Skocz do zawartości
Minecraft.pl Server Banner
Unusual_dwarf

Propozycje Krasnoluda

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

Tutaj rozpiszę swoje sugestie, uwagi, propozycje dotyczące serwera i rozgrywki zarówno adminów jak i graczy:

[color=#006400][b][u]Do graczy:[/u][/b][/color]
[b]- [/b]Jak wiecie walutą na serwerze jest sztabka złota i gold nuggets. My jako gracze sami tworzymy ekonomię i cennik wszystkich przedmiotów, więc myślę, że należałoby podwyższyć ceny materiałów. Miasto obecnie kosztuje 200 złota co jest niemal niemożliwą barierą do przekroczenia.

[b]-[/b] Ktoś już mówił o tym problemie, ale też go poruszę: Nowi gracze szybko mogą paść przez moby czające się na zewnątrz (głównie w drodze do kopalni) więc dobrze by było założyć na nich jakiś okres ochronny, przez który nie zginęliby od nich tak prędko, bo niektórzy tracą cały dobytek w ten sposób i szybko się zniechęcają.

[u]Propozycja dla Kopaczy:[/u]
Ostatnio wpadłem na pomysł aby zrobić Wielki Szyb w Minecrafcie, a dokładniej w naszej serwerowej kopalni. Każdy gracz mógłby pracować w nim tyle na ile starczy mu kilofów, czasu, a sam szyb byłby kręgiem o średnicy może 10 kratek. Kręte schody (lub kwadratowe) prowadziłyby do wysokości 30 i tam rozchodziłyby się na 4 strony, tunele 3x4, z których rozchodziłyby się jeszcze mniejsze itd. Na sam szyb prósiłbym adminów o założenie cuboida po skończeniu, aby gracze go nie niszczyli, lub nie zabierali desek (tak, będzie zdobiony). Wizja szybu: [url="http://imageshack.us/photo/my-images/21/20120720165031.png/"]http://imageshack.us...0720165031.png/[/url]





[color=#a52a2a][u][b]Do administracji:[/b][/u][/color]
[b]- [/b]Nowa klasa: Może dla VIP-ów? Alchemik lub Zaklinacz co lepsze na nazwę? Zastanawiam się nad możliwościami tej klasy, moim zdaniem Farmer nie powinien móc używać czegokolwiek związanego z alchemią lub enchantowaniem. Tym zająłby się właśnie Zaklinacz, który nosiłby prefix nowej profesji, ale został przy możliwościach starej (Kopacz, Farmer lub Inżynier).
Klasa ta dodawałaby mu jedynie możliwości w kilku rzeczach.
[color="#00ff00"]@Morgar: Co powiecie na akademie po której za kasę i po kursach otrzyma się taką rangę.[/color]

- Surowców jest o wiele za mało w kopalni, a teraz jeszcze mniej kiedy gracze wykopali wszystko dookoła. Są 2 wyjścia: W generatorze zwiększyć częstotliwość występowania surowców lub co tydzień lub 2, regenerować mapę na nowo.
[color="#00ff00"]@Morgar: Kopalnia jest mapą, która jest nieskończona. Jak przy spawnie nie ma surowców to kop głębiej. A to, że jest griff to wina graczy. Ale postaram się temu zaradzić. Unusual mam dla Ciebie propozycje ale zgłoś się do mnie na TS.[/color]

- No i przypomniałem sobie o jeszcze jednym: podatki. Aby była możliwość wzięcia urlopu podczas, którego serwer nie zabierał by od osoby pieniędzy za działkę. (jak ktoś musi wyjechać na wakacje itp.) Urlop/przerwa taka kończyła by się po wejściu osoby na serwer.
Mam ich jeszcze sporo w ciągu godziny pewnie dopiszę, a tymczasem tyle. :) Miłej lektury
[color=#00ff00]@Morgar: Tworzyony jest plugin z kontami bankowymi. To może pomoże ;)[/color] Edytowane przez Morgar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ziomusCZW    2
To tak , pomysł fajny ale rangę Alchemik mieliśmy wprowadzić ale 200 złota myślę że to odpowiednia ilość bo widzę że gracze mają 30 sztabek w 2 dni więc to jest sporo a zrobienie własnego zamku ma być czymś trudnym do zrobienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
MikolajD    0
Nawet ciekawe propozycje, ale muszę powiedzieć że nowa klasa jaką miałby być zaklinacz, nie wypali, po pierwsze za ulepszanie przedmiotów musiałby używać swoich leveli do ulepszania, po drugie na serwerze nie da się ich zdobywać. Jeżeli chodzi o zakładanie miast w pełni cię popieram, nawet jeżeli miasto zakłada 5 osób i każdy składa 40 sztabek to bardzo dużo (cena nie powinna przekraczać 100 sztabek).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nejtan223    1
MikolajD po przeczytaniu doszedłem do wniosku,że masz racje co do zmieniania mapy surowcowej lub częstszego generowania surowców
(myślę,że zmienianie mapy co tydzień lub dwa to dobre rozwiązanie).Niedługo prawdopodobnie nastąpi dyskusja w sprawie strajku inżynierów w której prawdopodobnie ja wezmę udział jako reprezentant górników i poruszę ten temat (mówię prawdopodobnie ponieważ nie jest ustalone czy ja będę reprezentantem górników ani czy ta dyskusja wogule się odbędzie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cześć, tym razem trochę więcej napiszę niż poprzednim razem.
Propozycje i sugestie znów podzielone na graczy i adminów przedstawiam poniżej.
Te do graczy przedstawiają głównie pomysły, aby rozbudowywać klimat RP.


