
Zaloguj się, aby obserwować tę zawartość
Obserwujący
0
Rekomendowane odpowiedzi

Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
Zaloguj się, aby obserwować tę zawartość
Obserwujący
0
-
Podobna zawartość
-
Przez ikadee
Razem z kolegą jesteśmy w trakcie robienia mapy adventure. Będzie to coś w stylu mmorpg. Questy, otwarty świat, tryb fabularny i generalnie fabuła rozgrywać się będzie w wybudowanym przez nas państwie w klimacie trochę jak wiedźmin. Z racji tego, że jest to nasza pierwsza poważna mapa, a porwaliśmy się na spore zadanie, chcę was zapytać co chcielibyście w takiej mapie zobaczyć i czego byście od niej oczekiwali? Sam pomysł na fabułe i otoczenie mamy, ale inna perspektywa jest zawsze mile widziana ?
-
Przez RetroApo
OtherPlanet v3.2
============================================== Pobieranie ==============================================
Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
Fabuła:
Zasady:
! Tak, jak zazwyczaj: nie oszukuj, nie używaj modów, błędów w grze itp. !
! Nie opuszczaj planety !
! Ukończenie niektórych wyzwań nagrodzi Cię Księgą Wiedzy, zatem pamiętaj, aby zawsze mieć przynajmniej jedno wolne miejsce w ekwipunku !
Zadania:
Zadania znajdują się bezpośrednio w grze w formie nowych osiągnięć z aktualizacji 1.12. Podstawowe osiągnięcia zostały wyłączone. Występuje następujący podział:
* 3 karty osiągnięć: Powierzchnia, Podziemie oraz Jądro
* 31 wyzwań (kilka jest ukrytych)
* 3 główne cele
Zmiany w dropie:
Zombie nie upuszczają marchewek, ziemniaków oraz żelaznych sztabek
Wiedźmy, zombie-osadnicy oraz wędrowni handlarze nie pojawiają się na mapie!
Pozwolenie:
Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten załącznik.
Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten załącznik.
Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten załącznik.
Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten załącznik.
Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten załącznik.
-
Przez Melia
Tworzę mapę do Minecraft'a i nie wiem jak zrobić pewną rzecz...
Jak zrobić żeby np. zamiast '<Roxmb>' była nazwa obecnie grającego gracza?
Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten załącznik.
-
Przez Katniss
Cześć wszystkim!
Postanowiłem się z wami podzielić tym nad czym pracuje przez dłuższy czas (ok. 5 miesięcy już).
Na wstępie zaznaczam, że mapa nie jest jeszcze skończona i będą aktualizacje. (moja pierwsza mapa, lol )
Docelowo ma zapewniać ok. 20h wciągającej rozgrywki, z czego ok. 8h zajmie wątek fabularny, a 12h questy poboczne.
Wszelkie sugestie co zmienić, dodać, itp., jak również konstruktywna krytyka są mile widziane.
Jeśli mapa Ci się podoba, poleć ją znajomym.
"Mroczna klątwa"
Wersja: 1.1.3
MAPA NIE WYMAGA MODÓW!
== Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
: ==
http://bit.ly/Mroczna_Klatwa_1-1-3 Oficjalny discord związany z mapą, gdzie można zajrzeć i się czegoś spytać, lub po prostu pogadać:
http://discord.gg/nxnc65v == Mapa zawiera: ==
- Ładne i dopracowane budowle.
- Bardzo dużą ilość tagów NBT.
- Questy główne jak i poboczne, z czego niektóre są "łańcuchowe" (jeden po drugim).
- Dialogi z NPC.
- Niestandardowe moby.
- Niestandardowe przedmioty.
- Niestandardowe dropy z potworów.
- Niestandardowe modele niektórych bloków.
- Wciągającą walkę z bossem oraz 2 mini-bossów.
- Kolorki w nazwach przedmiotów, mobów, na chacie, itp.
- Autorski resourcepack modyfikujący bronie i niektóre przedmioty.
- Polski język.
- Około 1,5 - 2h rozgrywki.
== Screeny: ==
== Nadchodzące aktualizacje: ==
------------------------------
(2.0) - "Overhaul Update":
Data wydania: ok. 1 mies. po wydaniu Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
(album)
------------------------------
(2.1):
Data wydania: Nieznana.
Postęp: 10%
- Dodanie nowego miasta oraz zamku i powiązanych z nimi zadań głównych i pobocznych.
- Nowy "dungeon", w okolicy Thoriany, powiązany fabularnie z historią miasta.
- Dodanie powtarzalnych questów, polegających na polowaniu na zwierzęta żyjące w uniwersum Itargii.
- Zmniejszenie liniowości wątku głównego.
- Zaawansowany skup przedmiotów, wkładasz item do specjalnego "pojemnika" i się zamienia na odpowiednią ilość monet.
- Niestandardowe meble...?
- Niestandardowa muzyka...?
== Changelog: ==
-
Przez RetroApo
Twierdza Iluzjonera v1.1
Wersja 1.1 oraz paczka zasobów ze ścieżką dźwiękową dostępne!
Witaj na mapce "Twierdza Iluzjonera". Spróbujesz przetrwać w niebezpiecznych głębiach ceglanej piramidy, która jest także domem dla Iluzjonera. Czeka tu na Ciebie wiele wyzwań: parkoury, zagadki, walki i wiele innych. Ukończ je wszystkie i pokonaj złego Iluzjonera!
Fabuła:
W jednej z opuszczonych wiosek znalazłeś starą mapę, która wskazywała na olbrzymią strukturę w kształcie piramidy, gdzieś na środku oceanu. Wyruszyłeś właśnie w podróż w nadziei, że odnajdziesz tam ukryty skarb, nieświadomy niebezpieczeństw jakie czyhają wewnątrz.
Co jest ważne?
Obserwujące Oczy
To są Obserwujące Oczy. Iluzjoner używa ich do obserwacji Twoich postępów. Zazwyczaj znajdują się na ścianach lub wewnątrz skrzyń, ale czasami będziesz musiał pokonać silniejszego przeciwnika (bossa), aby je zdobyć. Bardzo ważne jest, abyś zbierał każde oko jakie napotkasz, gdyż zebranie odpowiedniej ich ilości odblokuje nowe pomieszczenia, lepsze zbroje, piec, stół do zaklęć i wiele innych użytecznych rzeczy.
Symbol wykrzyknika
Jeśli zauważysz ten znak to bądź świadomy, że stoisz blisko pomieszczenia z silniejszym przeciwnikiem. Ci wrogowie są naprawdę twardzi i zazwyczaj są także chronieni przez słabszych przeciwników. Zbierz lepszy ekwipunek zanim będziesz próbował ich pokonać.
Inne
Podczas swojej podróży napotkasz wiele rzeczy, które możesz zebrać tylko raz. Dlatego bardzo ważne jest, abyś ich nie wyrzucał. Jeśli naprawdę czegoś nie potrzebujesz, włóż to do jednej z wielu dostępnych skrzyń.
Paczka zasobów:
Zasady:
Zasady są proste:
* Jak zwykle nie oszukuj, nie używaj modów itp.
* Niczego nie wyrzucaj! (oprócz ryb), jeśli naprawdę czegoś nie potrzebujesz, włóż to do jednej ze skrzyń
* Nie giń po to, aby odzyskać zdrowie, nasycenie
Pobieranie (v1.1):
Starsze wersje:
Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten załącznik.
Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten załącznik.
Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten załącznik.
-