Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
  • 0
Blue Johny

Premium - Dlaczego jeszcze mi go nie przyznano?

Pytanie

Blue Johny    1

Witajcie!
Mój problem polega na tym, że wczoraj o godz. 15:10 (mniej więcej) kupiłem na stronie www.minecraft.net premium na swoje konto za pomocą karty kredytowej master card. Po zakupie dostałem informację, że zakup został dokonany pomyślnie. Aż do teraz nie dostałem swojej gry. Mam pisać do supportu, czy co robić? Proszę o pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

25 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
KaoPL    107

Kupiłeś premium na konto czy w postaci gift coda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
KaoPL    107

Nie za bardzo rozumiem w jakim sensie nie dostałeś gry. Gdy się logujesz w oryginalnym launcherze gry pisze Ci "user not premium"? I czy w ogóle używasz oryginalnego launchera, czy MinecraftSP?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Blue Johny    1

Oczywiście, że loguje się oryginalnym launcherem. Dostaje info, że nie jestem premium.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Aziz    2
Napisano (edytowane)

A na stronie? Możesz odpalić grę w przeglądarce?

 

Hm, link

Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.

pokazuje "false" czyli niekupione. Jak na moje oko, trzeba napisać do supportu. W razie potrzeby pokazać im dowody kupna etc.

Edytowane przez Aziz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Blue Johny    1

Cały czas minecraft traktuje mnie jako non-premium mimo tego że gre kupiłem. Czy to na stronie czy to jak próbuję launcherem odpalić. Nic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
KaoPL    107

Hmm, mógłbyś dokładnie powiedzieć jak przebiegał procesor kupna? Musimy to wiedzieć, bo inaczej nie da się pomóc :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Blue Johny    1

No więc opiszę proces kupna :D.
Na początku wybrałem kraj i kartę. Następnie zalogowałem się na stronie banku i zapłaciłem za grę. Gdy już zapłaciłem minecraft.net spytał się czy przewalutować zł na €. Raz się pomyliłem i robiłem to od nowa :D. A potem dostałem 32 cyfrowy kod i kazano mi czekać godzinkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
KaoPL    107

...Raz się pomyliłem i robiłem to od nowa :D...


Może to przez to? Kiedy ja kupowałem premium (jakieś 2 lata temu) to wszystko wyglądało inaczej :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
KaoPL    107

W takim wypadku napisz do supportu Mojang'u prośbę o sprawdzenie tego. Uwierz mi, oni naprawdę Ci pomogą, jak mi zmieniali nick to koleś odpisał w ciągu 1,5 dnia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Blue Johny    1

W takim razie mógłby mi ktoś podać jakiś wzór jak napisać ten mail? I gdzie go napisać :D. Jestem trochę słaby z J. Ang więc byłbym wdzięczny za pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Blue Johny    1

Nie do końca rozumiem rozwiązania problemu. Co mam z Tym zrobić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
KaoPL    107

Poczekaj jeszcze 20 godzin. W pomocy pisze, że w tym czasie powinno się utworzyć premium.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Blue Johny    1

Ok, dzięki. Jutro napiszę Wam czy już wszystko w porządku, dzięki za pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
KaoPL    107

Ok, dzięki. Jutro napiszę Wam czy już wszystko w porządku, dzięki za pomoc :)


Spoko ;] Może to jest spowodowane tym, że bardzo dużo osób kupuje naraz premium i serwer w takim szybkim czasie nie może tego udźwignąć, kto wie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
shinek    4

platnosc karta musi zostac zaksiegowana. troche to potrwa zanim pieniazki dojda na ichniejsze konto. kiedys jak byl pp tranzakacja byla natychmiastowa. Niestety to wszystko zalezy od tego jak szybko bank upora sie z transferem pieniazkow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Blue Johny    1

Minął już tydzień, nawet więcej. Premium jak nie było tak dalej nie ma. Ile mam jeszcze czekać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
danielex10PL    25
Napisano (edytowane)

Nie wiadomo ile trzeba czekać,mój kolega czekał 1 miesiąc z hakiem :(

Edytowane przez danielex10PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
KaoPL    107

Nie wiadomo ile trzeba czekać,mój kolega czekał 1 miesiąc z hakiem :(

Nie możliwe...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
KristoforoH    65

A nie czekał może aż mu współpracownicy bank okradną danielex? ._.

To trwa maksymalnie 2 tygodnie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...