
- 0
Zaloguj się, aby obserwować tę zawartość
Obserwujący
0
Problem z kontem premium
Pytanie zadane przez
ITBeast
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi

Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
Zaloguj się, aby obserwować tę zawartość
Obserwujący
0
Witam serdecznie!
Prawie 2 tygodnie temu kupiłem na minecraft.net po przez opcję płatności PayPal konto premium. Wszystko przebiegło prawidłowo - na e-mail przyszło mi potwierdzenie płatności i oczywiście wybór nicku. Wszystko wykonałem dobrze, a w zakładce "My Games" widniał oczywiście Minecraft z datą zakupu. Po przelogowaniu się jednak, gra jakby 'zniknęła' - nie było o niej ani wiadomości w tej zakładce poprzedniej, ani nie mogłem zalogować się w grze, jak i na stronie za pomocą nicku.
Cała operacja została przeprowadzona prawie 2 tygodnie temu, a w tym czasie napisałem już 4 wiadomości e-mail do Mojang'u z prośbą o pomoc/zwrot pieniędzy (po przecież prawie 100 zł to mało nie jest)... Co mogę jeszcze zrobić? Na żadnego e-maila nie dostałem odpowiedzi, a moja frustracja sięgnęła zenitu już!
Błagam o pomoc!
Pozdrawiam
Udostępnij tę odpowiedź
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach