocated, 0 (0 bytes; 0 MB) used IntCache: cache: 0, tcache: 0, allocated: 0, tallocated: 0 FML:  GL info: ' Vendor: 'ATI Technologies Inc.' Version: '2.1.8545 Release' Renderer: 'Radeon X1600 Series (Microsoft Corporation - WDDM)  ' Launched Version: 1.7.10-Forge10.13.4.1558-1.7.10 LWJGL: 2.9.1 OpenGL: Radeon X1600 Series (Microsoft Corporation - WDDM)   GL version 2.1.8545 Release, ATI Technologies Inc. GL Caps: Using GL 1.3 multitexturing. Using framebuffer objects because ARB_framebuffer_object is supported and separate blending is supported. Anisotropic filtering is supported and maximum anisotropy is 16. Shaders are available because OpenGL 2.1 is supported.   Is Modded: Definitely; Client brand changed to 'fml,forge' Type: Client (map_client.txt) Resource Packs: [] Current Language: ~~ERROR~~ NullPointerException: null Profiler Position: N/A (disabled) Vec3 Pool Size: 0 (0 bytes; 0 MB) allocated, 0 (0 bytes; 0 MB) used Anisotropic Filtering: Off (1)     Proszęo szybką pomoc 
    • Przez Policjant Gajwer
      Witam, mam problem z serwer, a mianowicie z uruchomieniem go. Problem jest taki, że dodałem mody na serwer i działały. Dorzuciłem kilka kolejnych i crashowało go.
       
      Logi:
       
    • Przez Dat_Lee
      Specyfikacja serwera:
      Procesor: Intel I5 7500 3.4Ghz Ilość ram: 4GB (ram przydzielony do serwera ogólnie mam 8GB) Wersja Javy: Java8 151 64bit Wersja Javy: Windows 10 Home Edition 64bit Hosting: Serwer jest zrobiony na moim komputerze
      Wersja: forge-1.7.10-10.13.4.1614-1.7.10-universal.jar
      Mody Serwera:
      - advanced-machines-59.0.2
      - Automagy-1.7.10-0.28.2
      - backpack-2.0.0-1.7.x
      - Battlegear2-Bullseye-1.0.7.0 (do usunięcia)
      - BattleTowers-1.7.10 (do usunięcia)
      - BigReactors-0.4.3A
      - BigTrees-172b-forge1060
      - buildcraft-7.1.23
      - CoFHWorld-1.12-1.0.0.6-universal
      - ComputerCraft1.75 (do usunięcia)
      - CraftGuide-1.6.8.1
      - Deconstruction[v2.2.6]
      - Elemental Creepers-universal_1.7.10-4.3.0 (do usunięcia)
      - EnchantView-v4.1.0-mc1.7.10
      - EnderIO-1.7.10-2.3.0.429_beta (do usunięcia)
      - EquivalentExchange3-1.7.10-0.3.0.547 (do usunięcia)
      - Forbidden Magic-1.7.10-0.575
      - forestry_1.7.10-4.2.16.64
      - gadomancy-1.7.10-1.0.7.3
      - Galacticraft-Planets-1.7-3.0.12.497 (do usunięcia)
      - GalaxySpace-1.1.9 STABLE (do usunięcia)
      - generators-0.9.20.123-mc1.7.10
      - ImmersiveEngineering-0.7.7
      - industrialcraft-2-2.2.710-experimental
      - InventoryTweaks-1.59-dev-152
      - ironchest-1.7.10-6.0.62.742-universal
      - irontank-1.7.10-1.1.15.65
      - Mantle-1.7.10-0.3.2b
      - bdlib-1.9.4.109-mc1.7.10
      - [1.7.10]bspkrsCore-universal-6.16
      - Baubles-1.7.10-1.0.1.10
      - CodeChickenLib-1.7.10-1.1.3.136-universal
      - ForgeMultipart-1.7.10-1.2.0.345-universal
      - ForgeRelocation-1.7.10-0.0.1.4-universal
      - ForgeRelocationFMP-1.7.10-0.0.1.2-universal
      - MrTJPCore-1.1.0.33-universal
      - EJML-core-0.26
      - CoFHCore-[1.7.10]3.1.4-329
      - GalacticraftCore-1.7-3.0.12.497 (do usunięcia)
      - GollumCoreLib-2.0.0-1.7.10
      - immibis-core-59.1.4
      - Mekanism-1.7.10-9.1.1.1031
      - MekanismGenerators-1.7.10-9.1.1.1031
      - MekanismTools-1.7.10-9.1.1.1031
      - MicdoodleCore-1.7-3.0.12.497 (do usunięcia)
      - ModularPowersuits-0.11.0.301 (do usunięcia)
      - MorePistons-2.0.0-1.7.10 (do usunięcia)
      - Numina-0.4.0.131
      - OpenComputers-MC1.7.10-1.7.1.1127-universal (do usunięcia)
      - Plant-Mega-Pack-Mod-1.7.10
      - ProjectRed-1.7.10-4.7.0pre12.95-Base
      - ProjectRed-1.7.10-4.7.0pre12.95-Compat
      - ProjectRed-1.7.10-4.7.0pre12.95-Fabrication
      - ProjectRed-1.7.10-4.7.0pre12.95-Integration
      - ProjectRed-1.7.10-4.7.0pre12.95-Lighting
      - ProjectRed-1.7.10-4.7.0pre12.95-Mechanical
      - ProjectRed-1.7.10-4.7.0pre12.95-World 
      - Railcraft_1.7.10-9.12.2.0
      - RedstoneFlux-1.12-2.0.1.2-universal
      - Ruins-1.7.10 (do usunięcia)
      - SAPManPack-1.7.10-2.4.1
      - StevesCarts2.0.0.b18
      - tcinventoryscan-mc1.7.10-1.0.11
      - TConstruct-1.7.10-1.8.8
      - TF2Dispenser-1.7.10
      - TF2Sentry-1.7.10
      - TF2TeamAddon-1.7.10
      - TF2Teleporter-1.7.10
      - Thaumcraft-1.7.10-4.2.3.5
      - ThebombzenAPI-v2.4.2-mc1.7.10
      - ThermalDynamics-[1.7.10]1.2.1-172
      - ThermalExpansion-[1.7.10]4.1.5-248
      - ThermalFoundation-[1.7.10]1.2.6-118
      - Treecapitator-universal-2.0.4
      - twilightforest-1.7.10-2.3.7
      - weaponmod-1.14.3 (do usunięcia)

      Opis problemu: 
      Serwer muli, są lagi i cofa.
      [Server thread/WARN] [net.minecraft.server.MinecraftServer]: Can't keep up! Did the system time change, or is the server overloaded? Running 3154ms behind, skipping 63 tick(s)
      Takie coś wyświetla się co jakiś czas lub co chwile.
      Mam przydzielone do serwera 4GB ramu ale ledwo zużywa 1GB jak na ok. 100 modów to trochę mało więcej serwer na 30 pluginach zużywa
      Chciał bym żeby ktoś dał rade to naprawić i jak można to mody na klienta też przydało by się bo strasznie mało FPS.

      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten załącznik.
      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.

      Daje linki do Modów i Serwera jak będzie potrzebne

       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...