Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
  • 0
bricap

technic

Pytanie

bricap    0
witam mam pytanko odnośnie gry w trybie przetrwanie na technic SSP czy w tym trybie można jakoś wyłączyć możliwośc korzystania ze wszystkiego, chodzi mi oc to żeby te rzeczy móc samemu robić i zdobywać?dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
dex3r    143
Masz 3 opcje:
Usuń plik mod_NotEnougItems.java z minecraft.jar oraz modpack.jar oraz wszystkie jego zależności (nie obiecuję, że będzie działało).
Albo włącz Options -> Recepture Mode (zamiast Cheat mode, po prostu daje ci crafting przedmiotu, zamiast go tworzyć).
Wyłącz NEI (options -> turn off) albo klawisz "O".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
bricap    0
a jest może możliwośc wgrania do wersji 1.3.1 build crafta? jeżeli tak to skąd go można pobrać żeby dograć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Wintalan    75
Mniemam, że mowa o tekkicie, a nie technicu i chciałeś napisać 3.0.3.? Przecież jest w paczce... W technicu zresztą też. Jeżeli mówisz o zwykłym mc na 1.3.1., to jeszcze buildcraft nie wyszedł, a pobierać najlepiej z oficjalnego tematu moda na minecraftforum.com, bądź z oficjalnej strony moda, jeżeli taka istnieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
bricap    0
jeszcze jedno pytanie czy np. grając sobie bez moda z arbuzami, po jakimś czasie dogram go, to czy w tej mojej obecnej grze on się pojawi czy trzeba będzie zaczynać grać od nowa żeby zobaczyć dodatek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
dex3r    143
Nie pojawi się w odkrytych miejscach. Natomiast wygeneruje się na chunkach, na których jeszcze nie byłeś (czyli na tych, które nie są wygenerowane).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
bricap    0
czy są jakiś ciekawe mody do 1.3.1? coś w stylu buildcrafta i industrialcrafta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
dex3r    143
[url="https://www.google.com/webhp?sourceid=chrome-instant&ie=UTF-8&ion=1#hl=en&sclient=psy-ab&q=site:minecraftforum.net+mod+1.3.1&oq=site:minecraftforum.net+mod+1.3.1&gs_l=hp.3...4188.16789.0.16915.47.43.1.2.2.1.279.6432.0j37j3.40.0.les%3B..0.0...1c.lHsX1gkFM9k&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&fp=9f3de7f9ee57ed80&ion=1&biw=1600&bih=775"]https://www.google.com/webhp?sourceid=chrome-instant&ie=UTF-8&ion=1#hl=en&sclient=psy-ab&q=site:minecraftforum.net+mod+1.3.1&oq=site:minecraftforum.net+mod+1.3.1&gs_l=hp.3...4188.16789.0.16915.47.43.1.2.2.1.279.6432.0j37j3.40.0.les%3B..0.0...1c.lHsX1gkFM9k&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&fp=9f3de7f9ee57ed80&ion=1&biw=1600&bih=775[/url] Edytowane przez DeX3r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Wintalan    75
@dex: forum jest od tego, żeby pytać. Nieprawdaż? 'Z większych modów' ogółem polecam Thaumcraft 2 oraz Equiwalent Exchange 2. Na 1.3. Nie ma raczej tego typu modów. Za wcześniej. Czasami modderzy tzw. 'większych modów' wogóle nie zdążają przygotować modów przed nową wersją, tak, jak było to w przypadku wielu modów z 1.2.3., a było ono chyba nieco ponad miesiąc. Mody typu rei minimap nie są jednak większym problemem dla twórcy, więc pomniejszych modów jest już pełno... Minęły dopiero ok. 2 tygodnie. Odejmij czas wyjścia modloadera. Od tego jeszcze MCForge z GuiApi. Następnie pomniejsze podstawki typu audiomod, custommob spawner... Teraz odpowiedz sobie ile trwa samo tworzenie (można powiedzieć, że autor zaczyna pisać od nowa, ma jedynie tekstury, dźwięki+ew. Animacje, oraz plan jak to wygląda ze szczegółowymi danymi... ) moda, oraz testowanie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...