Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
  • 0
Volturi

POMOCY

Pytanie

Volturi    0

Witam. Zacznę od tego ze już kiedyś stawiałem serwa i grałem na nim z moim kumplem. Problem polega jednak na tym iz wtedy mialem modem. Teraz mam router tp-linka . I nie zabardzo wszystko dziala. Mam gre w wersji 1.4 skopiowalem tam do appdata i sie nie aktualizuje, minecraftserver tez mam 1.4 . Probowalem masy kombinacji ale nie wiem nadal co jest nie tak. Wiem ze teraz mam jakis adres sieci i wogole a ja jestem w tym zielony. Więc prosilbym o pomoc jak to skonfigurowac. Dodam jeszcze ze jak kiedys gralismy to gre wlaczalismy przez minecraftspoofer.jar teraz nie moge tego znalezc i nie wiem czy to istotne ale warto wspomniec. Z góry dziękuje za pomoc. PZDR.Volturi

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0
Volturi    0

Witam. Zacznę od tego ze już kiedyś stawiałem serwa i grałem na nim z moim kumplem. Problem polega jednak na tym iz wtedy mialem modem. Teraz mam router tp-linka . I nie zabardzo wszystko dziala. Mam gre w wersji 1.4 skopiowalem tam do appdata i sie nie aktualizuje, minecraftserver tez mam 1.4 . Probowalem masy kombinacji ale nie wiem nadal co jest nie tak. Wiem ze teraz mam jakis adres sieci i wogole a ja jestem w tym zielony. Więc prosilbym o pomoc jak to skonfigurowac. Dodam jeszcze ze jak kiedys gralismy to gre wlaczalismy przez minecraftspoofer.jar teraz nie moge tego znalezc i nie wiem czy to istotne ale warto wspomniec. Z góry dziękuje za pomoc. PZDR.Volturi

PS. Ja moge podlaczyc się jedynie wtedy kiedy wpisze localhost. Ale jak kolega wpisuje moj adres ip to mu nie działa.

Sory za double'a

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
  • 0

skoro masz wersje gry 1.4 to minecraft serwer tez musi byc 1.4. dlaczego nie zaktualizujesz sobie 1.7?

albo twój kolega ma 1.7.3 a ty masz 1.4 tak sie nie da grać

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
  • 0
Volturi    0