
- 0
Zaloguj się, aby obserwować tę zawartość
Obserwujący
0
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi

Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
Zaloguj się, aby obserwować tę zawartość
Obserwujący
0
-
Podobna zawartość
-
Przez Katniss
Cześć wszystkim!
Postanowiłem się z wami podzielić tym nad czym pracuje przez dłuższy czas (ok. 5 miesięcy już).
Na wstępie zaznaczam, że mapa nie jest jeszcze skończona i będą aktualizacje. (moja pierwsza mapa, lol )
Docelowo ma zapewniać ok. 20h wciągającej rozgrywki, z czego ok. 8h zajmie wątek fabularny, a 12h questy poboczne.
Wszelkie sugestie co zmienić, dodać, itp., jak również konstruktywna krytyka są mile widziane.
Jeśli mapa Ci się podoba, poleć ją znajomym.
"Mroczna klątwa"
Wersja: 1.1.3
MAPA NIE WYMAGA MODÓW!
== Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
: ==
http://bit.ly/Mroczna_Klatwa_1-1-3 Oficjalny discord związany z mapą, gdzie można zajrzeć i się czegoś spytać, lub po prostu pogadać:
http://discord.gg/nxnc65v == Mapa zawiera: ==
- Ładne i dopracowane budowle.
- Bardzo dużą ilość tagów NBT.
- Questy główne jak i poboczne, z czego niektóre są "łańcuchowe" (jeden po drugim).
- Dialogi z NPC.
- Niestandardowe moby.
- Niestandardowe przedmioty.
- Niestandardowe dropy z potworów.
- Niestandardowe modele niektórych bloków.
- Wciągającą walkę z bossem oraz 2 mini-bossów.
- Kolorki w nazwach przedmiotów, mobów, na chacie, itp.
- Autorski resourcepack modyfikujący bronie i niektóre przedmioty.
- Polski język.
- Około 1,5 - 2h rozgrywki.
== Screeny: ==
== Nadchodzące aktualizacje: ==
------------------------------
(2.0) - "Overhaul Update":
Data wydania: ok. 1 mies. po wydaniu Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
(album)
------------------------------
(2.1):
Data wydania: Nieznana.
Postęp: 10%
- Dodanie nowego miasta oraz zamku i powiązanych z nimi zadań głównych i pobocznych.
- Nowy "dungeon", w okolicy Thoriany, powiązany fabularnie z historią miasta.
- Dodanie powtarzalnych questów, polegających na polowaniu na zwierzęta żyjące w uniwersum Itargii.
- Zmniejszenie liniowości wątku głównego.
- Zaawansowany skup przedmiotów, wkładasz item do specjalnego "pojemnika" i się zamienia na odpowiednią ilość monet.
- Niestandardowe meble...?
- Niestandardowa muzyka...?
== Changelog: ==
-
Przez kamilmarcel123
Robię pewną mapkę na 1.6.2 z modem custom npc ale mam pewien problem mianowicie - Gdy zrobię questa dam aby się nie powtarzał i gdy go wykonam dialog jest ten sam ale questa się nie dostaje a chciałbym aby ten dialog znikł po wykonaniu tego questa. Co mam zrobić ???
-
Przez RusheR608
Siemka. Dzisiaj chciałbym zaprezentować wam w jaki sposób rozmnażać npc w Minecraft.
Dzięki temu poradnikowi będziecie mogli również spawnować naturalnie golemy.
[video]
Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
[/video] Jak uleczyć NPC:
Zaloguj lub zarejestruj się aby zobaczyć ten link.
Jeżeli nauczyliście się czegoś nowego dajcie łapkę i subujcie jeżeli chcecie zobaczyć kolejne filmy.
-
do rzeczy...
1. iron golemy teoretycznie miały sie spawn'ować przy wioskach "w ramach obrony przed zombii" jednak od czasu kiedy testowałem wersję w której je wprowadzili żadnego przy wiosce nie widziałem(oczywiście nie licząc tych które sam zrobiłem) czemu?? za małe wioski?? za mało wieśniaków??
2. no właśnie... "za mało wieśniaków"... i znów wracamy do motywu "ostatni raz to widziałem jak to wprowadzili"... chodzi o rozmnażanie wieśniaków... wcześniej wystarczyło zwiększyć ilość domków przypadającą na wieśniaka(trochę uszczuplić ich liczbę lub dobudować domki - choć tu mam małe ale...) i sami się rozmnażali... teraz pomimo usilnych prób nie mogę ich skłonić do tego... czemu??
3. tu wróćmy do "dobudowywania domków"... mogę postawić cokolwiek i będą to traktować jako swój domek czy muszę "wiernie kopiować" ich domki/budować zachowując jakieś tam reguły(i jeśli tak to jakie)?? a może w ogóle sie nie da dobudować im czegoś samemu co będą traktowac jako swój domek?? i jeszcze pytanie czy domki wygenerowane automatycznie można "modernizować"(generalnie chodzi mi o oświetlenie i dzwi... oświetlenie zazwyczaj jest kiepskie lub go brak a dzwi w niektórych typach domków po prostu nie ma) czy lepiej je zostawić tak jak są??(oczywiście patrząc z perpektywy chęci skłonienia ich do zwiększenia populacji...)
zadaję takie pytania bo na dobrą sprawę nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi... a w każdym razie nie takiej która by mnie usatysfakcjonowała...
Udostępnij tę odpowiedź
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach