Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
  • 0
ranma11

eksperymenty na wieśniakach

Pytanie

ranma11    0
na początek: w zasadzie nie jest to "problem" jednak nie wiem gdzie mógłbym się z tym udać, a skoro "proszę o pomoc" to zamieszczam to tutaj

do rzeczy...
1. iron golemy teoretycznie miały sie spawn'ować przy wioskach "w ramach obrony przed zombii" jednak od czasu kiedy testowałem wersję w której je wprowadzili żadnego przy wiosce nie widziałem(oczywiście nie licząc tych które sam zrobiłem) czemu?? za małe wioski?? za mało wieśniaków??
2. no właśnie... "za mało wieśniaków"... i znów wracamy do motywu "ostatni raz to widziałem jak to wprowadzili"... chodzi o rozmnażanie wieśniaków... wcześniej wystarczyło zwiększyć ilość domków przypadającą na wieśniaka(trochę uszczuplić ich liczbę lub dobudować domki - choć tu mam małe ale...) i sami się rozmnażali... teraz pomimo usilnych prób nie mogę ich skłonić do tego... czemu??
3. tu wróćmy do "dobudowywania domków"... mogę postawić cokolwiek i będą to traktować jako swój domek czy muszę "wiernie kopiować" ich domki/budować zachowując jakieś tam reguły(i jeśli tak to jakie)?? a może w ogóle sie nie da dobudować im czegoś samemu co będą traktowac jako swój domek?? i jeszcze pytanie czy domki wygenerowane automatycznie można "modernizować"(generalnie chodzi mi o oświetlenie i dzwi... oświetlenie zazwyczaj jest kiepskie lub go brak a dzwi w niektórych typach domków po prostu nie ma) czy lepiej je zostawić tak jak są??(oczywiście patrząc z perpektywy chęci skłonienia ich do zwiększenia populacji...)

zadaję takie pytania bo na dobrą sprawę nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi... a w każdym razie nie takiej która by mnie usatysfakcjonowała...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Chormon    136
Ad.1. Golemy spawnują się w wioskach, w których jest co najmniej 16 dorosłych villagerów, a ilość domków jest nie mniejsza niż 21;
Ad.2. Do póki dorosłych wieśniaków nie będzie mniej niż ok 35% w stosunku do ilości domków, to nie będą się rozmnażać;
Ad.3. Nadal tak działa rozmnażanie wieśniaków. Im więcej domków (czy raczej odpowiednio umiejscowionych i zabudowanych drzwi), tym więcej villagerów.

Polecam poczytać wiki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez Katniss
      Cześć wszystkim!
      Postanowiłem się z wami podzielić tym nad czym pracuje przez dłuższy czas (ok. 5 miesięcy już).
      Na wstępie zaznaczam, że mapa nie jest jeszcze skończona i będą aktualizacje. (moja pierwsza mapa, lol )
      Docelowo ma zapewniać ok. 20h wciągającej rozgrywki, z czego ok. 8h zajmie wątek fabularny, a 12h questy poboczne.
      Wszelkie sugestie co zmienić, dodać, itp., jak również konstruktywna krytyka są mile widziane.
      Jeśli mapa Ci się podoba, poleć ją znajomym.
       
      "Mroczna klątwa"
      Wersja: 1.1.3
       
      MAPA NIE WYMAGA MODÓW!
       
       
      == Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
      : ==
      http://bit.ly/Mroczna_Klatwa_1-1-3 Oficjalny discord związany z mapą, gdzie można zajrzeć i się czegoś spytać, lub po prostu pogadać:
      http://discord.gg/nxnc65v == Mapa zawiera: ==
       
      - Ładne i dopracowane budowle.
      - Bardzo dużą ilość tagów NBT.
      - Questy główne jak i poboczne, z czego niektóre są "łańcuchowe" (jeden po drugim).
      - Dialogi z NPC.
      - Niestandardowe moby.
      - Niestandardowe przedmioty.
      - Niestandardowe dropy z potworów.
      - Niestandardowe modele niektórych bloków.
      - Wciągającą walkę z bossem oraz 2 mini-bossów.
      - Kolorki w nazwach przedmiotów, mobów, na chacie, itp.
      - Autorski resourcepack modyfikujący bronie i niektóre przedmioty.
      - Polski język.  
      - Około 1,5 - 2h rozgrywki.
       
       
      == Screeny: ==
       





       
      == Nadchodzące aktualizacje: ==
       
      ------------------------------
      (2.0) - "Overhaul Update":
       
      Data wydania: ok. 1 mies. po wydaniu Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
       (album)
       
      ------------------------------
      (2.1):
       
      Data wydania: Nieznana.
      Postęp: 10%
       
      - Dodanie nowego miasta oraz zamku i powiązanych z nimi zadań głównych i pobocznych.
      - Nowy "dungeon", w okolicy Thoriany, powiązany fabularnie z historią miasta.
      - Dodanie powtarzalnych questów, polegających na polowaniu na zwierzęta żyjące w uniwersum Itargii.
      - Zmniejszenie liniowości wątku głównego.
      - Zaawansowany skup przedmiotów, wkładasz item do specjalnego "pojemnika" i się zamienia na odpowiednią ilość monet.
      - Niestandardowe meble...?
      - Niestandardowa muzyka...?
       
       
      == Changelog: ==
       
       
       
    • Przez kamilmarcel123
      Robię pewną mapkę na 1.6.2 z modem custom npc ale mam pewien problem mianowicie - Gdy zrobię questa dam aby się nie powtarzał i gdy go wykonam dialog jest ten sam ale questa się nie dostaje a chciałbym aby ten dialog znikł po wykonaniu tego questa. Co mam zrobić ???
    • Przez RusheR608
      Siemka. Dzisiaj chciałbym zaprezentować wam w jaki sposób rozmnażać npc w Minecraft.
      Dzięki temu poradnikowi będziecie mogli również spawnować naturalnie golemy.
      [video]
      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
      [/video] Jak uleczyć NPC: 
      Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
      Jeżeli nauczyliście się czegoś nowego dajcie łapkę i subujcie jeżeli chcecie zobaczyć kolejne filmy.
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...