Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link. : Mapka posiada do wyboru 3 klasy ( jeśli więcej niż 1 osoba wybierze jedną klasę, będzie trzeba zespawnować itemki). Pierwsza przeszkoda to wydostanie się z tzw. startowej wieży. Na tej wieży nie można się bić, dopiero po ..."> Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link. : Mapka posiada do wyboru 3 klasy ( jeśli więcej niż 1 osoba wybierze jedną klasę, będzie trzeba zespawnować itemki). Pierwsza przeszkoda to wydostanie się z tzw. startowej wieży. Na tej wieży nie można się bić, dopiero po ..."> Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
Lenus

mapa parkour pvp - Lenus & Kardin

Rekomendowane odpowiedzi

Lenus    0

MAPA

PARKOUR - PVP

 

Autorzy:

Lenus

Kardin

 

 

Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.

:

 

Mapka posiada do wyboru 3 klasy ( jeśli więcej niż 1 osoba wybierze jedną klasę, będzie trzeba zespawnować itemki). Pierwsza przeszkoda to wydostanie się z tzw. startowej wieży. Na tej wieży nie można się bić, dopiero po wyjściu z niej.

Na początku mamy "gówniane" itemki, aczkolwiek chodzi o to, aby zbierać itemki w

Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.

, które są na końcu każdej trasy parkourowej.

 

 

Klasy:

 

Zombie

 

Creeper

 

Szkielet

 

 

 

Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.

z mapą ( + download)

 

 

Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.

 

scan

 

Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.

 

Dodatkowe informacje (ważne)

 

Spawn znajduje się pod "wieżą początkową". Przedstawiony jest on w ostatniej scenie z filmu

 

Czemu to piszę? Gdyż jest szansa, iż niektórzy pojawią się po za kulą, na której rozgrywa się mapa

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Donkamilo    1

No cóż... Widziałem lepsze parkoury, ale nie jest źle. Napracowaliście się, to widać. Jednak mam wrażenie, że to jest parkour typu:

hop hop hop

(pół godziny później)

hop hop hop

(2 godziny później)
zaawansowany moment z tłokami, tylko dla prosów

(10 sekund później)

hop hop hop

(następnego dnia)

widać metę!

hop hop hop

ostatni skok!

te emocje!

skacze już 2 dni!

i skoczył!

leci jak ptak!

a raczej jak kamień!

spadł!

niestrudzony rozpoczyna grę od nowa...

Długie parkoury muszą mieć checkpointy, to jest okropnie irytujące, gdy spadasz podczas ostatniego skoku. Trzeba też pamiętać, że nawet tak bardzo fascynująca rzecz jak skakanie bez celu, w końcu się nudzi. Z tego co widziałem nie macie checkpointów, ale macie długie skakanie po latających klockach... Podsumowując: 6/10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
VenomPCPL    26

** Wiadomość wygenerowana automatycznie **

Temat został przeniesiony do archiwum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...