[color=#008000][b][u]Do graczy: [/u][/b][/color]

● Twórzcie klimat prawdziwego RP! Może trochę za bardzo staram się dopatrywać sesji D&D w naszej grze roleplay, ale to, co jest, to lekka przesada.
Wyobraźcie sobie, że spotykacie się z kolegami gdzieś i mówisz do któregoś z nich – najlepiej gadatliwego: [b][i]„Ej! Nie spamuj[/i][/b]”. Innym przykładem równie dobrze może być powiedzenie: [b][i]„Chodźmy na mobki!”[/i][/b]. Wypowiadanie takowych zdań raczej nie przystoi średniowiecznemu chłopowi, z miasta, Altdorf.
Takie coś po prostu nie pasuje do serwera roleplay, powinniśmy, choć w pewnym stopniu tworzyć klimat średniowieczny, albo, chociaż wygłaszać uwagi rozsądnie. Nie w stylu: [i]„Lol creeper!”[/i] lub „[i]sprzedam stack kamienia!!!”[/i]
Jak chcesz tak pogadać na offtopie, to idź na Skype lub TeamSpeak albo pisz przez /msg.
[color=#008000]@Camil: będziemy rozmawiać w niedziele na ten temat.[/color]
[color=#00ff00]@Morgar: Jakby każdy miał takie podejście to nie byłoby problemu.[/color]
● Skiny!
To jest zabawne, gdy widzę w Altdorf chodzącego obywatela w koszuli w kratkę, dżinsach i butach nie z tej ziemi. To nie pasuje kompletnie do roli, jaką odgrywacie w grze. Najlepiej by jeszcze było, gdyby taki skin, pasował do profesji, którą się zajmujecie.
Prostując całą sprawę, [u]zmieńcie skin[/u] swojej postaci, bo inaczej to się źle skończy!
Krótka i treściwa propozycja, ale dużo zmienia.
[color=#008000]@Camil: będziemy rozmawiać w niedziele na ten temat, jak i możliwościach pewnych,a zarazem poważnych zmian w kierunku skinów i tekstur.[/color]

[color=#00ff00]@Morgar4D: Możemy stworzyć temat w którym będzie lista skinów, które będą zebrane w jednym miejscu. Jedyne co gracze będą musieli zrobić to ściągnąć je i przypisać do konta.[/color]

[color=#a52a2a][b][u]Do administracji:[/u][/b][/color]

● Urozmaicenie gry na serwerze, poprzez bardziej barwne i wykwitne ukształtowanie terenu, co pozwoli graczom na lepsze (niż dotychczas – co jest niemal zabójczo nudne) doznania podczas eksploracji świata gry oraz napisanie pewnego rodzaju celu dla gracza. (to gdy pojawią się też NPC).[color=#008000]@Camil: Systematycznie tworzymy ukształtowanie.[/color]
[color=#00ff00]@Morgar4D: To co camil napisał plus miasta też będą tworzyć świat. Nasz serwer to pusta kartka- to wy ją wypełniacie. Np. Napisz historie postaci, która np. utknęła w jakimś kanionie. Zrobimy z tego legendę, która spowije miejsce powstałe na naszym serwerze ;)[/color]

