Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
  • 0
Dfs Sdfs

Dziwny błąd podczas projektu windy o wymiatach 1 kwadratu.

Pytanie

Dfs Sdfs    0
Siema. Jestem użytkownikiem minecrafta od niedawna (lacznie przegranych kilka dni dopiero), nie widzialem duzo wind 1x1 (z klockow 3x3x dowolna wysokosc z wydrazanym srodkiem) w necie, wiec powymyslalem swoje schematy i kombinuje od dwoch dni (nawet, nawet to wychodzi) ale mam problem.

Wpionowym "tunelu" - kominie - z dziurą o wymiarach 1x1 w środku, podczas poruszania sie do gory dowolnym blokiem popychanym przez kolejne umieszczone odpowiednio w tunelu tłoki postac przy 90% uzyciach tego mechanizmu spada z jednego z pierwszych tlokow (z 3go czy z czwartego) i klinuje sie na samej powiedzmy grafice tloka, ale nie do konca. Po prostu sie zesliguje jakby i zostaje pod tlokiem bo nie ma gdzie zleciec na bok, ze wzgledu na to, ze winda jest szczelnie otoczona klockami. Nie ma mowy o pomylce w mechanizmie, chyba ze w takim wypadku ma jakies znaczenie szybkosc poruszania sie w pionie, mechanizmy do takiej windy zaprojektowalem dwa, zupelnie inne od siebie, wiec jest to jakis blad niezwiazany z tym jaki jest schemat dzialania z redstoneow. Skracając wywód: tłok wypychajac postac w gore kilkakrotnie musi ja w koncu zrzucic w takiej windzie a ja chce temu zapobiec. Dopisze jeszcze, ze jesli dlugo sie bede ustawial w centralnej czesci takiego kwadracika, jest ok. po drodze wszystko jest rowno wiec nie wchodzi w gre ze zawadzam o jakas przerwe w murze. Testowane na 4 podobnych mechanizmach i jednym innym od pozostalych 4, zawsze ten sam problem.

Ps. jestem nowy, gram tylko w platna wersje bez zadnych modow i dodatkow, od tak po prostu (pisze na wypadek jakby to mialo znaczenie przy rozwiazaniu problemu).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

0 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nie udzielono jeszcze odpowiedzi na to pytanie

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...