Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
  • 0
bubu4

Minecraft 1.3.1 Serwer hamachi mody

Pytanie

bubu4    0
Witam serdecznie.
Zawitałem na to forum szukając pomocy :P

Sprawa wygląda tak.
Posiadam serwer, taki zwykły typowy postawiony z pliku minecraft_serwer.jar i gram na nim wraz z kolegami poprzez Hamachi. Chcielibyśmy wgrać kilka modyfikacji lecz za cholere nam to nie wychodzi. Głównym założeniem jest wprowadzenie modyfikacji typu.

-Więcej zwierząt (Mo creatures)
-Więcej broni (Balcon's weapons mod?)
-Więcej jedzenia
-Armaty (Cannon mod)
-Pieniądze (niekonieczne)
-Zamki nie drzwi (niekonieczne)
-Płonące strzały
-Coś ciekawego, może wy wiecie :)

Ogólnie chcielibyśmy zrobić takiego typowego "Medieval Minecraft" no ale cóż..
Dlatego chciałbym was prosić o pomoc, i dokładną instrukcję, lub jeśli ktoś ma czas i chęci o stworzenie i wysłanie mi folderu z gotowym serwerem gdzie będę tylko musiał przekopiować modyfikację, lub wraz z nimi.
Z góry dziękuję, pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
luki965    3
Jeżeli chcesz serwer z modami, to te konkretne mody musza być dostosowane do trybu multiplayer. Np. o ile wiem, to główny temat Mo Creatures jest na minecraftforums. A więc wchodzisz w ten oficjalny topic modyfikacji na tamtejszym forum i sprawdzasz, czy ma wsparcie dla MP. Jak ma, no to jeszcze musisz pobrać ModLoaderMP. Następnie plik minecraft_server.jar otwierasz za pomocą winrara i wgrywasz do niego kolejno:
- pliki ModLoaderaMP
- pliki modyfikacji

I tada, wszystko powinno śmigać.

To samo tyczy się pozostałych wymienionych modów. Jeżeli tylko mają wsparcie dla Multiplayera, to wgrywasz je jak wyżej.

P.S: Nie pamiętam tylko, czy w przypadku serwera również trzeba usunąć z pliku .jar folder META-INF, ale z tym to chyba sobie jakby co poradzisz. Edytowane przez LuKi965

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
bubu4    0
Dzięki, że napisałeś, tylko teraz taki problem. Wgrałem tego modloadermp serwer1.3.2 i jak próbuję się połączyć z serwerem to piszę:
Internal Exception.java.io.IOException: Bad packed id 230
A więc wgrałem modloadermp client 1.3.2 i jakiś crash jest podczas stawiania serwa, mam wgrać mody? czy może cuś innego. Jak wgrałem też tego clienta do minecrafta do singla(usunołem META-INF) to mam crasha przy wejściu na jakiegokolwiek worlda.

I takie pytanko.
Nie trzeba wgrywać tych modyfikacji również do singla?
I jeśli by zadziałało to wgrywać mody w rar/folder do folderu "mods" czy do minecraftserwer.exe? Edytowane przez bubu4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
S0ldier    0
Ściągnij gotowy serwer bukkit, a później wgrywanie modów to prościzna.. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
luki965    3
Bo bubu, aby sobie grać na serwerze z modami, to do clienta również trzeba je wgrać. Druga sprawa to ta, że (jak wyżej już pisałem) nie każda modyfikacja działa na multi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
bubu4    0
Ja póki co w ogóle nie wgrałem modyfikacji xd, tylko to co pisałeś. Przeczytaj jeszcze raz bo edytowałem jak odpisałeś pewnie. Edytowane przez bubu4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
luki965    3
Ehh, mody wgrywasz do clienta podobnie jak do serwera, czyli zaczynasz od modloadera, a potem mody, z tą różnicą, że musisz pobrać wersję tych modów dla clienta, bo napewno dla serwera wydają osobne do pobrania. Jak się nie pomylisz to wszystko będzie działać.

Konkretniej to wchodzisz do folderu .minecraft/bin i plik minecraft.jar otwierasz winrarem i tam wrzucasz pliki modów (oczywiście WYPAKOWANE). Poza tym... z reguły przy każdym modzie jest readme.txt - to jest instrukcja, którą warto poczytać choćby z użyciem translatora.

Co do pytania: Gdzie te mody wgrywać to powinno to pisać w instrukcji moda, ale jeśli chodzi o clienta to wszystko pakuj do jara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Wintalan    75
Wypakowane? I tak je pakujesz wrzucając je do minecraft.jar :3 Mody na serwer wrzucasz do folderu 'mods', który sam się powinnien utworzyć. Zamiast modloaderaMP wgraj minecraftforge (zawiera w sobie modloadera), bo większość modów go potrzebuje, NIE usuwaj meta-inf! Usuwamy ją tylko w kliencie! Mcforge oczywiście do głównego pliku bukkita. Podaj jeszcze treść logów z konsoli. (plik server.log).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...