Mianowicie fabuła na serwerze leży i śpi, albo w ogóle jej tu nie ma. [color=#008000]@Camil: rozpocząłem prace nad nowym systemem questów, jak i questami fabularnymi.[/color]
Może i nie pasuje na serwer gdzie odgrywa się swoją rolę i prowadzi zwykłe życie chłopa, mieszkańca miasta, ważnej osoby, władcy, rycerza, wynalazcy.
Jednak będzie tu zbyt nudno bez fabuły, którą stworzy albo administracja, albo sami gracze, którzy zbiorą się na ekipę podróżników. [color=#008000]@Camil: w/w.[/color]
Tak, więc na mapie powinno się znaleźć o wiele więcej rzeczy, a równiny bardziej rozbudować. NPC-tów jak się pojawią już na serwerze, powinno być od groma aby rozgrywka nie była nudna, a questy wielkie i interesujące (choć poboczne też mogą się zdarzyć). Żeby nie było to: ‘Przynieś mi 64 sztuki kamienia.’ Może to być nawet jakiś szpiegowski, z dostarczeniem informacji na temat jakiegoś starca z karczmy, który codziennie tam chodzi siedzi w kącie nikomu nie szkodząc, a tymczasem może nam przekazać jakąś ważną informacje.[color=#008000]@Camil: pierwsze questy w nowym systemie będą niestety, ale w takim systemie, ale za to prawdopodobnie podzielone zostaną między profesje.[/color]
[color=#00ff00]@Morgar: Również pojawił sie pomyśl np questa w którym musisz coś dostarczy,żeby coś powstało. Po pewnym czasie jak dużo osób to zrobi owy budynek, pomnik czy coś innego się pojawi.[/color]
Aby tak urozmaicić grę, przydałyby się również pluginy, pozwalające na siadania na krzesłach, NPC, może kufel piwa(?), więcej potworów (jakieś mniejsze bossy, kryjące się w kryptach lub jaskini?) i wiele innych. [color=#008000]@Camil: npc są, mleko działa jak dobry browar :D, nowe potwory = wymagany launcher.[/color]
[color=#00ff00]@M[/color][color=#00FF00]orgar: Launcher z reguły odrzuca ludzi. Ale jak byście chcieli to czemu nie.[/color]

● Wątpliwości co do Cagrodu:
Absolutnie nie mam nic do mieszkańców! Ale czy taki świat ma sens jak jest nawiązanie do naszej planety? A dokładniej to rosyjska flaga nad ambasadą Carogrodu w Altdorf.
W nazwie jest zawarte Car, ale to przejdzie, jeżeli to tylko nazwa władcy pochodząca od cesarza.
Może więc chociaż inna flaga…?[color=#008000]@Camil: flaga stworzona przypadkowo...[/color]

● Zastrzeżenia do zadań:
Obecny system zadań, jest kiepski, a gracze na niego narzekają (Ci, którzy umieją wykorzystywać błędy w nim może niekoniecznie).
Nie wiem czy jest możliwość dodawania własnych zadań, ale powinny się wśród nich znaleźć takie, które kazałyby nam zabić tyle zombie, lub tyle szkieletów.
Większość tych zadań jest niekorzystna jeżeli chodzi o cenę wykonania go, porównując do nagrody. [color=#008000]@Camil: właśnie pracuję nad nowym systemem questów za pomocą npc'ów.[/color] Edytowane przez Morgar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Camil92PL   
Gość Camil92PL
Wypisałem ci wszystko co i jak :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W takim razie na tym zebraniu będziecie mieli ciekawie :)
Dzięki za wypisanie odpowiedzi do moich propozycji, być może za dużo się tam powtarzałem, albo chociaż motyw z moim udziałem.

Myślę, że tyle rzeczy poruszyłem, że chyba nic nie znajdę nawet na siłę :P pozostaje czekać na te zmiany. Edytowane przez Unusual_dwarf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[color=#800000][b][u]Do administracji:[/u][/b][/color]

[u]Propozycja tyczy się kopalni, a dokładniej wejścia do niej z poszczególnych miast (za opłatą pieniężną)[/u] dużą czy nie dużą to już zależy od was :) Wejście do kopalni byłoby podobne jak przy Altdorf i winda w szybie zjeżdzałaby (teleportowała nas) do małego rozwidlenia w miejscu na mapie kopalnianej gdzie powinno znajdować się nasze miasto, a dokładniej kopalnia w rzeczywistych koordynatach.
Wyglądałoby to mniej więcej tak:

[img]http://screenshu.com/static/uploads/temporary/fh/da/r0/10rgve.jpg[/img]


I powtarzam ponownie moją wcześniejszą sugestię, którą omawiałem z Camilem, ale chciałbym aby w końcu weszła w życie. Mianowicie regenerowanie mapy surowcowej co 1 miesiąc, z tego względu, że 1-2 tygodnie Camil uznał za przesadę :)

Mam nadzieję, że obie propozycje rozpatrzycie. Kopalnia we własnym mieście kosztowałaby dużo aby nie była łatwym celem do zdobycia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Camil92PL   
Gość Camil92PL
[list]
[*]Ogólnie mapa kopalniana jest nieskończona,
[*]np Carogród ma już takowy dostęp do kopalni od dawna,
[*]Regeneracja będzie miała sens wtedy, gdy będzie ona wystarczająco "zniszczona".
[/list]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...